de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.11.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.08.2002

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc gasirea unei pozitii intr-o companie solida, unde imi pot valorifica experienta in vanzari dobandita in timp, cu scopul de a ajuta compania sa isi atinga obiectivele de performanta si pentru a ma dezvolta profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Turism / Hotel staff, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Sport / Wellness, Medicina alternativa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager expansiune

Responsabilitati:

-Prospectarea zonelor arondate si identificarea de spatii comerciale sau terenuri ce indeplinesc standardele companiei in vederea dezvoltarii retelei de magazine proprii.
-Identificarea proprietarilor spatiilor/ terenurilor de interes si stabilirea de intalniri cu acestia in vederea inchirierii locatiilor si a obtinerii de informatii cu privire la situatia juridica a acestora.
-Efectuarea studiilor de piata cu privire la puterea de cumparare a populatiei din zonele vizate in vederea stabilirii potentialelor amplasamente.
-Prezentarea catre Top Managementul companiei a spatiilor de interes ( prezentari in Power Point ).
-Negocierea termenilor contractuali ( durata contract+chirie,clauze,etc. ) cu proprietarii spatiilor de interes.
-Intocmirea draft-ului de documente necesare si inaintarea acestuia catre departamentul juridic al companiei in vederea redactarii contractului de inchiriere.
-Monitorizarea permanenta a concurentei si obtinerea de informatii cu privire la expansiunea acesteia.
-Obtinerea de informatii cu privire la tendintele ce se manifesta pe piata imobiliara.
-Mentinerea unei stranse legaturi cu intreg portofoliul de proprietari (persoane juridice sau fizice) si dezvoltatori imobiliari.Dezvoltarea permanenta a acestui portofoliu prin mijloace proprii.

01.10.2018 - 31.01.2019

Departament: management

Titlu Job: manager dezvoltare

Responsabilitati:

- Identificarea de spatii in vederea dezvoltarii retelei de agentii de pariere in regim propriu sau parteneriate.
- Negocierea contractelor de parteneriat / inchiriere spatii.
- Coordonarea procesului deschiderii agentiilor partenere.
- Intocmirea schitelor necesare amplasarii produselor de pariere si a reclamelor exterioare in vederea unei bune functionalitati a spatiului de lucru.
- Oferirea spre asociere a produselor de pariere ale companiei .
- Intocmirea unei baze de date cu potentialii parteneri / spatiilor de inchiriat.
- Organizarea, coordonarea si supervizarea activitatii din punctele de lucru partenere.

01.11.2016 - 31.10.2018

Departament: management

Titlu Job: manager de zona

Responsabilitati:

- Crearea si formarea profesionala a echipei de vanzari pe zona arondata(intre 25-31 puncte de lucru,Bucuresti si Ilfov,cu un maxim de 90 de angajati in subordine)
- Initierea ,implementarea si gestionarea proiectelor in vederea dezvoltarii nivelului punctelor de lucru din cadrul zonei arondate
- Coordonarea,monitorizarea si controlarea sub forma continua a activitatilor din punctele de lucru subordonate
- Controlarea si verificarea respectarii procedurilor si standardelor stabilite de companie
- Intocmirea si prezentarea catre management a rapoartelor privind activitatea punctelor de lucru si propunerea masurilor de imbunatatire a vanzarilor
- Promovarea in randul clientilor a produselor oferite de companie
- Identificarea si propunerea spre inchiriere de spatii comericale in vederea extinderii/relocarii
- Monitorizarea permanenta a concurentei(extindere,implementarea de produse noi)
- Demersuri in vederea obtinerii autorizatiilor necesare bunei desfasurari a activitatii punctelor de lucru coordonate(Ex:Primarii de sector/oras,Politie Locala,etc)
- Efectuarea de controale periodice asupra disponibilitatilor banesti din punctele de lucru, in vederea evitarii fraudelor
- Implicarea in procesul de recrutare al noilor angajati(sustinerea de interviuri ale candidatilor,prezentarea sarcinilor din punctele de lucru,integrare in colectiv,retentie)

