 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 18.07.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.11.2007
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Arhitectura / Design interior, Publicitate, Relatii clienti / Call center, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Saloane / Clinici frumusete, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2014 - 31.07.2020 Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: manager receptie |
|
01.03.2010 - 30.09.2014 Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: head receptionist Responsabilitati: - introducerea in baza de date a datelor clientilor - incasarea taxei de intrare si emiterea biletului de acces in incinta - preluarea tuturor apelurilor telefonice si realizarea conexiunii telefonice -preluarea mesajelor si asigurarea transmiterii acestora -preluarea corespondentei - rezervari camere in hotel -asigurarea transferului catre/ de la aeroport al clientilor - efectuarea de balante de verificare a sumelor incasate la fiecare ora - evidenta actelor in registre de intrare/iesire - intampinarea noilor clienti si indrumarea acestora -servicii de pr si marketing -servicii de protocol |
|
01.06.2006 - 01.03.2010 Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: receptionera Responsabilitati: - introducrea datelor personale ale clientilor in baza de date
- pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- asigurarea activitatii de telefonie centrala a organizatiei;
- stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
- pastrarea confidentialitatii tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
- ducerea la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- distribuirea corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
- asigurarea expedierii in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
- evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
- informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii)
- preluarea tuturor apelurilor telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
- primirea persoanele din afara si indrumarea spre departamentele competente sau sala de intalniri;
- indeplinirea activitatilor de protocol;
- furnizarea cu amabilitate a informatiile solicitate;
- redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
- intocmirea de situatii sau documente la cererea superiorului direct;
- inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
- transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmarirea si verificarea primirii acestora.
- arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
- xeroxarea documentelor inmanate |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2013 Masterat: Integreare si Afaceri Europene la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. DIPLOMA MASTERAT
2008 - 2010 Facultate: Relatii Economice Internationale la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Diploma Licenta
Premii Certificari
Mar 2005: atestat limba franceza
Hobby-uri
muzica,dans,calatorii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|