Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.07.1976

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.07.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt decis să lucrez pe termen lung în acest domeniul . Pregătirea si experienta acumulata, ma va ajuta la optimizarea costurilor din cadrul companiei dvs.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager logistica si achizitii

Responsabilitati:

Activitatii principale :
- asigurarea echipamentelor individuale de lucru, conform legii 39/2006;
- organizarea si coordonarea activitatiilor din cadrul departamentului Logistic ;
- intocmirea proceselor verbale de predare - primire a masinilor din parcul auto gestionat;
- Intocmire lunara evidenta km parcursi si a consumului de carburant, atat individual cat si pe departamente;
- verificare lunara starea de intretinere a parcului auto si semnaleaza conducerii companiei ;
- evidenta datelor scadente la contractele de leasing pentru autoturismele companiei;
- evidenta asigurarilor RCA, CASCO si rovignete pentru tot parcul auto si reinnoirea acestora;
- evidenta ITP-urilor pentru tot parcul auto
- urmarire/planificare a reviziilor tehnice ale masinilor din parcul auto;
- In caz de accidente; intocmirea dosarelor de dauna necesare asiguratorului si urmeaza etapele stabile de catre acesta pana la remedierea daunei;
- evidenta anvelopelor de vara si de iarna ale masinilor din parcul auto;
- achitarea taxelor si a impozitelor;
- achizitionarea saptamanala a necesarul de produse de protocol pe baza comenzilor primite de la angajatii din subordine;
- centralizarea/comandarea necesarului de produse de birotica si papatarie;.
- deplasere zilnica la bancile cu care societatea colaboreaza pentru ridicare extrase, depunere si ridicare de numerar, depunere si ridicare de documente, etc
- oferit suport tuturor departamentelor companiei prin servicii de curierat catre : notarierate, firme de arhitectura, institutii ale statului;
- Intocmire si urmarire bugetul dep Logistic.

01.05.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef birou administrativ

Responsabilitati:

Activitatii principale :
- asigurarea echipamentelor individuale de lucru, conform legii 39/2006;
- organizarea si coordonarea activitatiilor din cadrul departamentului Administrativ ;
- intocmirea proceselor verbale de predare - primire a masinilor din parcul auto gestionat;
- Intocmire lunara evidenta km parcursi si a consumului de carburant, atat individual cat si pe departamente;
- verificare lunara starea de intretinere a parcului auto si semnaleaza conducerii companiei ;
- evidenta datelor scadente la contractele de leasing pentru autoturismele companiei;
- evidenta asigurarilor RCA, CASCO si rovignete pentru tot parcul auto si reinnoirea acestora;
- evidenta ITP-urilor pentru tot parcul auto
- urmarire/planificare a reviziilor tehnice ale masinilor din parcul auto;
- In caz de accidente; intocmirea dosarelor de dauna necesare asiguratorului si urmeaza etapele stabile de catre acesta pana la remedierea daunei;
- evidenta anvelopelor de vara si de iarna ale masinilor din parcul auto;
- achitarea taxelor si a impozitelor;
- achizitionarea saptamanala a necesarul de produse de protocol pe baza comenzilor primite de la angajatii din subordine;
- centralizarea/comandarea necesarului de produse de birotica si papatarie;.
- deplasere zilnica la bancile cu care societatea colaboreaza pentru ridicare extrase, depunere si ridicare de numerar, depunere si ridicare de documente, etc
- transmite lunara catre Departamentul Resurse Umane situatia cu angajatii care depasesc plafoanele alocate pentru convorbiri telefonice.
- oferit suport tuturor departamentelor companiei prin servicii de curierat catre : notarierate, firme de arhitectura, institutii ale statului;
- Intocmire si urmarire bugetul administrativ.

01.10.2005 - 31.03.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

- realizeaza si actualizeaza baza de date referitoare la abonamentele de telefonie mobila incheiate de companie si evidenta lunara a costurilor, comanda si cumpara terminale;
- realizeaza si pastreaza evidenta lunara a costurilor combustibililor, comanda, anuleaza sau blocheza cardurile de combustibil;
- intocmeste si actualizeaza baza de date referitoare la evidenta reparatiilor, reviziilor parcului auto al companiei, intocmeste actele pentru radiere, inmatriculare, etc, parcului auto al companiei;
- intocmeste si actualizeaza baza de date referitoare la evidenta R.C.A., ROVINIETE si CASCO;
- in relatia cu bancile se ocupa de depunerea si ridicarea actelor sau a numerarului;
- diverse activitati administrative

01.06.2003 - 31.10.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar in servicii de evidenta contabila si financiara

Responsabilitati:

- realizeaza si actualizeaza baze de date a cheltuielilor lunare;
- intocmeste bugete lunare;

01.10.2002 - 30.06.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent administrativ

Responsabilitati:

- reprezinta firma in relatia cu institutiile de stat si cele private pe probleme administrative (BRD, BCIT, TREZORERIE, REGISTRUL COMERTULUI, ADMINISTRATIA FINANCIARA, CAS, CASS, SOMAJ );
- in relatia cu bancile se ocupa de depunerea si ridicarea actelor sau a numerarului
- depunerea si ridicarea corespondentei la si de la oficiile postale (scrisori, notificari, recomandate, amenzi, colete, etc.);
- diverse activitati administrative

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Jurist la Univeristatea Ecologica din Bucuresti.

Premii

Calificari
Nov 2011: Expert achizitii publice

Jul 2008: Agent asigurari - Allianz Asigurari



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close