 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 20.02.1983 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:01.02.2008
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana motivata de dorința de perfecționare, dorința pe care tind sa o împărtășesc și persoanelor din jurul meu.
Vreau și pot!
Salariu: nespecificat Beneficii: Un salariu decent, potrivit pozitiei in firma. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Management, Personal calificat Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2016 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: manager financiar Responsabilitati: - Organizarea si gestionarea din punct de vedere economico-financiar a activitatii magazinului, operarea in Microsoft Dynamics Erp - Ax.;
- Intocmirea situatiilor si a rapoartelor financiar-contabile;
- Asigurarea acuratetii stocurilor in magazin;
- Asigurarea gestionarii activitatii legate de inchiderea/deschiderea de magazine si transmiterea spre arhivare a documentelor aferente gestiunii inchise;
- Leadership si influentare - adoptarea unei atitudini deschise fata de situatiile ce apar zilnic, atitudine de tipul “problem solving”;
- Coordonarea echipei de Raion Manageri, pe linia introducerii documentelor privind receptia marfii in sistem si a tuturor tranzactiilor ce pot influenta acuratetea stocurilor, coordonarea activitatii ofiterilor de credite, precum si a operatorilor de online;
- Middle management: aplica, propune modificari si modifica procedurile;
- Cunoasterea si respectarea sistemului de management al calitatii. |
|
01.02.2014 - 30.09.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: bookkeeper Responsabilitati: - Realizarea activitatilor specifice de resurse umane la nivelul punctului de lucru;
- Gestionarea activitatii economice la nivel magazin, verificarea zilnica a preluarilor in sistemul de operare a tuturor tranzactiilor efectuate la nivelul magazinului (VST/Atlantis Consolidat, VST/Atlantis On Line);
- Evidenta primara, TAX FREE si EURO 200, transmiterea lunara, pana pe data de 5 ale lunii, a tuturor documentelor intocmite pe parcursul lunii anterioare (registrul de casa, tichetele cadou insotite de monetar, raport memorie fiscala lunara, decont, fise de lichidare), raport tranzactii card;
- Generarea si verificarea rapoartelor aferente stocurilor de marfa;
- Asigurarea gestionarii activitatii legate de inchiderea/deschiderea de magazine
- Stabilirea impreuna cu responsabilul economic de arie a necesarului de documente cu regim special in vederea deschiderii in bune conditii a magazinului, inchiderea gestiunii magazinului din punct de vedere economic (registrul de casa, depuneri de numerar), transmiterea spre arhivare documentele aferente gestiunii care a fost inchisa);
-Urmarirea si respectarea deciziilor si dispozitiilor conducerii, realizarea instructajului de Protectia Muncii si PSI conform normelor legale;
- Verificarea rapoartelor IN-OUT de la depozit si furnizori si raportarea eventualelor inadvertente;
- Coordonarea activitatii ON LINE (Intocmire AWB, facturare, impachetare si expediere produse catre clienti, procesarea rezervarilor online, operare retururi de factura si predarea marfii la RM);
- Stock controller gestiunea de resigilate (transferuri produse intre gestiuni, vanzarea in magazin a produselor resigilate). |
|
01.06.2011 - 31.01.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: casier Responsabilitati: - Emiterea documentelor fiscale ( facturi fiscale, bon fiscal) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora;
- Efectuarea tranzactiilor de POS cu respectarea prevederilor existente in conventiile incheiate cu bancile;
-Centralizarea documentelor emise in cursul zilei si predarea acestora catre bookkeeper;
- Participarea la instruirile privind : normele PSI si de protectia muncii, siguranta circulatiei pe drumurile publice, prelucrari ale accidentelor si evenimentelor deosebite, instruiri privind activitatea de transport marfa, alte instruiri organizate de firma;
- Aplicarea si propunerea de modificari ale procedurilor;
- Corectitudinea operatiunilor si documentelor intocmite: stapanirea corecta a operatiunilor aferente postului sau/si asigurarea integritatatii stampilei, precum si a corectitudinii documentelor intocmite (ex Registru de casa, facturi de vanzare, incasari de numerar, vouchere, incasari POS, bonuri fiscale, completare AWB pentru produsele comandate online, verificare ordinelor de plata, plati cu virament bancar etc). |
|
01.12.2009 - 31.05.2011 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Atenta supraveghere a stocurilor de marfa bruta;
- Plasarea comenzilor de marfa in timp util si receptia acestora;
- Preluarea comenzilor de la clienti si livrarea acestora in timp util;
- Intocmirea documentelor specifice si atenta supraveghere a activitatii firmei. |
|
01.10.2005 - 30.11.2009 Departament: vanzari Titlu Job: sef magazin Responsabilitati: - Receptia cantitativa-calitativa a marfii;
- Preluarea reclamatiilor si solutionarea acestora pe cale amiabila;
- Promovarea produselor şi serviciilor companiei prin cunoştinţe, atitudine, informaţii;
- Verificarea incasarilor si intocmirea documentelor specifice – monetare, settelment, registrul de casa. |
|
01.11.2004 - 31.08.2005 Departament: vanzari Titlu Job: operator gestionar Responsabilitati: - Relationarea cu clienti;
- Vanzarea carburantilor si a produselor din magazin;
- Factureaza, incaseaza cu instrumentele de plata specifice;
- Verifica respectarea normelor de receptie a marfurilor livrate de furnizori (termenul de garantie, calitatea si cantitatea marfii, conformitatea cu oferta / comanda);
- Verifica si calculeaza periodic normele de siguranta ale carburantilor. |
|
01.10.2001 - 30.06.2004 Departament: altele Titlu Job: agent comercial - supervisor |
| studii | |
|
Facultati: 2015 - prezent Facultate: Stiinte Economice la Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu. Contabilitate și Informatică de gestiune
Finanțe
Administrarea afacerilor
Baza de date
Marketing
2008 - 2010 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul National Economic "Andrei Bârseanu", Scoala Postliceală din Brașov. Asistent gestiune
2001 - 2004 Facultate: Sociologie si comunicare- fara Licenta la Universitatea Transilvania din Brașov.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Colegiul National "Radu Negru" din Fagaras. Limbi studiate:
-engleza;
-franceza.
Premii Certificari
Feb 2000 - Feb 2001: Curs de echitație și turism ecvestru
Curs efectuat cu sprijinul Ministerului de Turism și a Țării Fagarasului la Herghelia Sambata.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|