Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1978

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea bugetului organizației, urmărirea executării lui in mod corespunzător și prezentarea evoluției bugetare comitetului executiv;
- Intocmirea situațiilor financiare specifice proiectelor in derulare, urmărirea execuțiilor bugetare aferente fiecărui proiect;
- Gestionarea eficientă a resurselor financiare in vederea realizării obiectivelor propuse prin proiecte și a bugetelor asumate;
- Participare activă in vederea întocmirii situațiilor bilanțiere;
- Relaționarea cu terți in vederea bunei desfășurări a activităților ONG-ului: organisme de raportare (OIR, AM), instituții bancare și de trezorerie, unități de audit intern și extern, parteneri, furnizori, etc.
- Utilizarea programelor de raportare specifice proiectelor POSDRU (Acction Web, My Smis 2014)

01.08.2013 - 30.04.2014

Departament: altele

Titlu Job: supervizor practică regională

Responsabilitati:

- Coordonarea regională și supervizarea implementării activităților la nivel regional pentru realizarea obiectivelor propuse prin proiectul finantat cu fonduri POSDRU: „Formarea profesională in domeniul diabetului, al nutriției și al bolilor metabolice și promovarea utilizării noilor tehnologii pentru asistenți medicali in vederea eficientizării managmentului activităților specifice”;
- Intocmirea rapoartelor lunare aferente activităților desfășurate;
- Menținerea contactului permanent cu ceilalți membri ai echipei (responsabili, experți, coordonatori, formatori, etc.);
- Supervizarea activităților de desfășurare a programelor de formare;
- Coordonarea și supervizarea activităților de evaluare de impact;

01.07.2013 - 31.12.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil financiar

Responsabilitati:

- Derularea operațiunilor financiare specifice;
- Relaționarea cu instituțiile bancare și de trezorerie privind fluxurile de numerar, extrase de cont, etc.
- Intocmirea rapoartelor financiare specifice pentru implementarea proiectului finantat din fonduri POSDRU „ Oportunități de formare profesională pentru femeile din mediul rural in domeniul serviciilor la domiciliu”;
- Pregătirea documentelor specifice in vederea raportărilor către organismele de control și audit pentru proiectul finantat din fonduri POSDRU „Oportunități de formare profesională pentru femeile din mediul rural in domeniul serviciilor la domiciliu”;

01.05.2013 - 31.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

- Coordonarea departamentului financiar
- Intocmirea bugetului de venituri și cheltuieli și a execuției bugetare la nivel de organizație;
- Pregătirea bugetelor de investiții pentru proiectele pe termen lung și scurt ale organizației;
- Intocmirea bugetelor și pregătirea rapoartelor financiare privind implementarea unor proiecte cu finantare POSDRU si UE:
• „Zusammen für Empowerment: Fonds für die Integration von Roma und anderen benachteiligten Gruppen zefiR”;
• „Educația – un pas înainte pentru comunitate”;
• „Promovarea culturii rrome in educație, într-o școală pilot din România”

01.07.2011 - 31.05.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil financiar

Responsabilitati:

- Asigurarea controlului intern asupra administrării financiare a proiectului cu finantare POSDRU “Program de formare a competențelor de cercetare și profesionale pentru masteranzii din domeniul științelor sociale”
- Raportarea financiară periodică;
- Verificarea documentele contabile ale partenerilor și întocmirea Evidenței cheltuielilor;
- Centralizarea lunară a documentelor contabile;
- Intocmirea notelor de intrare/recepție, proceselor verbale de recepție, registrului de casă, statelor de plată,
notelor contabile și registrelor obligatorii, conform legii contabilității;
- Intocmirea documentelor financiar-contabile pentru raportare și predarea documentelor și actelor justificative către organismele de audit și control (AM, OIR)
- Colaborarea cu auditorul financiar contractat
- Introducerea documentelor justificative în modulul Administrare - ActionWeb

01.04.2009 - 31.10.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea bugetului de venituri și cheltuieli, urmărirea execuției acestuia și prezentarea lor comitetului executiv și BORD-ului;
- Intocmirea și urmărirea cach-flow-ului fundației, gestionarea eficientă a resurselor financiare in vederea realizării obiectivelor propuse prin proiecte și a bugetelor asumate;
- Urmărirea contractelor de leasing;
- Intreținerea relațiilor cu terți: organisme bancare, furnizori, clienți etc.
- Intreținerea relației cu serviciul de contabilitate, colaborare activă in vederea întocmirii situațiilor fiscale și bilanțiere, etc;
- Diverse activități din domeniul resurselor umane: contracte de muncă, raportare Revisal, întocmire state de plata, pontaje, etc.
- Coordonare activități arhivare și administrative;

01.12.2007 - 30.04.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea bugetului anual de venituri și cheltuieli și a altor rapoarte financiare;
- Intocmirea și urmărirea cash-flow-ului, programarea plăților și emiterea instrumentelor de plată;
- Urmărirea contractelor de leasing;
- Verificarea facturilor și concordanța lor cu contractele;
- Intreținerea relațiilor cu furnizorii, cu organismele bancare, serviciul de contabilitate, etc

01.10.2006 - 31.12.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Intocmirea cash-flow-ului;
- Urmărirea contractelor de leasing financiar precum și a altor costuri legate de administrarea parcului auto (asigurări, reparații, etc.);
- Intocmirea rapoartelor financiare aferente conturilor de furnizori și întreținerea relației cu aceștia din punct de vedere financiar: verificarea concordantei dintre facturi, livrări și contracte, emitere instrumente de plată, concilierea conturilor, etc;
- Intreținerea relațiilor cu băncile și alte organisme financiare;
- Intocmirea și prezentarea raportărilor in cadrul firmei;

01.07.2005 - 31.10.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Intocmirea și încheierea balanței contabile;
- Intocmirea rapoartelor contabile și financiare;
- Intocmirea și prezentarea raportărilor in cadrul firmei;
- Intreținerea relațiilor cu unitățile bancare și cu furnizorii, concilierea conturilor contabile;
- Inregistrarea și urmărirea contractelor de leasing financiar și operațional;
- Intocmirea statelor de plata și plata salariilor;
- Intocmirea dosarelor de personal;
- Participarea la activitatea de inventariere și evaluare a patrimoniului firmei;
- Intreținerea relațiilor cu furnizorii;

01.05.2002 - 31.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Intocmirea cash-flow-ului și a altor raportări financiare la nivel de sucursală;
- Urmărirea tuturor încasărilor și efectuarea plăților;
- Efectuarea înregistrărilor contabile aferente realizării balanței contabile , precum și verificarea ei la nivel de sucursală;
- Relaționarea cu celelalte departamente din cadrul sucursalei, cu ceilalți contabili din cadrul companiei, etc.;
- Participarea la realizarea inventarierii patrimoniului;
- Acordarea vizei CFP, conform normelor contabile in vigoare;
- Intocmirea statelor de salarii, a declarațiilor fiscale precum și achitarea acestora
- Intocmirea dosarelor de personal

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Finanțe - Contabilitate la Universitatea „Titu Maiorescu București” din Bucuresti. Licenta
1994 - 1998 Liceu: matematica – fizica la Colegiul National „Al. I. Cuza” – Focsani din Focsani.

Premii

Traininguri
Nov 2009 - Dec 2009: „Management financiar al proiectelor cu finanțare din Fondurile Structurale POSDRU”

Certificari
Aug 2009 - Nov 2009: „Trainer of trainers”
curs autorizat CNFPA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20