Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.07.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Profesionist experimentat cu experiență extinsă în management și în domeniul organizațional . O persoană eficientă și muncitoare, dedicată satisfacției optime a clienților; recunoscut pentru inversarea spiralelor descendente prin revizuirea sistemelor, proceselor și programelor de formare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

Principalele atriburii :
I . Stabilirea obiectivele generale ale firmei în concordanță cu strategia elaborată de
consiliul de administrație
II. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli (BCV) și rectificările acestuia
III. Identificarea oportunităților de afaceri
IV. Reprezentarea firmei în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organizații
cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
V. Asigurarea managementului firmei
VI. Asigurarea rețelei de relații necesară dezvoltării activității firmei
VII. Deciderea asupra noilor direcții de dezvoltare;
VIII. Stabilirea planurilor de vânzări și profit;
IX. Aprobarea BVC general și BVC al fiecărui departament din cadrul firmei;
X. Semnarea de documente de angajare, colaborare și încetare a relațiilor de
muncă

01.12.2016 - 31.05.2019

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti

Responsabilitati:

Principale indatoriri ;
Administrarea conturilor clientilor , inclusiv eliberarea documentelor la cerere
Actualizarea informatiilor despre clienti, asigurandu-se de acuratetea datelor
introduse in sistem, aplicarea procedurii de cunoastere a clientelei pentru
operatiunile efectuate
Oferirea de suport si explicatii in completarea documentelor Primirea de la clienti si
verificarea instrumentelor de plata
Efectuarea de operatiuni specifice proceselor de vanzare
Inregistrarea de reclamatii
Transmiterea catre Responsabilul Clientela si/sau Director pe fiecare segment de
clienti a tuturor solicitarilor , informatiilor si documentelor primite de la clienti
Efectuarea operatiunilor cu numerar
Verificarea rapoartelor privind tranzactiile zilnice
Supervizarea/autorizarea operatiunilor efectuate de personalul din agentie
Administrarea bazei de date locale
Inlocuirea la nevoie a Directorului de Agentie
Semnalarea oportunitatilor de vanzare
Aplicarea masurilor corespunzatoare de cunoastera clientelei in scopul identificarii
clientilor si a monitorizarii relatiei de afaceri ale acestora

01.12.2016 - 31.05.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti

Responsabilitati:

Administrarea conturilor clientilor , inclusiv eliberarea documentelor la cerere
Actualizarea informatiilor despre clienti, asigurandu-se de acuratetea datelor
introduse in sistem, aplicarea procedurii de cunoastere a clientelei pentru
operatiunile efectuate
Oferirea de suport si explicatii in completarea documentelor Primirea de la clienti si
verificarea instrumentelor de plata
Efectuarea de operatiuni specifice proceselor de vanzare
Inregistrarea de reclamatii
Transmiterea catre Responsabilul Clientela si/sau Director pe fiecare segment de
clienti a tuturor solicitarilor , informatiilor si documentelor primite de la clienti
Efectuarea operatiunilor cu numerar
Verificarea rapoartelor privind tranzactiile zilnice
Supervizarea/autorizarea operatiunilor efectuate de personalul din agentie
Administrarea bazei de date locale
Inlocuirea la nevoie a Directorului de Agentie
Semnalarea oportunitatilor de vanzare
Aplicarea masurilor corespunzatoare de cunoastera clientelei in scopul identificarii
clientilor si a monitorizarii relatiei de afaceri ale acestora

01.09.2014 - 30.06.2016

Departament: management

Titlu Job: colaborator evenimente

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Dezoltarea conceptelor de eveniment
Planificarea evenimentului, gestionarea bugetului și a relației cu furnizorii și partenerii implicați
Coordonarea echipei de organizare evenimente, menținerea comunicării permanente cu departamentul de vânzări, marketing și comunicare
Identificarea oportunităților de evenimente
Evaluarea evenimentului în raport cu obiectivele de business și marketing

01.08.2014 - 30.09.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: pr events - campionatul european de majorete

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Realizarea și implementarea strategiei de comunicare
Realizarea tuturor materialelor de conținut
Coordonarea relației cu influențatorii locali, naționali și internaționali din cele 16 țări participante
Pregătirea și implementarea planului de comunicare – promovare outdoor, în mass media, online și în social media
Gestionarea bugetului de comunicare și a relației cu furnizorii și partenerii implicați
Coordonarea echipei de PR și comunicare
Evaluarea planului de comunicare

01.06.2014 - 31.12.2017

Departament: marketing

Titlu Job: director marketing

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Promovarea imaginii companiei intern și extern – în relație cu clienții și potențialii clienți, influențatori
Realizarea și coordonarea implementării strategiei de marketing și a planului de promovare a companiei (publicitate, relații publice, marketing online)
Analiza continuă a concurenței în raport cu implementarea strategiei de marketing
Gestionarea bugetului de marketing
Coordonarea echipei de marketing a companiei

01.03.2014 - 30.11.2018

Departament: management

Titlu Job: administrator. director general

Responsabilitati:

• Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Coordonarea operațiunilor juridice ale firmei
Administrarea operaţiunilor legale de încadrare în muncă a tuturor angajaţilor
Gestionarea activității firmei, a bunurilor societății comerciale
Realizarea și implementarea strategiei de business
Identificarea oportunităților de business și reprezentarea companiei în relație cu partenerii, furnizorii, clienții
Îndeplinirea tuturor îndatoririlor prestabilite de prevederile legislative

01.03.2012 - 30.09.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: colaborator - referent organizare spectacole

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Dezoltarea conceptelor de eveniment
Planificarea și organizarea evenimentului
Gestionarea bugetului și a relației cu furnizorii și partenerii implicați

01.05.2010 - 30.06.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: conducător firmă

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Evaluarea și autoevalarea nivelului de pregătire permanent prin comparație cu noutățile din domeniu
Supervizarea și oferirea de consultanță fiecărui angajat
Coordonarea activității angajaților
Identificarea surselor de instruire și autoinstruire
Asigurarea comunicării cu partenerii și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
Pregătirea și organizarea planului de activitate în cadrul firmei
Administrarea bugetului în conformitate cu procedurile interne aplicabile și cu condițiile finațatorului
Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii și finanțatorii
Pregătirea bugetului și cash-flow-ul firmei pentru contractele propuse
Monitorizarea în timp a progresului atins față de obiectivele propuse
Pregătirea de noi proiecte care valorifică expertiza existentă la nivelul firmei și rezultatele anterioare și stabilirea bugetului pentru fiecare activitate în parte

01.09.2009 - 30.06.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: colaborator - referent organizare evenimente

Responsabilitati:

• Principalele activităţi şi responsabilităţi :
Selectarea și stabilirea locației, detalierea pachetului de servicii , programul și logistica evenimentului.
Stabilirea relațiilor contractuale cu toți furnizorii - hoteluri, furnizori de echipamente tehnice, furnizori de entertainment etc - negocierea tarife avantajoase
Detaliaerea pachetului de servicii in fișa evenimentului
Pregătirea contractului cadru pentru fiecare eveniment, negocierea clauzelor contractuale
Verificarea facturilor de la furnizori daca sunt conforme cu serviciile solicitate.
Propunerea și implementarea de idei, teme sau alte elemente creative în sprijinul evenimentului/ pentru asigurarea succesului evenimentului.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ) – Secția Franceză la Academia de Studii Economice din bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare in limbi straine - sectia franceza la Academia de Studii Economice din bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close