 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.01.1965 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.01.2006
|
|
obiectiv | |
|
Angajarea acumularilor profesionale, a abilitatilor de comunicare, negociere si conducere, precum si a valorilor morale in dezvoltarea unei afaceri romanesti, in scopul cresterii cotei de piata a acesteia.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Marketing, Cercetare - dezvoltare, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2011 - 01.07.2011 Departament: marketing Titlu Job: manager marketing Responsabilitati: strategie noua de abordare a clientilor, cu accent pe fidelizarea acestora;
creare si dezvoltare baze de date (potentiali) clienti;
deschiderea unui punct nou de lucru;
marketing intern; |
|
01.02.1996 - 01.01.2010 Departament: marketing Titlu Job: coordonator marketing Responsabilitati: Am coordonat activitatea de cercetare de piata si pe cea de promovare, in scopul cresterii cotei de piata si mentinerii pozitiei de lider de piata a firmei. Am coordonat o echipa de 6 specialisti cu pregatire profesionala si reputatie recunosctute.
* realizarea de analize de piata pentru peste 40 de produse ale firmei (anual);
* informarea structurii decizionale despre existenta cererii pentru anumite produse;
* cresterea portofoliului de produse prin realizarea de studii de impact (cca 20) in scopul lansarii de noi produse (6);
* realizarea de studii de piata si prezentarea de rapoarte despre competitori, produse similare cu cele ale firmei, profilul consumatorilor (cu accent pe consumatorii cheie), tarife, canale de promovare adecvate;
* intocmirea planului si bugetului de marketing si prezentarea de rapoarte periodice asupra stadiului de realizare;
* intocmirea strategiei de rebranding a firmei si de lansare a noii identitati vizuale (corporative si comerciale);
* dezvoltarea portofoliului de relatii externe, identificarea de piete tinta si parteneri noi;
* organizarea activitatii firmei in calitatea de membru a diferite organisme internationale si asociatii profesionale;
* supervizarea activitatii de PR si protocol;
* organizarea si coordonarea participarii firmelor romanesti la evenimente expozitionale de referinta in strainatate (Ambiente Frankfurt - 2002, Romanian National Exhibition Tokyo – 2002, Romanian Participation New Delhi/1998, Romanian Exhibition Lausanne/1999)
* participarea la intalniri strategice ale organismelor / asociatiilor profesionale ale caror membru era Romexpo (Graz – 2003, Viena - 2004, Munchen – 2004, 2007 etc)
* monitorizarea activitatii celor 21 agenti de vanzare din 14 tari diferite;
* coordonarea activitatii reprezentantei comerciale de la Istanbul,
* reprezentarea firmei in relatia cu parteneri in proiecte finantate din fonduri europene Phare/structurale (curs on-line Univ. Spiru Haret, realizarea unui centru de pregatire profesionala Expo Training Center, construirea unui centru expotional si de conferinte) |
|
15.10.1990 - 13.02.1996 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: sef birou vanzari Responsabilitati: Functia detinuta a presupus cresterea volumului vanzarilor. Realizari: • cresterea numarului de clienti importanti de la 29 la 94;
• cresterea volumului valoric al vanzarilor cu aproximativ 40%;
• implementarea unui sistem nou de inregistrare coerenta a tranzactiilor.
|
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2008 Masterat: Facultatea de Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Marketing si comunicare in afaceri
1999 - 2000 Masterat: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Marketing - Cercetari de piata
1986 - 1990 : Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Politici comerciale
Premii Proiecte
Sep 2009: Universitatea Spiru Haret, Bucuresti - lector masterat-ul on-line “Tehnici moderne de promovare prin intermediul evenimentelor”
Feb 2000: Consiliul pentru Standarde Ocupationale si Atestare - consultant stabilirea standardelor ocupationale si de evaluare pentru organizatorii de evenimente
Conferinte
May 2000: ASOEXPO (Asociatia Organizatorilor de Targuri si Expozitii din Romania) - lector pentru cursuri pentru organizatori de evenimente
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|