Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1993

obiectiv

 

Sunt o persoana calma si organizata, placuta, utila si muncitoare, care se bucura sa puna un zambet pe fata tuturor. In copilarie, am fost implicata în numeroase competiții scolare bazate pe niveluri intelectuale ridicate în geografie, istorie, matematica, stiinta, chimie, biologie, lb. engleza, lb materna (romana), informatica si am castigat primul loc la toate. In calitate de lider natural, nu numai ca sunt capabila sa dau comenzi si sa deleg sarcini, dar sunt, de asemenea, de incredere in efectuarea comenzilor. Abordez activitatea mea cu un nivel ridicat de initiativa, fiabilitate, empatie și determinare. Am abilitati excelente de comunicare si lucrez bine atat independent, cat si în medii de echipa. Aptitudini speciale: - creativitate; - exprimare verbala; - vocabular bogat; - rationament matematic si numeric; - capacitate de a grupa sau categoriza lucruri, informatii; - atentie selectiva, concentrata dar si distributiva. Aptitudini comportamentale: - capacitati persuasive; - echilibru emotional; - responsabilitate personala; - capacitate de planificare si organizare; - capacitate de intergrare; - spirit de echipa; - profil etic/integritate. Domenii de interes: - variate interese intelectuale Motivatie personala: - dorinta de dezvoltare atat personala cat si profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Educatie / Training / Arte, Sport / Wellness, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Bistrita

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - 31.07.2020

Departament: management

Titlu Job: manager/sef magazin (tarife, contracte, achizitii)

Responsabilitati:

Responsbilitati:
1. In raport cu utilizatorii mei (clientii):
- asigurarea unui contact direct in relationarea cu fiecare utilizator atat online cat si offline;
- construirea unei comunitati locale de sportivi, alaturi de care impartasesc pasiunea pentru sportul meu, pe care o anim si conduc prin comunicarea permanenta cu membrii acesteia;

2. In raport cu produsele:
- asigurarea disponibilitatii la raft a produselor prin intermediul programului de stocuri (Stores);
- asigurarea vanzarii catre orice utilizator prin intermediul aranjarii produselor la raft (Facing);
- dezvoltarea sportului meu in mod sustenabil, pe termen mediu si lung;
- construirea unui proiect local ambitios pe sportul meu, impreuna cu echipa;

3. In raport cu ceilalti angajati si managerul de operatiuni:
- relationarea directa cu managerul direct si cel functional;
- colaborarea cu ceilalti angajati pentru a asigura o vanzare eficienta prin intermediul aranjarii la raft (Mutari, Organizare, Facing).

Sarcini:
1. In raport cu clientii:
- responsabila de comunicarea online si offline cu fiecare utilizator cu care interactionez;
- prezentarea ofertei online cat si cea offline catre clienti;
- asigurarea dinamismului activitatii comerciale;
- coroborarea comunicarii verbale cu cea non-verbala;
- insusirea informatiilor si datelor tehnice cu privire la produsele companiei;
- stapanirea sistemului de incasare (retur/schimb);


2. In raport cu produsele:
- alegerea ofertei de produse in concordanta cu proiectul sportului meu;
- responsabilitatea de a invata toate datele tehnice cu privire la produsele din oferta sportului meu si a magazinului;
- participarea la formarile practice pe sportul meu si alte sporturi aditionale;
- invatarea proceselor din magazin in care sunt implicat (de ex. incasare, receptie produse, RFID etc.);
- participarea si insusirea cunostintelor de la formarile propuse;
- analiza competitiei cu privire la produsele din sportul meu pentru a garanta cel mai bun raport calitate-pret;
- buna promovare a ofertei sportului meu, in reteaua partenerilor (cluburi, influenceri);
- verificarea proceselor de calitate (reduceri, retrageri de la vanzare);
- asigurarea sigurantei zonelor de test din cadrul magazinului;
- respectarea procedurilor de flux marfa;
- anticiparea indicatorilor;
- rentabilitatea stocului si mentinerea unui nivel scazut al reducerilor;
- aranajarea produselor la raft conform organigramei de aranjare;
- procesarea si aranjarea in raion a produselor cotidiene si a retururilor de produse de la receptie clienti/marfa si de la cabine incepand cu produsele prioriare;
- informarea fiecarui utilizator asupra situatiei stocurilor (tratarea rupturilor vizuale prin inventare);
- asigurarea existentei unui pret actualizat, afisat pentru fiecare produs;
- asigurarea vizibilitatii pretului si a produsului;
- asigurarea vanzarii produselor din colectia de produse din anii precedenti (Reduceri).


Obiectiv si aspiratie a postului:
Indicatori de performanta
1. Cresterea numarului de utilizatori pentru sportul de care sunt responsabila, sport stabilit impreuna cu managerul direct printr-un document semnat;
2. Cresterea cifrei de afaceri a sportului de care sunt responsabila;
3. Profitabilitatea sportului de care sunt responsabila;
4. Siguranta persoanelor si a bunurilor de care sunt responsabila;
5. Dezvoltarea unei comunitati de utilizatori pe sportul meu, in aria de acoperire a magazinului.



