Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.07.1986

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:21.07.2007

obiectiv

 

Un job stabil intr-o companie in cadrul careia experienta mea sa poata fi utilizata in avantajul acesteia. Imi doresc să dezvolt o carieră în management și în acest sens pun la dispoziție o serie de inițiative si experiente acumulate in acest domeniu.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, IT Software, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: manager marketing

01.01.2018 - 31.10.2019

Departament: management

Titlu Job: project manager informatic

Responsabilitati:

Coordonare proiectului Online;
Administrarea ERP;
Mentinerea stocului optim in site;
Adaugarea produselor in site;
Setarea regulior pentru campanii;
Actualizare date in site;
Implementare campanii si promotii;
Dezvolatarea platformei web. (Magento);
Administrare Business Manager, Google Analytics.
Photoshop.
Trello, Slack

01.12.2015 - 31.08.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

-Optimizarea permanenta a seviciilor restaurantului si pensiunii astfel incat sa fie respectate
standarele calitative asumate;
-Desfasurareaactivitatii de vanzare servicii si produse turistice;
-Administrarea stocurilor de materii prime si materiale;
-Intocmirea pachetelor turistice si promovarea lor;
-Realizarea si supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si
nealimentare;
-Negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii si/sau produse;-Managementul
resurselor umane;
-Organizarea, supravegherea si coordonarea evenimentelor speciale si festive;
-Solutionarea eficienta a solicitarilorclientilor;
-Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a
tuturor problemelor ocazionale;
-Monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
-Aprovizionarea permanenta si eficienta cu materiile prime necesare desfasurariiactivitatii
restaurantului si pensiunii turistice;
-Prospectarea pieţei de profil în vederea îmbunătăţirii continue a serviciilor, având ca scop
final realizarea obiectivelor asumate;
-Desfăşurareaşi finalizarea cu succes a contractelor turistice alocate;
-Administrarea bugetului, evidenţaşi administrarea personalului aflat în subordine;
-Supravegherea activitatii cameristelor;
-Mentinerea si imbunatarirea permanenta a relatiei cu clientii, furnizorii de servicii si produse,
precum si cu organele de control din domeniu si cu departamentul financiar al unitatii.

01.12.2011 - 31.07.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

-Organizarea, supravegherea si coordonarea evenimentelor speciale si festive
-Solutionarea eficienta a solicitarilorclientilor
-Prospectarea pieţei de profil în vederea îmbunătăţirii continue a serviciilor, având ca scop
final realizarea obiectivelor asumate;
-Verificarea periodica a nivelului calitatii serviciilor prestate de unitatea de alimentatie publica
-Verificarea stocurilor de alimente, bauturi si alte materiale specifice activitatii.
-Propunerea de masuri pentru imbunatatirea serviciilor.
-Angajarea si formarea personalului din cadrul firmei
-Recompensarea/sanctionarea personalului.
-Mentinerea si imbunatarirea permanenta a relatiei cu clientii, furnizorii de servicii si produse,
precum si cu organele de control din domeniu si cu departamentul financiar al unitatii

01.07.2011 - 31.12.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

-Elaborarea si implementarea politicilor de resurse umane
-Planificarea, organizarea si coordonarea evenimentelor .
-elaborarea strategiilor de promovare a evenimentelor

01.07.2008 - 30.04.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

realizarea evidentei primare, vanzare

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Management si Marketing la Universitatea de Vest Timisoara din Timisoara. Diploma de Master Management si Marketing
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Administearea Afacerilor la Universitatea de Vest Timisoara din Timisoara. Licentiat in Stiinte Economice Administrarea afacerilor FEAA Timisoara (România

Premii

Hobby-uri
dansul, muzica, cititul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close