Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.06.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc sa evoluez profesional intr-o companie multinationala sau aflata in curs de dezvoltare, alaturi de o echipa competitiva si motivata, unde sa pot folosi si dezvolta experienta si cunostintele acumulate in cei peste 12 ani de cariera in vanzari si sa contribui decisiv la indeplinirea obiectivelor de performanta si la utilizarea eficienta a resurselor companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager operatiuni produs

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-implementarea si dezvoltarea planului de afaceri al companiei pentru zona alocata;
-organizarea, gestionarea si controlul activitatilor zilnice ale sucursalei;
-recrutarea, instruirea, coordonarea si controlul activitatii unei echipe proprii de Manageri de Relatii cu Clientii Bancii, Casier, Colector Debite si Consultanti de Credite;
-punerea in practica a politicilor, principiilor si procedurilor companiei;
-cresterea notorietatii si a brand-ului companiei in zona alocata;
-analizarea cererilor de credit, efectuarea verificarilor necesare si notarea avizului pozitiv/negativ pentru fiecare solicitare in parte;
-indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei (vanzari si colectari);
-dezvoltarea continua a portofoliului de clienti, retentia si fidelizarea acestora prin furnizarea de servicii de inalta calitate;
-punerea in practica a strategiilor de marketing ale companiei precum si dezvoltarea de noi strategii pentru zona alocata;
-mentinerea relatiei cu autoritatile locale si cu furnizorii externi;
-intocmirea de rapoarte si analize pentru eficientizarea activitatii, catre superiorul direct.

Realizari: Promovat de pe pozitia de Manager de Relatii cu Clientii Bancii, dupa doar 5 luni de activitate, am contribuit direct si prin intermediul echipelor pe care le-am condus la vanzarea a peste 5500 de credite, atingand un numar total de peste 2500 de clienti unici. Am avut in subordine echipe de vanzari care totalizau 7 Manageri de Relatii cu Clientii Bancii si peste 40 de Consultanti de Credite si am realizat constant obiectivele de vanzare si colectare impuse de companie. Deasemenea, prin intermediul sucursalelor Drumul Taberei si Militari, am detinut pozitii de top in clasamentul la nivel national al profitabilitatii realizand 40-60% din profitul Regiunii Bucuresti.

01.04.2013 - 30.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant asigurari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-identificarea clientilor potentiali pentru produsele companiei;
-informarea clientilor despre produse si oferirea de suport necesar la incheierea politelor de asigurare reasigurare;
-obtinerea de referinte de la clientii potentiali sau existenti;
-efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;
-oferirea de servicii inainte si post vanzare clientilor pe durata derularii contractului;
-largirea bazei de clienti si construirea, mentinerea retelei de relatii cu clienti/prospecti;
-intocmirea rapoartelor de activitate cu privire la intalniri, vizite si contacte.

01.01.2013 - 31.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-identificarea clientilor potentiali pentru produsele bancii;
-realizarea obiectivelor de vanzari conform planului individual;
-largirea bazei de clienti si construirea, mentinerea retelei de relatii cu clienti/prospecti;
-identificarea nevoilor financiare actuale si viitoare ale clientilor;
-informarea clientilor despre produse si oferirea de suport necesar la incheierea contractelor de economisire-creditare;
-obtinerea de refrinte de la clientii potentiali sau existenti;
-intocmirea rapoartelor de activitate cu privire la intalniri, vizite si contacte.

01.10.2007 - 31.03.2013

Departament: management

Titlu Job: director societate-asociat

01.09.2005 - 30.09.2007

Departament: management

Titlu Job: director transporturi

Responsabilitati:

Realizari: Promovat de pe pozitia de Coordonator Transporturi, am condus doua echipe de transport marfuri, administrand activitatea unui parc auto format din 9 autoutiltare si 12 autocamioane si am avut in subordine 2 Coordonatori de Transport si peste 35 de Soferi angajati. Am contribuit direct la cresterea profitului societatii prin negocierea avantajoasa a contractelor de leasing pentru parcul auto si prin dezvoltarea portofoliului de clienti cu jucatori importanti pe piata, precum Lukoil, Parlamentul Romaniei, Tipart Group.

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Managementul Afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2004 - 2006 Masterat: Dreptul Afacerilor Internationale la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate: Facultatea de Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Jun 2016 - Jun 2016: Arta Comunicarii
Curs organizat de catre Ability Training avand ca oviectiv dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare, in plan profesional, atat intern, in cadrul companiei, cat si extern, cu clientii si partenerii de business.
Sep 2015 - Mar 2016: Talent Management
Cursuri organizate de catre I Academy, parte a companiei Icredit Romania, destinate propriilor angajati, avand ca obiectiv identificarea angajatilor cu potential, si pregatirea acestora prin traininguri, shadowing, mentoring si coaching, pentru a dobandi cunostinte si competente de management in vederea oferirii, ulterior, absolventilor, posibilitatea de a creste ierarhic in organizatie.
Certificari
Nov 2006: Baroul Bucuresti
Avocat autosuspendat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close