Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.07.2008

obiectiv

 

Manager financiar cu istoric demonstrat al activității în diferite roluri financiare, cum ar fi: Management financiar, Master Data Management, Salarii, Raportare și AP. Abilitati în consultanță de resurse umane, baze de date Oracle, comunicare, mentorat și evaluare psihologică.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

Management financiar al ONG-ului responsabila pentru o gamă largă de sarcini si operațiuni: contabilitate primară, raportare, flux de numerar, prognoză, audit intern și ca administrator: plăți, facturi, contracte, sarcini AP și AR.
Planificarea, coordonarea și controlul activității personalului administrativ;
Managementul resurselor umane și materiale;
Prelucrarea orei de angajare, cheltuieli, etc;
Rapoarte financiare și salarii; estimarea bugetului.
Optimizați toate procedurile financiare și standard.
Stabilirea priorităților de muncă;

01.04.2018 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

Responsabil pentru o gamă largă de sarcini în jurul activităților de salarizare:
Prelucrarea orelor angajaților, a cheltuielilor etc.
Generarea bazelor de date preliminare pentru procesul de salarizare saptamanl si/ sau lunar;
Generarea facturilor catre cienti pentru acoperirea cheltuielilor cu salarizarea si distribuirea acestora catre clienti;
Gestionarea arhivei statelor de plata;
Introducerea in diferite baze de date a documentelor necesare noilor angajari.
Confirmarea si validarea deducerilor și raportarea informaților despre depozit managerului contabil;
Crearea de loturi de salarizare săptămânale, semilunare;
Crearea facturilor;
Generarea de rapoarte plăți;
Reconcilieri contabile;
Sarcini ad-hoc necesare;
Coordonarea cu superiorul erarhic, Managerul departamentului și cu Departamentul de Resursele Umane în ceea ce privește îndatoririle administrative de salarizare;
Pregătirea rapoartelor de salarizare pentru Managerul responsabil de salarizare;
Gestionare volumelor de lucru si stabilirea priorităților ;
Pregătirea rapoartelor de reconciliere și a altor rapoarte solicitate ad-hoc.

01.11.2016 - 30.04.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: master data management agent

Responsabilitati:

Gestionarea solicitărilor primite de la multiplele unități de afaceri ale companiei, în ceea ce privește configurarea de conturi noi sau actualizări pentru cele existente;
Configurarea conturilor (Crearea, modificarea sau dezactivarea înregistrărilor clienților / furnizorilor) în Oracle DB, pe baza politicilor și principiilor contabile ale companiei.
Gestionarea tichetelor prin Service Desk Express (SDE) în timp util.
Crearea de work flow și rezolvarea incidentelor, generarea de diferite rapoarte;

01.07.2015 - 31.12.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist recrutare

Responsabilitati:

Participarea activă in procesul de recrutare si selectie;
Selectarea candidatilor pe bazade CV-uri, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului;
Responsabil cu contactul candidaților selectați pentru interviu;
Participarea activă în procesul de intervievare și selecție a candidaților;
Evaluarea candidaților selectați;
Menținerea unei relații strânse cu candidații pe tot parcursul procesului de intervievare;
Industria: IT
Posturi:software developers, Administrator baze de dare, php, java dev, ADF.

01.06.2014 - 31.03.2015

Departament: medicina umana

Titlu Job: psiholog clinician

Responsabilitati:

Intocmirea fişelor de evaluare psihologică a fiecărui beneficiar ;
Elaborarea planurilor de intervenţie;
Consilierea personalului privind modul de abordare a problemelor legate de beneficiari, informarea, cunoaşterea;
Consiliere individuală şi de grup a copiilor şi adulţilor.

01.08.2010 - 30.11.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati de telecomunicatii prin retele cu cablu Asistent Manager
Coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri.
Analiza informațiilor semnificative obținute în dezvoltarea activităților proprii ale mele și a personalului din subordine, managementul documentației, planificarea afacerilor.
Efectuarea de plăți chirii și operațiuni bancare;
contabilitate elementară;
Furnizarea de contracte de servicii de redactare, de ofertare.

01.05.2008 - 31.05.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor şi furnizarea informaţiilor solicitate;
Soluţionarea solicitărilor primite via e-mail;
Raportarea sau transferarea situaţiilor mai complexe către superiorul direct, spre soluţionare;
Responsabilităţi:
Gestionare corectă şi eficientă a timpului;
Responsabilitate, seriozitate şi confidenţialitate în discuţia cu clientul;
Administrarea corectă şi în regim confidenţial a datelor furnizate de către client.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Hipnoterapie si psihoterapie cognitiv-comportamentala la Asociatia de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala (AHPCC) din Bucharest.
2009 - 2011 Masterat: Psihodiagnoza cognitiva si consiliere psihologica la Universitatea Ecologică din București din Bucharest.
2006 - 2009 Facultate: Psihologie la Universitatea „Titu Maiorescu” din Bucharest.

Premii

Atestat Operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close