Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.08.1974

obiectiv

 

Cautarea de atributii si responsabilitati provocatoare si furnizarea de servicii juridice in cadrul unei echipe competitive si prietenoase , astfel incat sa pot contribui la succesul ei si sa imi dezvolt abilitatile personale si cunostintele intr-o abordare ,,win –win”.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2004 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: manager juridic

Responsabilitati:

Manager Juridic
2004-01 prezent
Eco-Rom Ambalaje, Bucuresti



Juridic

• intocmirea si avizarea contractelor de orice tip (vanzare-cumparare, inchiriere, comodat, prestari servicii, novatie de debitor, leasing);
• recuperarea pe cale amiabila sau judiciara a sumelor de bani datorate de debitorii societatii;
• intocmirea in acest sens de notificari, cereri cu valoare redusa, ordonanta la plata , in conformitate cu prevederile Codului Civil si de procedura civila in vigoare;
• efectuarea de demersuri pentru a afla daca diverse marci sau logouri sunt disponibile pentru inregistrare;
• efectuarea de demersuri pentru inregistrarea de marci sau logouri si prelungirea drepturilor de marca;
• indeplinirea de formalitati la Registrul Comertului referitoare la: cesiune de actiuni, reducere/majorare capital social, revocare/numire administrator, completare obiect de activitate, actualizare act constitutive;
• efectuarea de demersuri la notariat pentru specimene de semnaturi, declaratii, procuri;
• intocmirea registrelor actionarilor si de actiuni;
• participarea in cadrul sedintelor Consiliului de Administratie;
• redactarea convocatoarelor sedintelor Consiliului de Administratie;
• pregatirea mapelor de sedinta;
• redactarea Proceselor –Verbale si a Deciziilor Consiliului de Administratie;
• participarea in cadrul sedintelor ordinare si extraordinare ale Adunarii Generale a Actionarilor;
• redactarea convocatoarelor sedintelor ordinare si extraordinare ale Adunarii Generale a Actionarilor si asigurarea publicarii acestora in Monitorul Oficial si intr-un ziar de circulatie conform Legii nr.31/1990;
• pregatirea mapelor de sedinta;
• redactarea Proceselor-Verbale si Hotararilor aferente sedintelor ordinare si extraordinare ale Adunarii Generale a Actionarilor;
• mentinerea relatiei cu furnizorul de Medicina Muncii ;
• intocmirea fiselor de SSM si SU pentru noii angajati ;
• asigurarea intocmirea contractelor de munca, actelor aditionale, a deciziilor de incetare si a altor documente specifice derularii unui contract de munca;
• intocmirea de decizii interne;
• elaborarea si propunerea spre aprobare a fiselor de post;
• elaborarea si modificarea Regulamentului de Ordine Interioara;

Consilier Juridic
1999-12 2008-03
Munplast S.A, Bucuresti



Juridic

• Intocmirea si avizarea contractelor de orice tip (vanzare-cumparare, inchiriere, comodat, prestari servicii, novatie de debitor, etc);
• Recuperare pe cale amiabila sau judiciara a sumelor de bani datorate de debitorii societatii si intocmirea in acest sens de notificari, cereri cu valoare redusa, somatii la plata, in conformitate cu prevederile Codului Civil si de procedura civila in vigoare;
• Demersuri cu privre la intabularea de imobile, alipire, dezmembare de terenuri si obtinere extrase CF;
• Demersuri cu privire la inscrierea/radierea de ipoteci in Cartea Funciara;
• Contributie semnificativa la proiectul de instrainare a unei parti din activele societatii;
• Indeplinirea de formalitati la Registrul Comertului – infiintari de societati, hotarari AGOA si AGEA, acte aditionale de modificare a actelor constitutive privind: divizarea cu infiintare de noua societate, cooptarea sau excluderea de actionari, modificarea capitalului social, completarea obiectului de activitate, infiintare/radiere puncte de lucru si autorizarea acestora, recodificarea obiectului de activitate;
• Efectuarea de demersuri notariale pentru incheierea de contracte de ipoteca, contracte de vanzare-cumparare, alipiri terenuri, dezmembrari terenuri, declaratii, specimene de semnatura, procuri;

studii

 

Facultati:

1993 - 1997 Facultate: Drept la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close