 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 30.12.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:17.04.2007
|
|
obiectiv | |
|
Dorinta de afirmare.
Dezvoltarea unei cariere.
Lucrul intr-un mediu dinamic,profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor mele.
Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerii acesteia.
Punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus.
Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa mi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode de rezolvare a metodelor.
Salariu: nespecificat Beneficii: Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator si dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale si care sa puna in aplicare cunostintele dobandite in timpul studiilor. Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Achizitii, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Craiova Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2017 - prezent Departament: protectia mediului Titlu Job: manager proiect Responsabilitati: Manager proiect fonduri europene Programul Operational Infrastructura Mare
Stabilirea termenilor de referinţă şi a docementatilor de atribuire a achizitiilor publice
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Coordonarea întâlnirilor lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al DRI/AM la aceste întâlniri
-pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de ariile naturale protejate
- răspunde în faţa AM şi DRI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POIM în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de DRI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP. |
|
01.07.2017 - 30.06.2018 Departament: protectia mediului Titlu Job: manager proiect Responsabilitati: Manager Proiect fonduri europene Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 |
|
01.07.2013 - 30.04.2016 Departament: protectia mediului Titlu Job: manager proiect Responsabilitati: Stabilirea termenilor de referinţă şi a specificaţiilor tehnice (caiet de sarcini) pentru Masurile de conservare şi Documentele suport ( Inventarierea speciilor de păsări de importanţă comunitară, evaluarea stării actuale de conservare, cartografierea şi elaborarea hărţilor de distribuţie a speciilor de păsări de importanţă comunitară);
- Transmiterea şi aprobarea Masurilor de conservare;
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Persoană desemnată special să introducă periodic date în SMIS cu privire la progresul proiectului în baza “Manualului de Operare SMIS” elaborat de Ministerul Finanţelor Publice;
- Va coordona toate întâlnirile lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al OI/AM la aceste întâlniri
pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de aria naturală protejată
- răspunde în faţa AM şi OI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POS Mediu în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de OI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP. |
|
01.07.2013 - 30.04.2016 Departament: protectia mediului Titlu Job: manager proiect Responsabilitati: Stabilirea termenilor de referinţă şi a specificaţiilor tehnice (caiet de sarcini) pentru Masurile de conservare şi Documentele suport ( Inventarierea speciilor de păsări de importanţă comunitară, evaluarea stării actuale de conservare, cartografierea şi elaborarea hărţilor de distribuţie a speciilor de păsări de importanţă comunitară);
- Transmiterea şi aprobarea Masurilor de conservare;
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Persoană desemnată special să introducă periodic date în SMIS cu privire la progresul proiectului în baza “Manualului de Operare SMIS” elaborat de Ministerul Finanţelor Publice;
- Va coordona toate întâlnirile lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al OI/AM la aceste întâlniri
pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de aria naturală protejată
- răspunde în faţa AM şi OI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POS Mediu în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de OI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP. |
|
01.07.2012 - 31.10.2015 Departament: audit / consultanta Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Arhivarea documentelor conform normelor europene, mentinerea relatiei cu Beneficiarul, cu contractantii etc.
Salariu motivant, telefon de serviciu |
|
01.05.2011 - 01.03.2012 Departament: achizitii Titlu Job: agent comercial Responsabilitati: MENTINEREA AREALULUI DE CLIENTI, PROMOVAREA PRODUSELOR, INCASAREA SOLDURILOR
CRESTEREA ZONEI DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC
MASINA DE SERVICIU, TELEFON DE SERVICIU, BONURI DE MASA |
|
19.01.2010 - 09.10.2011 Departament: transport / distributie Titlu Job: merchandiser/agent vanzari rezerva Responsabilitati: Vanzarea si mercantizarea produselor distribuite de catre S.C. NITELA IMPEX S.R.L |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Economie si Afaceri Europene la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
2006 - 2009 Facultate: Econimie si Afaceri internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
Premii Traininguri
Feb 2014: Formare Profesionala "Operare instrumente IT" - Certificat de Participare organizat in cadrul Proiectului "Instruirea personalului" prin POS MEDIU in colabirare cu COREX&C.B SRL
Calificari
Dec 2012: Certificat de Absolvire - Manager de Proiect - Asociatia DOMINOU
Nov 2012: Certificat de Absolvire - Expert achizitii - Asociatia DOMINOU
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|