 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 04.06.1976 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.07.1997
|
|
obiectiv | |
|
Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, eficienta dovedita in rezolvarea conflictelor, flexibila si adaptabila in medii profesionale si sociale diferite, organizata cu un simt maximal al detaliilor. Determinata si motivata in atingerea obiectivelor propuse. Colaborez eficient in echipa si sunt un factor motivant si suportiv pentru cei din jur. Corectitudinea, transparenta si comunicarea eficienta sunt atribute care ma definesc atat la nivel profesional, cat si personal.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2015 - 30.06.2017 Departament: management Titlu Job: manager dezvoltare retea Responsabilitati: Dezvoltarea retelei de restaurante;
Identificarea a noi locatii si pregatirea documentatiei necesare in vederea deschiderii Punctului de lucru;
Obtinerea autorizatiilor specifice domeniului de activitate: autorizatii de construire, functionare, mediu, DSV, DSP, ISU si alte documente conexe: tehnice, financiare, etc;
Mentinerea unei bune colaborari cu reprezentantii institutiilor statului si responsabilitatea rezultatelor in urma controalelor de rutina sau programate de catre acestia in reteaua de restaurante;
Diverse activitati administrative relatate punctelor de lucru. |
|
01.08.2012 - 30.09.2015 Departament: management Titlu Job: administrator/director general Responsabilitati: Infiintare societate (sediu comercial, statut, identitate media, autorizatii etc.)
Organizarea si conducerea intregii activitati a agentiei de turism;
Previzionarea, planificarea, organizarea si stabilirea prioritatilor economice, financiare si comerciale ale agentiei de turism;
Incheierea contractelor cu partenerii de afaceri;
Realizarea, promovarea si comercializarea ofertei turistice;
Exercitarea controlului asupra activitatii agentiei de turism;
Determinarea fluxului informational in activitatea agentiei;
Stabilirea responsabilitatilor si fisa postului pentru fiecare salariat;
Realizarea politicii de personal;
Dezvoltarea aptitudininilor profesionale ale angajatilor si urmarirea evolutiei acestora;
Previzionarea bugetului si mentinerea cheltuielilor in limita stabilita. |
|
01.08.2010 - prezent Departament: management Titlu Job: manager dezvoltare Responsabilitati: Dezvoltarea si managerierea intregului process de activitate pentru diferite evenimente;
Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu terti, colaboratori si clienti;
Urmarirea intregului proces de activitate din punct de vedere legal, administrativ, financiar etc.;
Forecastarea bugetului pentru evenimente si mentinerea cheltuielilor conform previzionarilor;
Coordonarea si sustinerea echipei pentru o buna desfasurare a evenimentelor in timpii si termenii agreati impreuna cu beneficiarul serviciilor;
Asigurarea si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor prin follow-up-ul evenimentelor. |
|
01.03.2006 - 31.07.2012 Departament: management Titlu Job: coordonator training si dezvoltare organizationala Responsabilitati: Identificarea nevoilor de training la nivel de Divizie, Directie si Departament;
Elaborarea planului de training la nivel de institutie si forcastarea bugetului conform planificarii;
Identificarea furnizorilor externi de training, cazare, catering, logistica in functie de eveniment, negocierea si agrearea termenilor contractuali, urmarirea efectuarii platilor etc.
Asigurarea cadrului administrativ-logistic pentru toate evenimentele interne si externe institutiei;
Asigurarea si responsabilitatea comunicari interne acurate pentru evenimentele organizate;
Organizarea intalnirilor lunare si trimestriale pentru top si middle management;
Colaborarea cu alte departamente in procesul de organizare a team building-urilor |
|
01.04.2002 - 31.12.2005 Departament: management Titlu Job: manager dezvoltare retea Responsabilitati: Dezvoltarea retelei de distributie;
Interviuri/angajari agenti distributie;
Coordonarea si supervizarea activitatii Punctelor Financiare;
Organizarea logistica a seminariilor periodice;
Asigurarea calitatii vizuale si corectarea literara si gramaticala a textelor tuturor materialelor de prezentare a societatii si serviciilor oferite;
Raportari financiare si de activitate periodice. |
|
01.01.2000 - 31.12.2002 Departament: relatii publice Titlu Job: coordonator media Responsabilitati: Organizare seminarii, mese rotunde, conferinte presa si alte actiuni/evenimente cu implicarea si/sau colaborarea cu mass-media;
Asistarea departamentelor/ compartimentelor in vederea organizarii evenimentelor de presa;
Formularea si transmiterea invitatiilor de participare la eveniment si urmarirea procesului de confirmare a prezentei;
Intampinarea participantilor si asigurarea materialelor de presa acestora;
Follow-up eveniment. |
|
01.03.1997 - 30.11.1999 Departament: relatii publice Titlu Job: asistent management Responsabilitati: Centralizarea informatiilor departamentelor catre head management;
Evidenta costurilor administrative si a evenimentelor interne;
Activitati de relatii publice;
Verificare stocuri bilete;
Tehnoredactarea manualului tehnic “Safety flight and cabin crew”. |
| studii | |
|
Facultati: 2001 - 2005 Facultate: Comunicare si PR la SNSPA Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" din Bucharest.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Liceul german nr. 5 din Pitesti.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|