Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.12.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Angajarea intr-o companie in care sa pot sa-mi folosesc experienta profesionala acumulata

Salariu: nespecificat

Beneficii: masina, telefon, cazare daca se face relocare

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, Alba Iulia

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2014 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager proiecte

Responsabilitati:

Principalele lucrari manageriate:
- Modernizarea infrastructurii de acces in zona turistica Rachitele-Prislop-Ic Ponor - 4.7 mil euro
- Construire drum comunal DC92-drum pentru trafic greu si modernizare drumuri de acces in localitatile Sarbi si Buzesti, comuna Farcasa, jud. Maramures - 5.2 mil euro
- Modernizarea drumurilor comunale prin asfaltare si extinderea retelelor de canalizare menajera si pluviale - 4.8 mil euro
- Executie covoare asfaltice pe raza DRDP Cluj - Sectia de Drumurin Nationale Alba - 1.5 mil euro
Coordonarea activitatii biroului tehnic (oferte, licitatii, decontari lucrari, etc), implementarea la nivelul santierelor a proiectelor aflate in curs de executie, urmarirea executiei lucrarilor, incadrarea in termenii contractuali si respectarea nivelului de cost prognozat, cu incadrarea intocmai in cerintele de calitate impuse de normativele tehnice in vigoare.
Urmarirea decontarii lucrarilor executate, si efectuarea receptiei pentru proiectele finalizate.
Supervizarea si coordonarea intocmirii documentelor de calitate si a cartii tehnice in vederea decontarii si receptionarii lucrarilor executate.
Mentinerea legaturii cu beneficiarii, colaboratorii, subcontractorii, prestatorii, precum si cu organele de control.

01.04.2014 - 31.08.2014

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Coordonarea executiei lucrarilor de: Reabilitare DN76 Oradea-Beius - 199,7 mil RON. - FIDIC ROSU
Supervizez activitatea subcontractorilor si a prestatorilor
Raspund de incadrarea in toate prevederile contractuale, de incadrarea in timp si in buget a proiectului, de calitatea executiei pe fiecare faza de lucrare
Pastrez legatura cu reprezentantii beneficiarului, ai organelor de control, ai subcontractorilor si prestatorilor

01.02.2009 - 01.04.2014

Departament: management

Titlu Job: manager divizia drumuri (coordonator proiecte)

Responsabilitati:

Lucrari importante coordonate de mine - Drum centura Oradea etapa II, sector 8,62 km - 119,7 mil RON - FIDIC ROSU
Drum centura Oradea etapa II, sector 5,2 km - 33,4 mil RON - FIDIC ROSU
Pod peste CRisul Repede - 12 mil RON - FIDIC ROSU
decizia privind lucrarile pentru care se va participa la licitatii, supervizarea intocmirii documentatiilor de licitatie, atat partea tehnica cat si partea economica si documentatia de eligibilitate
avizarea finala a documentatiei si implementarea la nivelul santierelor a lucrarilor de investitie castigate in urma licitatiilor
coordonarea activitatii tuturor santierelor din subordine, planificarea productiei si urmarirea realizarii lucrarilor in termenele fixate si in conditii de calitate maxima si cu costuri cat mai reduse
mentinerea legaturilor cu reprezentantii beneficiarilor, ai organelor de control ale statului, diversi subcontractori, prestatori sau furnizori
avizarea programelor de activitate, a graficelor de executie pe stadii de lucrari, incadrarea proiectelor in standardele tehnice si de calitate impuse, incadrarea executiei lucrarilor in termenele asumate
impunerea de strategii privind optimizarea costurilor pe fiecare proiect in parte, precum si derularea executiei proiectelor avand ca singur scop reducerea la minim a costurilor si realizarea unei cote de profit cat mai mare
am in subordine 10 santiere si o baza de productie formata dintr-o statie de asfalt cu o productivitate de 140 to/ora si o statie de preparare a emulsiei.
Numarul de personal aflat in subordinea mea este de 226 persoane, format din ingineri, economisti, maistri, mecanici, conducatori auto, muncitori.
De cand sunt in aceasta companie a crescut cifra de afaceri anuala cu aproximativ 7-10% , ajungand la o CA anuala de aprox 20 mil euro si un profit de 15-18%.
Procentul licitatiilor castigate in perioada in care supervizez acest departament a crescut cu 20%
bonuri de masa, masina full time, telefon, cazare

01.07.2007 - 01.02.2009

Departament: management

Titlu Job: sef grupa (coordonator proiecte)

Responsabilitati:

Lucrari importante coordonate de mine - Reabilitare B-dul Nitu Vasile
Reabilitare B-dul C-tin Brancoveanu
Reabilitare b-dul T. Vladimirescu
Modernizare DN1 Bucuresti-Ploiesti km 20+000-km 60+000
supervizarea elaborarii documentatiilor de participare la licitatii si avizarea lor, coordonarea activitatii de executie lucrari, stabilirea & coordonarea echipelor de executie, numirea si supervizarea sefilor de santier, conducerea echipelor de proiectare, echipelor de control al calitatii, negocierea contractelor si stabilirea bill-ului de cantitati cu subcontractorii, derularea unor activitati legate de relatiile cu autoritatile locale in vederea obtinerii tuturor autorizarilor si certificarilor legale, elaborarea unor studii de fezabilitate, verificarea solutiilor tehnice adoptate si incadrarea lor in specificatiile tehnice in vigoare, cautarea solutiilor tehnice adecvate, analize de preturi, elaborare documente de calitate, de decontare si de receptie, verificarea rapoartelor de lucru lunare si a programelor de lucru pentru fiecare santier din cadrul grupei, elaborare si verificare documente etc.
Fiecare din proiecte au fost incadrate pe centre de profit, realizandu-se o cota de profit mai mare fata de prognozat, planificarea eficienta a tuturor resurselor (salarizarea in procent de 100% a personalului muncitor pe timp de iarna datorita unei folosiri eficiente a fortei de munca si economisirea de bani la fondul de salarii pe perioada de vara), adoptarea unor solutii alternative care au condus la modificarea ofertelor initiale de pret in sensul cresterii profitului si identificarea si implementarea unor decizii de colaborare cu subcontractorii in vederea maximizarii profitului. Grupa Bucuresti era formata din 5 santiere si o statie de productie a mixturilor asfaltice cu o productivitate de 140 to/ora. In cadrul grupei, am avut in subordine 85 persoane formate din TESA, ingineri, maistri, conducatori auto, mecanici, muncitori calificati si necalificati.
bonuri de masa, telefon, masina, cazare

