Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.08.1980

Permis conducere:  Cat.B,C,D,E, Data obtinerii:12.10.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Agricultura, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Tirgu-Mures, STRAINATATE, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager dezvoltare internationala

Responsabilitati:

-planificarea și gestionarea activității de francizare a conceptelor membre grupului
-dezvoltarea oportunităților de francizare și oferirea de sprijin continuu pentru viitori francizați
-ghidarea viitorilor francizati un procesul de alegere a conceptului, tipului de locatie si momentul potrivit deschiderii
-pregatirea si aplicarea trategiilor de marketing ale companiei, pentru atragerea noilor parteneri
-elaborarea bugetul pentru dezvoltarea francizei
-monitorizarea și asigurarea indeplinirii bugetelor

01.01.2018 - 31.07.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistic manager transport agabaritic

Responsabilitati:

-planificarea si organizarea transporturilor agabaritice, depozitarea marfurilor si suport clienti
-direcționarea, optimizarea și coordonarea ciclului complet al comenzii
-legătura și negocierea cu furnizorii, producătorii, comercianții și distribuitorii
consumatori

01.01.2015 - 31.12.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil tehnic si logistica

Responsabilitati:

-preluarea cererilor de inchiriere a utilajelor, ofertarea serviciului de inchiriere, incheierea contractelor, monitorizarea utilajelor inchiriate
-preluarea cererilor de piese si accesorii pentru utilaje, ofertarea acestora, comandarea si livrarea lor catre client
-organizarea procesului logistic pentru utilajele importate, de la furnizor pana la clientul final
- negocierea si achizitionarea de utilaje, autoutilitare si accesorii
- achizitionarea si vanzarea camioanelor, autospecialelor si autoutilitarelor

01.09.2010 - 31.12.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

- verificarea stocului materialelor
- plasarea comenzilor in SAP in functie de planul de productie si stocul existent
- urmarirea comenzilor de la lansarea lor pana la receptia in depozit asigurandu-ma sa nu afecteze fluxul productiei
- am negociat cu furnizorii contractele si am mentinut o relatie stransa pentru a obtine cele mai bune preturi si termene de livrare
- am organizat transportul marfurilor la depozitul nostru pentru furnizorii care nu ofereau acest serviciu
- pregatirea documentelor necesare tranzitului si importului final, pentru marfurile de provenieinta NON-EU
- am cerut ofertarea materialelor ce stateau la baza unor produse noi cu posibilitati de intrare in productie
- am participat la targuri si expozitii in strainatate pentru mentinerea unei relatii cat mai stranse cu furnizorii existenti si cautarea altor potentiali furnizori, pentru a obtine cele mai bune contracte de colaborare
- comunicarea cu furnizorii despre problemele aparute fata de produsele livrate, in urma receptiilor cantitative si calitative, raportate de catre departamentul respectiv
- stransa comunicare cu departamentul de productie pentru asigurarea materialelor necesare fluxului, in cazul unor comenzi aparute ulterior de la comanda initiala a clientului
- invitarea periodica a furnizorilor la sediul companiei pentru analiza comportamentului materialelor livrate de acestia, pe linia de productie, in vederea imbunatatirii permanente a caliatii acestora

01.06.2007 - 01.08.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitii

Responsabilitati:

- cautarea in baza unor comenzi ferme a autoturismelor, autoutilitarelor, utilajelor si remorcilor solicitate de catre clienti
- comunicarea stransa cu vanzatorul produseleor, in vederea obtinerii unui pret cat mai bun si convenabil clientului
- achizitionarea, intocmirea documentelor necesare si transportul acestora in tara
- predarea catre client a bunurilor, mijloacelor achizitionate si asistenta necesara inamtricularii si punerii in functiune a acestora

01.07.2003 - 01.10.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator transport

Responsabilitati:

- preluarea a cat mai multor comenzi de la clienti
- cautarea variantelor de transport pentru a obtine cel mai bun pret
- urmarirea marfurilor de la incarcare pana la destinatie pentru a asigura cele mai bune conditii de transport
- rezolvarea eficienta si in scurt timp a tuturor problemelor aparute pe durata transportului
- mentinerea si dezvoltarea unor relatii de colaborare pe termen lung atat cu clientii cat si cu transportatorii
- intocmirea facturilor si a documentelor de import-export, respectiv CMR-uri, DVI-uri si DVE-uri

01.11.2001 - 01.04.2003

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- Asigurarea derularii normale a activitatilor ce se desfasoara in depozit
- Asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa;
- Operarea in stoc a miscarilor de marfa ;
- Efectuarea inventarului lunar a stocului de marfa
- Introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare;
- Efectuarea operatiuni de intrare in stoc a marfii;
- Efectuarea receptiei fizice a marfii la intrarea in magazia firmei

01.02.2000 - 01.10.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- cautarea in sistemul Unix a reperelor cerute de clienti
- verificarea/intocmirea stocului
- plasarea comenzilor catre depozitul central
- receptionarea marfii in baza documentelor insotitoare si depozitarea acesteia
- intocmirea documentelor de receptie marfa
- deservirea ireproşabilă a clienţilor filialei
- preluarea şi operarea comenzilor intrate telefonic sau on-line
- oferirea de consultanţă tehnică clienţilor

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Stiinte la Liceul Teologic Crestin Emanuel din Cluj-Napoca.

Premii

Traininguri
Jun 2014 - Jun 2014: Legislatie vamala in practica-modul avansat
Managmentul riscurilor operatiunilor vamale, proceduri interne de control si comunicare intre vama, logistica si financiar, relatia cu comisionarul vamal, raspunderea solidara.
Proactivitatea personalului din domeniul vamal: cand si ce simplificari vamale ne ajuta, facilitatile fiscale, tehnici de clasificare tarifara, valoarea in vama cu ajutorul politici preturilor de transfer.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close