Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.01.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Conceperea si implementarea strategiei de dezvoltare a businessului prin consultanta si analiza, care poate aduce valoare adaugata

Salariu: nespecificat

Beneficii: parte variabila in raport cu performanta asigurare medicala masina

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Administrativ / Logistica, Agricultura, ONG / Voluntariat

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Buzau, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 15.03.2012

experienta profesionala

 

03.01.2011 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

• Planific, organizez, coordonez si controlez activitatile. Asigur realizarea materialelor informationale si a suportului de curs la cele mai inalte standarde de calitate.
• Elaboreaz instructiuni de lucru si asigur cunoasterea si respectarea acestora de catre personalul din subordine.
• Organizeaz, supraveghez si coordonez activitatile specifice de pregatire si desfasurare a cursurilor
• Identific si propun metode de imbunatatire a procedurilor actuale.
• Mentin legatura cu toti partenerii implicati in proiect si cu autoritatile
• Supervizez intocmirea documentatiei de plati
• Sunt implicat in obtinerea autorizatiilor de acredidare CNFPA si a obtinerii creditelor acordate asistentilor absolventi de catre OAMGMAMR.
• Realizez analize periodice pentru a evalua performanta si pentru a imbunatati raportul calitate/costuri.

Realizari:

• Coordonez 18 persoane (6-echipa management, 8-formatori in domeniul nutritiei si diabetului, 4-coordonatori regionali
• Realizez selectia membrilor echipei de management si supervizez selectarea formatorilor.
• Initiez si supervizez activitatile de achizitii (>200.000 euro)
• Verific receptia si instalarea serviciilor si instrumentelor achizitionate
• Coordonez activitatile de acreditare pentru realizarea cursurilor de formare profesionala
• Supervizez activitatea de informare publicitate si monitorizez impactul comunicatelor de presa
• Supervizez si verific rapoartele pentru Autoritatea de Management
• Verific rapoartele tehnico financiare

01.10.2009 - prezent

Departament: agricultura

Titlu Job: manager proiect adjunct

Responsabilitati:

• Conceperea şi implementarea stategiilor de dezvoltare a ntreprinderilor cu profil agricol
• Servicii de consultanţă şi punerea n aplicare a cerinţelor UE, subvenţii şi scheme de acordare a ajutorului pentru agricultori, n domeniile de planificare strategică şi planificarea investiţiilor
• Coordonarea activităţilor operaţionale (HR - recrutarea şi angajarea experţilor romni; logistice si administrative)
• Setarea activităţilor şi a numărului de misiuni internaţionale pentru elaborarea manualelor
• Dezvoltarea şi menţinerea relaţiei cu Ministerul Agriculturii (P.N.D.R.)
• Dezvoltarea şi menţinerea relaţiei cu grupurile de lucru (membrii ai A.N.S.V.S.A., Ministerul Mediului, A.N.C.A)
• Aprobarea structurii manualelor
• Supervizarea misiunilor intre experţii danezi si romni – elaborarea conţinutului manualelor
• Elaborarea a 9 manuale privind standardele de fermă pentru utilizarea n cadrul Programului Naţional de Dezvoltare Rurală, n limbile romnă şi engleză:
• Standarde de fermă pentru depozitarea furajelor
• Standarde de fermă pentru depozitarea dejecţiilor
• Sisteme de adăpost pentru ovine
• Sisteme de adăpost pentru cabaline
• Sisteme de adăpost pentru păsări
• Sisteme de adăpost pentru bovine – volumul 1
o Sisteme de adăpost pentru bovine – volumul 2 Exemple de construcţii
• Sisteme de adăpost pentru porci – volumul 1
o Sisteme de adăpost pentru porci – volumul 2 Exemple de construcţii

Realizari:

•Coordonarea unei echipe de 20 persoane (14-experti danezi si 6-experti romani)
•Recrutarea expertilor romani
•Realizarea a 9 manuale de standarde de ferma in limba romana si replicarea acestora in limba engleza.

