Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.04.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.05.2008

obiectiv

 

Construirea unei cariere durabile este un proces continuu !

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Beneficii: -traininguri pentru dezvoltarea profesionala -masina servici -tichete de masa -asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Productie, Achizitii, Inginerie

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2020 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Intocmesc si urmaresc respectarea graficului de lucrari
Urmaresc si controlez bugetului de cheltuieli
Raportez catre beneficiar si superior stadiul lucrarilor si al bugetului
Cooperez cu seful de santier si seful de personal si sunt responsabil pentru asigurarea cu fluidizarea lucrarilor
Intocmesc situatiille de lucrari catre beneficiar
Rezolv eventualelor probleme aparute pe parcursul desfasurarii proiectului
Caut/ identific posibili noi colaboratori pentru situații neprevazute si aparute.
Planific, verific, organizez , controlez activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului, impreuna cu echipa de proiect;
Evaluez necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectelor;
Urmaresc si raspund de buna executare a lucrarilor incredintate, la termenele stabilite, conform graficelor de executie si indeplinirea parametrilor de calitate;
Asigur respectarea planului de executie pe activitati, organizez si impun ritmul de executie pentru realizarea lucrarilor la termenele propuse conform graficelor de realizare a lucrarilor previzionate;
Organizeaz santierele de lucru in regie proprie si/sau cu subcontractori;
Coordonz echipele de lucru si/sau activitatea subcontractorilor;
Efectuez selectia furnizorilor, negociez contractele cu furnizorii si propun solutiile finale
Obtin oferte de la diversi colaboratori si urmarestc derularea contractelor incheiate (plati, procese verbale finalizare lucrari, etc.);
Verific cu atentie si dau avizul de „bun de plata” pe situatiile de lucrari si facturile primite de la furnizorii de materiale si prestatorii de servicii;
Intocmesc rapoarte zilnice de informare, in legatura cu evolutia proiectului;
Impreuna cu conducerea societatii, stabilesc structura graficului de executie a lucrarilor;
Aprob necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului si ma implic in achizitionarea acestora
Asigur rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informez la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul meu
Raportez superiorilor tendintele de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar, calitate), mentionand cauzele si propun masuri de rezolvare;
Arhivez corespunzator toata documentatia legata de proiect.

01.05.2015 - 31.05.2020

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

-raspund pentru calitatea negocierii contractelor / actelor aditionale cu furnizorii
-identific , evaluez si selectz potentialilor furnizori
-negociez contractele de furnizare
-actualizez permanent baza de date cu potentiali furnizori / contractori
-verific situatiile de lucrari impreuna cu managerul de proiect
-informez superiorul ierarhic asupra deficientelor constatate ...., etc

01.02.2012 - 31.05.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: director aprovizionare

Responsabilitati:

-Identific furnizori performanti din punct de vedere raport calitate/pret;
- Selectez oferte, negociez clauzele contractuale, in scopul obtinerii celor mai bune conditii de achizitie;
- Urmaresc procesul de aprovizionare de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice;
- Urmaresc si propun actualizarea in sistem a preturilor si timpului de aprovizionare aferent grupei de materiale/ furnizori.
- Sunt responsabila pentru reducerea costurilor pentru materiale si echipamentele achizitionate de la furnizori;
- Întocmesc si furnizez în termen rapoartele pe baza cărora se evaluează rezultatele departamentului Aprovizionare
- Tin legatura cu sefii de santier pentru asigurarea calitatii si documentatiei corespunzatoare pentru fiecare comanda in parte;

01.05.2010 - 29.02.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil departament achizitii si logistica

Responsabilitati:

- Sunt responsabil cu organizarea si desfasurarea activitatii de achizitii la nivelul organizatiei
-Intocmesc si transmit de comenzi de produse/ servicii catre furnizori / prestatori
-Urmaresc comenzile de la aprovizionare pana la receptia finala
-Mentin evidenta incadrarii in buget

01.08.2007 - 30.04.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil logistica si aprovizionare

Responsabilitati:

-Prospectarea pietei de materiale de constructii si amenajari interioare; identificarea celor mai bune oferte de pe piata interna in momentul realizarii comenzilor
- Negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii ;
- Responsabil pentru incadrarea in termenele si bugetele alocate precum si a calitatii produselor achizitionate
-Coordordonez si gestionez parcul auto ( 4 masini )
-Verific documentele specifice (rute de transport, foi de parcurs, bonuri de combustibil,asigurari,etc)
-Gasesc solutii pentru cazarea muncitorilor plecati in santierele din afara localitatii
- Reactualizez constant ofertele furnizorilor;

01.06.2004 - 01.08.2007

Departament: productie

Titlu Job: inginer planificare si pregatire productie

Responsabilitati:

- coordonarea si planificarea productiei;
- organizarea si optimizarea operatiunilor necesare;
- dezvoltarea, implementarea si eficentizarea procedurilor operationale;
- optimizarea costurilor de productie si asigurarea profitabilitatii;
- optimizare si alocare de resurse, realizarea bugetului;

-Optimizarea procesului tehnologic in perioda 2005-2006
-reprezentanta din partea sectorului de productie-sectorul slefuire- lustruire
-gasirea de solutii optime pentru reducerea costurilor de productie precum si a pierderilor inregistrate in acest sector ( acest sector fiind sectorul cu cele mai mari pierderi inregistrate )
- Optimizarea operatiilor de productie tinand cont de costuri, termene si calitate.

03.05.2002 - 01.04.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil-contabilitate primara

Responsabilitati:

-Vanzare produse (incasare, eliberare bon fiscal, chitanta )
-Inregistrare NIR -zilnica
-Completare registru casa

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Tehnologii moderne de fabricare a Mobilei la Fac Industria Lemnului din Brasov.
2000 - 2005 Facultate: Inginer tehnologia de prelucrare a lemnului la Facultatea de Industria Lemnului din Brasov.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Contabilitate Primara la Colegiul Ţara Bârsei din Brasov.

Premii

Certificari
Feb 2015: Curs- Expert accesare fonduri structurale

Aug 2012: Curs-Expert achizitii publice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close