de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1965

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.01.2006

obiectiv

 

Angajarea acumularilor profesionale, a abilitatilor de comunicare, negociere si conducere, precum si a valorilor morale in dezvoltarea unei afaceri romanesti, in scopul cresterii cotei de piata a acesteia.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Cercetare - dezvoltare, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - 01.07.2011

Departament: marketing

Titlu Job: manager marketing

Responsabilitati:

strategie noua de abordare a clientilor, cu accent pe fidelizarea acestora;
creare si dezvoltare baze de date (potentiali) clienti;
deschiderea unui punct nou de lucru;
marketing intern;

01.02.1996 - 01.01.2010

Departament: marketing

Titlu Job: coordonator marketing

Responsabilitati:

Am coordonat activitatea de cercetare de piata si pe cea de promovare, in scopul cresterii cotei de piata si mentinerii pozitiei de lider de piata a firmei. Am coordonat o echipa de 6 specialisti cu pregatire profesionala si reputatie recunosctute.
* realizarea de analize de piata pentru peste 40 de produse ale firmei (anual);
* informarea structurii decizionale despre existenta cererii pentru anumite produse;
* cresterea portofoliului de produse prin realizarea de studii de impact (cca 20) in scopul lansarii de noi produse (6);
* realizarea de studii de piata si prezentarea de rapoarte despre competitori, produse similare cu cele ale firmei, profilul consumatorilor (cu accent pe consumatorii cheie), tarife, canale de promovare adecvate;
* intocmirea planului si bugetului de marketing si prezentarea de rapoarte periodice asupra stadiului de realizare;
* intocmirea strategiei de rebranding a firmei si de lansare a noii identitati vizuale (corporative si comerciale);
* dezvoltarea portofoliului de relatii externe, identificarea de piete tinta si parteneri noi;
* organizarea activitatii firmei in calitatea de membru a diferite organisme internationale si asociatii profesionale;
* supervizarea activitatii de PR si protocol;
* organizarea si coordonarea participarii firmelor romanesti la evenimente expozitionale de referinta in strainatate (Ambiente Frankfurt - 2002, Romanian National Exhibition Tokyo – 2002, Romanian Participation New Delhi/1998, Romanian Exhibition Lausanne/1999)
* participarea la intalniri strategice ale organismelor / asociatiilor profesionale ale caror membru era Romexpo (Graz – 2003, Viena - 2004, Munchen – 2004, 2007 etc)
* monitorizarea activitatii celor 21 agenti de vanzare din 14 tari diferite;
* coordonarea activitatii reprezentantei comerciale de la Istanbul,
* reprezentarea firmei in relatia cu parteneri in proiecte finantate din fonduri europene Phare/structurale (curs on-line Univ. Spiru Haret, realizarea unui centru de pregatire profesionala Expo Training Center, construirea unui centru expotional si de conferinte)

15.10.1990 - 13.02.1996

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef birou vanzari

Responsabilitati:

Functia detinuta a presupus cresterea volumului vanzarilor.

Realizari:

• cresterea numarului de clienti importanti de la 29 la 94;
• cresterea volumului valoric al vanzarilor cu aproximativ 40%;
• implementarea unui sistem nou de inregistrare coerenta a tranzactiilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Facultatea de Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Marketing si comunicare in afaceri
1999 - 2000 Masterat: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Marketing - Cercetari de piata
1986 - 1990 : Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Politici comerciale

Premii

Proiecte
Sep 2009: Universitatea Spiru Haret, Bucuresti - lector masterat-ul on-line “Tehnici moderne de promovare prin intermediul evenimentelor”
Feb 2000: Consiliul pentru Standarde Ocupationale si Atestare - consultant stabilirea standardelor ocupationale si de evaluare pentru organizatorii de evenimente
Conferinte
May 2000: ASOEXPO (Asociatia Organizatorilor de Targuri si Expozitii din Romania) - lector pentru cursuri pentru organizatori de evenimente

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close