03.01.2005 - 01.10.2009

Departament: agricultura

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

•Start-up ferma de 60 vaci de lapte – achiziţie fermă, optimizare efectiv, achiziţie animale, achiziţie terenuri agricole, stabilirea schemei de personal, obţinerea subvenţiilor.
•Atragerea de noi surse de finanţare – proiecte europene – SAPARD – Implementarea şi finalizarea Proiectului „Modernizare fermă de creştere a vacilor pentru lapte, localitate Criţ, judeţul Braşov” prin programul SAPARD
•Coordonarea departamentului de dezvoltare si investitii (dezvoltare echipa, creare mecanism de functionare, implementare strategie)
•Funcţionarea eficientă şi rentabilitatea economică a firmei SC AgroVision SRL (Stabilirea strategiei de optimizare a costurilor, politicii de aprovizionare si de vnzare, planul de venituri şi cheltuieli, audit – controlling)

Realizari:

Obtinerea finantarii europene - proiect cu valoare de 206.000 euro,
Valoarea totala a investitiilor - > 500.000 euro

03.01.2005 - 01.10.2009

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

•Conceperea şi implementarea strategiei de dezvoltare – consultanţă şi analiză – business care poate aduce valoare adaugată terenurilor agricole / fermelor.
•Coordonarea, implementarea şi supervizarea programului de investiţii pentru Proiectul „Centrul de instruire si fermă demonstrativă” n 2 zone – Iaşi şi Braşov
•Stabilirea strategiei de dezvoltare, diversificare a activităţii proiectului pe termen mediu si lung
•Coordonarea şi supervizarea programului de educaţie, stabilirea strategiei impreună cu alţi colaboratori externi, organizarea de cursuri, supervizarea documentelor de acreditare a furnizorului de formare profesională a adulţilor
•Stabilirea strategiei de dezvoltare economica a organizaţiei pentru mediul agribusiness conform noilor norme europene

Realizari:

Setarea fermei demonstrative - 60 vaci lapte

01.02.2004 - 31.01.2005

Departament: agricultura

Titlu Job: coodonator proiecte de dezvoltare economica

Responsabilitati:

•Coordonarea şi supervizarea activităţilor de dezvoltare economică
•Implementarea de produse noi in 5 judeţe ale ţării (testarea unor produse pe piaţă şi implementarea lor in microferme specializate, etc.)
•Standardizarea unor module de eficienta optima pentru fermieri
•Coordonarea si supervizarea programului de cursuri pentru fermieri si stabilirea strategiei impreuna cu colaboratori externi

02.05.2002 - 31.01.2004

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

•coordonarea activitatii departamentului administrativ din Bucuresti si in sediile din tara
•conceperea si implementarea politicilor administrative (eficientizarea costurilor, intocmirea si urmarirea bugetului de venituri si cheltuieli)
•implementarea si coordonarea activitatilor de achizitii mijloace fixe la nivel national
•asigurarea activitatii logistice pentru toate evenimentele nationale si internationale organizate de filiala din Romania sau de Parteneriatul international (peste 500 participanti)

studii

 

Activitati extracurriculare

Capacitate de comunicare, spirit de echipa.
Abilitate dobndită n urma activităţii profesionale – marketing, organizare de cursuri, etc.
Leadership, experienta in coordonarea echipelor si in management de proiect.
Abilitate dobandita in context profesional si in urma cursurilor postuniversitare.

Premii

- „Coaching for Performance” organizat de World Vision International, Leadership & Organizational development team in Noiembrie 2005.
- „Abilitati de Facilitare” organizat de World Vision Romania in perioada 16 – 17 Noiembrie 2006
- Curs de design interior in perioada februarie 2006 – iulie 2006 organizat de Şcoala populară de Artă „ Dalles”, Bucureşti
- Curs de Inteligenta Emotionala organizat de ASEBUSS in Octombrie – noiembrie 2009.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close