01.09.2005 - 01.06.2007

Departament: management

Titlu Job: director tehnic (coordonator proiecte)

Responsabilitati:

stabilirea strategiei privind achizitionarea de lucrari, intocmirea documentatiilor privind participarea companiei la licitatii, organizarea si conducerea activitatii de executie (gasirea echipelor de lucru, furnizorilor, subcontractorilor), direct responsabil de relatia cu beneficiarii, cu organele de control ale statului, intocmirea documentelor de calitate necesare in vederea receptionarii lucrarilor, in vederea decontarii lucrarilor executate, urmarire derulare contracte etc.
Fiecare din proiecte au fost incadrate in conditiile prognozate initial, au fost respectate conditiile contractuale si cerintele de calitate in conformitate cu normativele in vigoare, reducerea unor cheltuieli prin gasirea unor resurse pe plan local, formarea unor echipe noi de specialisti, adaptarea proiectelor la conditiile reale din teren cu respectarea tuturor normativelor in vigoare.
Am avut in subordine directa un numar de 7santiere situate in urmatoarele zone: Maramures, Alba, Hunedoare, Cluj, Gorj. In cadrul acestor santiere am avut in subordine 135 angajati. Pe fiecare din santiere, in urma conducerii mele a avut loc o crestere a cifrei de afacere cu 20-23% si o crestere a profitului cu 3-5 %.
masina serviciu, telefon

01.11.2004 - 01.09.2005

Departament: management

Titlu Job: director tehnic (coordonator proiecte)

Responsabilitati:

negociere contracte, conducerea licitatiilor, urmarire derulare contracte (termene, garantii, preturi), contactare potentiali beneficiari, relatii cu beneficiarii, relatii cu furnizorii, subcontractorii, institutii de control ale statului
Fiecare din proiecte au fost incadrate in conditiile prognozate initial, au fost respectate conditiile contractuale si cerintele de calitate in conformitate cu normativele in vigoare, formarea unor echipe noi de specialisti, adaptarea proiectelor la conditiile reale din teren cu respectarea tuturor normativelor in vigoare.

telefon, masina,bonuri

01.03.2001 - 01.11.2004

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef serviciu ofertare/licitatii

Responsabilitati:

intocmirea documentatiilor privind participarea la licitatii, intocmirea listelor de preturi de productie, relatii cu beneficiarii, relatii cu furnizorii, subcontractorii.
documentatiile intocmite au fost corecte in sensul respectarii prevederilor caietelor de sarcini prezentate si au avut la baza analize tehnice si financiare aprofundate a situatiei reale din teren, rezultand semnarea unor contracte avantajoase pentru companie, crearea unei baze de date privind furnizorii de materiale, potentiali subcontractori, prestatori, pe zone geografice din Transilvania. Procentajul licitatiilor adjudecate in favoarea firmei a crescut cu 25% in perioada in care eu am condus acest birou.
bonuri de masa, masina

01.02.1996 - 01.03.2001

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef serviciu productie

Responsabilitati:

intocmirea documentatiilor privind participarea la licitatii, intocmirea listelor de preturi de productie, relatii cu beneficiarii, relatii cu furnizorii, subcontractorii, planificarea activitatii sectiilor din cadrul regiei, controlul si coordonarea rezultatelor acestor activitati, intocmirea documentelor de receptie si decontare.
Documentatiile intocmite au fost corecte in sensul respectarii prevederilor caietelor de sarcini prezentate si au avut la baza analize tehnice si financiare aprofundate a situatiei reale din teren, rezultand semnarea unor contracte avantajoase pentru companie, crearea unor echipe noi si eficientizarea celor existente, crearea unui plan de optimizare timp de lucru, in functie de conditiile urbane specifice. In cadrul serviciului productie am coordonat activitate a 12 oameni.
bonuri de masa, masina, telefon

01.09.1994 - 01.02.1996

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef formatie

Responsabilitati:

planificarea activitatii formatiilor de lucru, controlul si coordonarea rezultatelor, intocmirea documentelor de calitate, relatii cu subcontractorii, cu furnizorii implicati in proiect.
Coordonarea unor echipe de muncitori, respectarea specificatiilor din proiect si incadrarea in bugetul prognozat. Echipele conduse erau formate din 15 muncitori.

studii

 

Facultati:

1999 - 1999 Facultate: Studii Postuniversitare la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca. Concepte moderne de reabilitare si management in domeniul drumurilor
1989 - 1994 Facultate: Sectia CFDP la Universitatea Tehnica,Facultatea de Constructii,Sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri din Cluj-Napoca.

Activitati extracurriculare

carnet de conducere cat B din 1990
disponibilitate de a efectua deplasari prelungite in interes de serviciu
disponibilitate pentru relocare

Premii

Autorizat ca Inspector de Santier
Responsabil cu Controlul Calitatii
Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul II
Responsabil si Auditor Management Calitate si Mediu (ISO 9001/2001; ISO14001/2004; ISO19011/2002)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close