Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.06.1996

obiectiv

 

Consider ca am ajuns la maturitatea profesionala in care pot livra calitativ Management General, Management HR si Legal, Logistica si Administrativ. Sunt deschisa la colaborari pe termen limitat sau la joburi part-time.

Salariu: nespecificat

Beneficii: mediu de munca dinamic si sanatos

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Voluntari, Otopeni, Buftea, Remote (de acasă), Mogosoaia

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager hr

Responsabilitati:

Activitati specifice de management de resurse umane, recrutare, training, management procese.
Activitate part-time.

01.10.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: financial & hr manager

Responsabilitati:

Responsabilitati - managementul financiar, HR si Juridic al companiei. In calitate de manager desemnat, coordonez Implementarea unui ERP si creearea sistemului de proceduri operational-financiare.
In calitate de project manager - am reusit obtinerea fondurilor europene nerambursabile.

01.04.2015 - 31.08.2019

Departament: management

Titlu Job: administrator & general manager

Responsabilitati:

In perioada apr 2015 - iul 2019 am fost administrator si Director General al Cumpana, al doilea jucator din piata de productie si distributie apa in sistem watercooler, asigurand servicii B2B si B2C la nivel national cu peste 450 de angajati in 22 de puncte de lucru si 3 facilitati de productie. Am condus o echipa de 12 manageri si un buget de aprox. 10 mil euro, in cei 4 ani de management anexand prin achizitie inca 2 competitori si 2 fonduri de comert.

01.03.2014 - 30.04.2015

Departament: management

Titlu Job: director hr, juridic & asigurarea calitatii

Responsabilitati:

Ca Director al Dept. HR & Juridic am avut responsabilitatea operatiunilor legate de resurse umane de la intrarea acestora in baza de date ca si aplicanti si pana la terminarea colaborarii cu compania, inclusiv training, planning, comp&ben si managementul performantei.
Departamentul juridic pe care l-am condus are ca si responsabilitati monitorizare legislatie, consulatanta juridica si recuperare creante.
Subdepartamentul Sistem Integrat, are ca responsabilitate mentinerea sistemului de management al calitatii, audit si siguranta alimentara, pe 4 standarde ISO - HACCP, OHSAS, mediu si managementul calitatii.
Am fost auditor intern si reprezentantul managementului pe probleme de management al calitatii, OHSAS si HACCP si trainer in-house, avand certificare de formator.

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager hr

Responsabilitati:

Activitati specifice managementul de resurse umane - recrutare, administrare si salarizare, evaluare personal.

01.06.2012 - 31.12.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr & legal manager

Responsabilitati:

Advanced Bingo System - Companie de organizare joc de bingo televizat, apartinand grupului multinational Superbet, cu 2000 de angajati in payroll distribuiti in 48 de puncte de lucru. Compania si-a incetat activitatea in dec 2013.
Am preluat activitatea de la infiintarea companiei organizand un sistem formal de organizare a resurselor umane prin design de proceduri, fise de post, regulamente, formulare, sistem de evaluare; in perioada de activitate am fost responsabil de relatia cu organele de control si bugetul activitatilor de resurse umane.
Am asigurat activitatea de control si asistenta juridica privind relatiile de munca si aspecte comerciale in contractele de mandat si contractele de furnizor.

01.05.2011 - 31.08.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director resurse umane

Responsabilitati:

Compania Maxbet este cel mai mare jucator din piata de jocuri de noroc electronice, avand peste 70 de sali de joc si peste 1000 angajati organizati in mai multe entitati juridice. Departamentul condus asigura recrutatea, si inductia personalului, administrarea, relatia cu organele de control si cu furnizorii externi de training si formare profesionala, asigurarea de asistenta juridica. Am realizat un nou sistem de salarizare, am implementat programul de management al performantei, bugetul activitatilor de resurse umane consolidat la nivel de grup multinational si am implementat un nou sistem si soft de salarizare.
Am oferit consultanta pentru top si middle management in domeniul legislatiei muncii si reprezentarea companiei in instanta in litigiile de munca si responsabilitate patrimoniala, avand formare juridica.
In urma unui proiect de training & dezvoltare a personalului am obtinut cea mai mare distinctie la Gala Work-Life Balance: Gala companiilor implicate in viata echilibrata a angajatilor in editia 2011-2012.

01.09.2009 - 30.04.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr bussines partner

Responsabilitati:

Companie multinationala din grupul Gimborn Germania - start-up in retail. Proiect pe perioada determinata. Am participat activ la deschiderea a 14 magazine in 12 luni, asigurand operatiunile de resurse umane de la intrarea acestora in baza de date ca si aplicanti si pana la terminarea colaborarii cu compania, inclusiv training, planning si managementul performantei (personal dupa 12 luni -250 angajati). In acelasi timp am format sistemul standardizat de proceduri in vederea certificarii sistemului de management din punct de vedere al calitatii, integrat cu sistemul grupului de firme la nivelul EMEA.

01.09.2003 - 31.08.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director hr, juridic & asigurarea calitatii

Responsabilitati:

Din iul 2004 Director HR & Juridic, am condus un departament format din 8 persoane care asigura managementul resurselor umane (recrutare, administrare, training, evaluare performanta), managementul juridic (asistenta juridica comerciala si recuperare creante), managementul Sistem Integrat, (responsabilitate mentinerea sistemului de management al calitatii, audit si siguranta alimentara, mediu si OHSAS, fiind si auditor intern si reprezentantul managementului pe probleme de management al calitatii, OHSAS si HACCP).
In perioada aug 2003- iulie 2004 am condus diverse departamente operationale - Relatii clienti, Service (intretinere, reparatii si reconditionari dozatoare).
Am creeat un sistem care functioneaza si in acest moment cu aceleasi baze, am infiintat un atelier de reparatii de la concept pana la proceduri, am infiintat departamentul Resurse Umane si Juridic, am participat activ la creearea si implementarea sistemului de management al calitatii si la obtinerea certificarilor OHSAS si Managementul Calitatii, am implementat Programul de Management al Performantei.

01.11.2002 - 31.05.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

P&G group a fost dezvoltator imobiliar in cadrul grupului grec de firme Cathalisis. Ca director executiv am fost responsabil de activitatea de organizare administrativa, monitorizarea si organizarea personalului. Am activat o perioada scurta (s-a finalizat proiectul) avand o echipa de aproximativ 14 oameni, am gestionat relatia cu 4 antreprenori generali in constructii si un buget de aproximativ 2 milioane de dolari.

01.11.1995 - 30.11.2002

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Am activat in ambele grupuri de firma in calitate de consilier juridic la nivel de grup de firme, asigurand monitorizarea legislatiei, consultanta in domeniul juridic, perfectarea si negocierea contractelor,
asigurarea asistentei in litigii amiabile si in instanta, operatiuni Registrul Comertului, alte autoritati ale statului. Am castigat litigii cu valori importante.

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Masterat: GM Academy la CBC Romania din Bucuresti. Studii aprofundate de strategie si organizarea afacerii
2011 - 2014 Facultate: Psihologie la Universitatea Ecologica din Bucuresti.
2008 - 2009 MBA: Communication la City University of Seattle din Bucharest.
1994 - 1999 Masterat: Drept la Universitatea Romano Americana din Bucuresti.

Facultati in straiatate

City University of Seattle (2008)
Cursuri superioare de management si administrarea afacerilor
Comunicare interumana si interculturala

Premii

Conferinte
Oct 2018 - Oct 2018: WE Annual Conference
Speaker

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close