Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.12.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.04.2007

obiectiv

 

Dorinta de afirmare. Dezvoltarea unei cariere. Lucrul intr-un mediu dinamic,profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor mele. Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerii acesteia. Punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus. Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa mi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode de rezolvare a metodelor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator si dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale si care sa puna in aplicare cunostintele dobandite in timpul studiilor.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Achizitii, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: protectia mediului

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Manager proiect fonduri europene Programul Operational Infrastructura Mare
Stabilirea termenilor de referinţă şi a docementatilor de atribuire a achizitiilor publice
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Coordonarea întâlnirilor lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al DRI/AM la aceste întâlniri
-pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de ariile naturale protejate
- răspunde în faţa AM şi DRI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POIM în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de DRI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP.

01.07.2017 - 30.06.2018

Departament: protectia mediului

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Manager Proiect fonduri europene Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020

01.07.2013 - 30.04.2016

Departament: protectia mediului

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Stabilirea termenilor de referinţă şi a specificaţiilor tehnice (caiet de sarcini) pentru Masurile de conservare şi Documentele suport ( Inventarierea speciilor de păsări de importanţă comunitară, evaluarea stării actuale de conservare, cartografierea şi elaborarea hărţilor de distribuţie a speciilor de păsări de importanţă comunitară);
- Transmiterea şi aprobarea Masurilor de conservare;
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Persoană desemnată special să introducă periodic date în SMIS cu privire la progresul proiectului în baza “Manualului de Operare SMIS” elaborat de Ministerul Finanţelor Publice;
- Va coordona toate întâlnirile lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al OI/AM la aceste întâlniri
pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de aria naturală protejată
- răspunde în faţa AM şi OI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POS Mediu în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de OI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP.

01.07.2013 - 30.04.2016

Departament: protectia mediului

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Stabilirea termenilor de referinţă şi a specificaţiilor tehnice (caiet de sarcini) pentru Masurile de conservare şi Documentele suport ( Inventarierea speciilor de păsări de importanţă comunitară, evaluarea stării actuale de conservare, cartografierea şi elaborarea hărţilor de distribuţie a speciilor de păsări de importanţă comunitară);
- Transmiterea şi aprobarea Masurilor de conservare;
- Participarea şi sprijinirea campaniei de informare (sesiuni, workshop-uri, film documnetar, pagina web) şi conştientizare a populaţiei şi a factorilor interesaţi;
- Monitorizarea, controlul şi evaluarea continuă a proiectului, pe baza indicatorilor fizici, financiari şi de performanţă stabiliţi în Contractul de Finanţare (cerere de finanţare şi anexe), utilizând ca instrumente de monitorizare: verificarea îndeplinirii obiectivelor cheie ale Proiectului, întâlniri periodice de monitorizare, rapoarte, rapoarte de progres lunar, urmărirea permanentă a stadiului implementării contractelor, Sistemul Unic de Management al Informaţiei (SMIS);
- Persoană desemnată special să introducă periodic date în SMIS cu privire la progresul proiectului în baza “Manualului de Operare SMIS” elaborat de Ministerul Finanţelor Publice;
- Va coordona toate întâlnirile lunare de progres în cadrul Proiectului, cu obligaţia de a invita un reprezentant al OI/AM la aceste întâlniri
pune la dispoziţia subcontractanţilor toate datele necesare legate de aria naturală protejată
- răspunde în faţa AM şi OI pentru implementarea proiectului şi pentru realizarea obiectivelor la termenele prevăzute şi cu respectarea bugetului în Cererea de Finanţare sau cel actualizat;
- asigură un sistem de arhivare eficient care va fi menţinut la nivel optim, în permananţă, de către o persoană desemnată din rândul UIP;
- păstrează documentele într-o locaţie unică, de unde să poată fi recuperate cu uşurinţă atunci când acest lucru se impune, pe perioada implementării, inclusiv pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a POS Mediu în cadrul căruia este finanţat prezentul Proiect;
- iniţiază planuri de acţiuni care să stabilească repere clare, termene viabile şi responsabili pentru implementarea acestora, în urma misiunilor de verificare întreprinse de OI/Am şi/ sau alte instituţii abilitate, în vederea soluţionării recomandărilor rezultate în urma acestora;
- coordonează activitatea UIP.

01.07.2012 - 31.10.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Arhivarea documentelor conform normelor europene, mentinerea relatiei cu Beneficiarul, cu contractantii etc.
Salariu motivant, telefon de serviciu

01.05.2011 - 01.03.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

MENTINEREA AREALULUI DE CLIENTI, PROMOVAREA PRODUSELOR, INCASAREA SOLDURILOR
CRESTEREA ZONEI DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC
MASINA DE SERVICIU, TELEFON DE SERVICIU, BONURI DE MASA

19.01.2010 - 09.10.2011

Departament: transport / distributie

Titlu Job: merchandiser/agent vanzari rezerva

Responsabilitati:

Vanzarea si mercantizarea produselor distribuite de catre S.C. NITELA IMPEX S.R.L

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Economie si Afaceri Europene la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Econimie si Afaceri internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.

Premii

Traininguri
Feb 2014: Formare Profesionala "Operare instrumente IT" - Certificat de Participare organizat in cadrul Proiectului "Instruirea personalului" prin POS MEDIU in colabirare cu COREX&C.B SRL

Calificari
Dec 2012: Certificat de Absolvire - Manager de Proiect - Asociatia DOMINOU

Nov 2012: Certificat de Absolvire - Expert achizitii - Asociatia DOMINOU

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close