01.06.2014 - 30.11.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: referent casier

Responsabilitati:

- Efectuarea de controale tematice in punctele de lucru ale societatii
- Colectarea disponibilitatilor banesti din punctele de lucru ale companiei(agentii de pariuri) si depunerea acestora in banca sau distribuirea lor catre alte puncte de lucru,in functie de necesitati
- Intocmirea itinerariilor in vederea transportului de numerar din punctele de lucru, in concordanta cu normele de securitate impuse de lege
- Verificarea si completarea stocului de produse necesare bunei functionari a punctelor de lucru

01.06.2009 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Furnizarea de suport administrativ tuturor departamentelor societatii:
preluarea si verificarea documentelor din departamentele societatii,iar apoi depunerea acestora la diverse insitutii:Primarii de sector,administratii financiare,banci,etc.
- Asigurarea comunicarii dintre institutiile de stat si departamentele companiei
- Intocmirea si depunerea dosarelor catre insitutiile implicate in cazul inchiderii/deschiderii de spatii comerciale
- O buna cunoastere a locatiilor in care isi desfasoara activitatea institutiile cu care compania intra in contact,in vederea fluidizarii si optimizarii activitatilor specifice postului.

01.08.2007 - 30.06.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: gestionar-depozit central

Responsabilitati:

- Receptionarea produselor si verificarea acestora(calitativ,cantitav)
-intocmirea documentelor specifice postului(note intrare-receptie,bonuri transfer,etc)
- Crearea si apoi atasarea numerelor de inventar pe toate mijloacele fixe detinute de companie
- Buna organizare a depozitului companiei
- Pregatirea produselor ce urmau a pleca din depozit catre punctele de lucru ale companiei ,impreuna cu documentele aferente

01.02.2007 - 31.08.2007

Departament: it hardware

Titlu Job: informatician

Responsabilitati:

- Actualizarea bazei de date a cadrelor didactice
- Inregistrarea pe site a fiecarui cadru didactic ce se inscria la concursul de titularizare
- Mentinerea unei bune functionalitati a calculatoarelor din cadrul inspectoratului
- Asamblarea si punerea in functiune a calculatoarelor noi

01.09.2005 - 28.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: gestionar -depozit central

Responsabilitati:

- Receptionarea marfii si verificarea cantitativa a acesteia
- Asigurarea ca intreg procesul de incarcare/descarcare se face intr-un mod ce nu pune in pericol deteriorarea bunurilor
- Intocmirea actelor (Nota intrare-receptie,fise de consum,avize de insotire a marfii)
- Distributia marfii catre magazinele societatii
- Efectuarea inventarelor lunare si anuale
- Mentinerea curateniei si asigurarea aspectului ingrijit al depozitului pentru o buna desfasurare a activitatilor

01.06.2004 - 30.09.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: gestionar-punct de lucru

Responsabilitati:

- Receptionarea produselor si verificarea acestora din punct de vedere calitativ si cantitativ
- Pregatirea produselor oferite spre vanzare(alarme,preturi)
- Verificarea facturilor si intocmirea tuturor actelor necesare(note de intrare-receptie,fise de consum)
- Verificarea zilnica a vanzarilor si intocmirea fiselor de consum pentru fiecare produs vandut
- Verificarea produselor din magazin si completarea stocurilor in functie de vanzari
- Mentinerea curataniei depozitului de magazin, astfel incat sa permita o usoara verificare si manipulare a produselor
- Efectuare inventarelor lunare

01.09.2001 - 30.06.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Desfacerea si aranjarea produselor in magazin,pe categorii
- Cunoasterea tuturor produselor
- Promovarea catre clienti a tuturor produselor
- Mentinerea aspectului ingrijit al magazinului

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Relatii Economice Interne si Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti. Licenta in Relatii Economice Interne si Internationale- obtinuta in 2004

Premii

Certificari
Nov 2017 - Nov 2017: Certificat de absolvire-Comunicare Persuasiva

Hobby-uri
Sport, Filme, Muzica, Lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close