01.12.2017 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner hotel/restaurantpub

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- primirea oaspeților cu mare amabilitate;
- gestionarea rezervarii camerei folosind un sistem computerizat de rezervare;
- asigurarea că oaspeții sunt așezați confortabil în camerele lor, facand ajustările necesare, dacă este necesar;
- ajutarea oaspetilor cu lucrurile lor, inclusiv bagajele și alte obiecte de valoare;
- obținerea transportului pentru clienți și rezervări în restaurantul local;
- răspunderea la apeluri telefonice și transferarea lor în camera oaspetilor;
- preluarea și transmiterea mesajelor telefonice pentru oaspeții hotelului și altele;
- pregatirea facturilor, gestionarea și prelucrarea platilor;
- incasarea platilor;
- administrarea centrului de afaceri hotelier și alte unității;
- comunicarea cu personalul de menținere și întreținere pentru a asigura oaspeților un serviciu de calitate;
- rezolvarea si aplanarea problemelor și a reclamațiilor directe ale clientilor/oaspetilor hotelului/pub-ului;
- răspunderea intrebarilor oaspeților despre diverse informații și servicii ale hotelului;
- executarea altor funcții administrative și ospitaliere atribuite din când în când;
- utilizarea echipamentelor de birou operate precum fax, imprimante, fotocopiere, scanere și sisteme de e-mail vocal;

01.01.2016 - 30.09.2017

Departament: sport / wellness

Titlu Job: antrenor personal de sport si nutritionist

Responsabilitati:

Responsabilități:
• mai mulți clienți personali;
• am lucrat unu la unu cu clienții pentru a ajuta la modificarea exercițiilor pentru beneficii și siguranță maxime;
• Proiectarea fiecarei clase pentru a se potrivi cu abilitățile și nivelurile de învățare ale tuturor participanților;
• Pregătreai zonei de predare pentru fiecare clasă și returnarea tuturor echipamentelor la depozit, la sfârșitul clasei;
• Urmărirea participarii la clasă și monitorizarea dimensiunii clasei pentru a măsura eficacitatea promoțiilor;
• Promovarea participanților la programe și servicii de studio;
• Înregistrarea participantilor fiecarei clase;
• Colaborarea cu managerul de studio pentru a introduce noi clase de fitness și a împărtășii idei;
• Menținerea condiției fizice maximă pentru a antrena cat mai eficient și pentru a motiva clienții;
• Configurarea echipamentul și a muzicii specific selectate înainte de fiecare clasă;
• Studioul curățat și organizat după fiecare clasă de fitness de grup;
• Dezvoltarea de planuri individualizate de instruire, inclusiv antrenament cardio și greutate (cursuri de antrenament in circuit, TRX și HIIT);
• Cursuri de antrenament suspendat (instruire TRX);
• Orientări realizate pentru noi membri;
• Modalități explicate de a măsura intensitatea exercițiului pentru a obține cele mai bune rezultate;
• Evaluări individuale ale evolutiei fitness;
• Clienții ajutați de toate vârstele și nivelurile de fitness îmbunătățesc sănătatea și bunăstarea;
• Urmărirea realizărilor clienților;
• Am adus personal majoritatea clienților mei (peste 70%);

01.10.2013 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
In rolul meu de director de vânzări pe teren, am folosit pentru a promova și vinde zilnic, clienți noi și existenți și am lucrat la ținte.
Responsabilitățile mele de zi cu zi includ:
• Relaționarea cu potentialii si actualii clienții;
• Îndeplinirea și depășirea țintelor;
• Păstrarea înregistrărilor și a jurnalelor exacte în ceea ce privește vânzările și vânzările potențiale;
• Tratarea informațiilor privind platilor din vânzări și monitorizarea acestora pentru a ma asigura că totul merge conform targetului tinta stabilit precendent;
• Menținerea contactului cu clienții, oferindu-le actualizări periodice;
• Capacitatea de a lucra ore lungi, deseori sub presiune;
• Abilități puternice de prezentare și negociere;

01.08.2012 - 30.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Respectarea practicilor de sănătate și siguranță din magazin, inclusiv standardele de igienă;
- Deschiderea și închiderea magazinului;
- incasarea numeralului, cash si POS;
- gestionarea incasarilor;
- depunerea zilnica a numeralului in contul companiei;
- Încasare;
- Verificarea stocurillor zilnic;
- Contribuirea la vânzări și servicii cu reîncărcare de stoc, servirea cliențiilor și ambalarea produselor;
- Conștientizarea factorilor cheie importanți;

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Masterat: la din London, United Kingdom.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Arhitectura, Arte Ambientale si Design la Liceul de Arte Plastice "Corneliu Baba" din Bistrita.

Premii

Certificari
Jun 2019 - Jun 2019: Certificat de Absolvire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, modulul 1

Nov 2015 - Dec 2015: The Bribery Act

Oct 2015 - Nov 2015: Accidents and Reporting

Oct 2015 - Nov 2015: Essentials of Information Management

Oct 2015 - Nov 2015: Personal Hygiene

Oct 2015 - Nov 2015: Manual Handling

Oct 2015 - Nov 2015: Fire Safety for Fire Marshalls

Sep 2015 - Nov 2015: Slips and Trips

Aug 2015 - Nov 2015: Disability Awarness for Team Members

Aug 2014 - Aug 2015: Award in Group Indoor Cycling

Aug 2014 - Aug 2015: Level 3 Award in Instructing Outdoor Fitness

Aug 2014 - Aug 2015: Advanced Exercise Prescription - Padwork/Boxing

Aug 2014 - Mar 2015: Level 2 Certificate in Fitness Instruction (GYM)

Aug 2014 - Aug 2015: Certificate of Completion, Award in Circuit Instruction

Jul 2012 - Jul 2012: Certificat de Competente Digitale, Utilizator Experimentat

Jul 2012 - Jul 2012: Certificat de Competenta Lingvistica B2

Sep 2008 - Jul 2012: Certificat de absolvire a Liceului

Calificari
Aug 2015: Level 3 Certificate in Personal Trainig



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close