Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.06.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.07.1997

obiectiv

 

Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, eficienta dovedita in rezolvarea conflictelor, flexibila si adaptabila in medii profesionale si sociale diferite, organizata cu un simt maximal al detaliilor. Determinata si motivata in atingerea obiectivelor propuse. Colaborez eficient in echipa si sunt un factor motivant si suportiv pentru cei din jur. Corectitudinea, transparenta si comunicarea eficienta sunt atribute care ma definesc atat la nivel profesional, cat si personal.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - 30.06.2017

Departament: management

Titlu Job: manager dezvoltare retea

Responsabilitati:

Dezvoltarea retelei de restaurante;
Identificarea a noi locatii si pregatirea documentatiei necesare in vederea deschiderii Punctului de lucru;
Obtinerea autorizatiilor specifice domeniului de activitate: autorizatii de construire, functionare, mediu, DSV, DSP, ISU si alte documente conexe: tehnice, financiare, etc;
Mentinerea unei bune colaborari cu reprezentantii institutiilor statului si responsabilitatea rezultatelor in urma controalelor de rutina sau programate de catre acestia in reteaua de restaurante;
Diverse activitati administrative relatate punctelor de lucru.

01.08.2012 - 30.09.2015

Departament: management

Titlu Job: administrator/director general

Responsabilitati:

Infiintare societate (sediu comercial, statut, identitate media, autorizatii etc.)
Organizarea si conducerea intregii activitati a agentiei de turism;
Previzionarea, planificarea, organizarea si stabilirea prioritatilor economice, financiare si comerciale ale agentiei de turism;
Incheierea contractelor cu partenerii de afaceri;
Realizarea, promovarea si comercializarea ofertei turistice;
Exercitarea controlului asupra activitatii agentiei de turism;
Determinarea fluxului informational in activitatea agentiei;
Stabilirea responsabilitatilor si fisa postului pentru fiecare salariat;
Realizarea politicii de personal;
Dezvoltarea aptitudininilor profesionale ale angajatilor si urmarirea evolutiei acestora;
Previzionarea bugetului si mentinerea cheltuielilor in limita stabilita.

01.08.2010 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager dezvoltare

Responsabilitati:

Dezvoltarea si managerierea intregului process de activitate pentru diferite evenimente;
Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu terti, colaboratori si clienti;
Urmarirea intregului proces de activitate din punct de vedere legal, administrativ, financiar etc.;
Forecastarea bugetului pentru evenimente si mentinerea cheltuielilor conform previzionarilor;
Coordonarea si sustinerea echipei pentru o buna desfasurare a evenimentelor in timpii si termenii agreati impreuna cu beneficiarul serviciilor;
Asigurarea si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor prin follow-up-ul evenimentelor.

01.03.2006 - 31.07.2012

Departament: management

Titlu Job: coordonator training si dezvoltare organizationala

Responsabilitati:

Identificarea nevoilor de training la nivel de Divizie, Directie si Departament;
Elaborarea planului de training la nivel de institutie si forcastarea bugetului conform planificarii;
Identificarea furnizorilor externi de training, cazare, catering, logistica in functie de eveniment, negocierea si agrearea termenilor contractuali, urmarirea efectuarii platilor etc.
Asigurarea cadrului administrativ-logistic pentru toate evenimentele interne si externe institutiei;
Asigurarea si responsabilitatea comunicari interne acurate pentru evenimentele organizate;
Organizarea intalnirilor lunare si trimestriale pentru top si middle management;
Colaborarea cu alte departamente in procesul de organizare a team building-urilor

01.04.2002 - 31.12.2005

Departament: management

Titlu Job: manager dezvoltare retea

Responsabilitati:

Dezvoltarea retelei de distributie;
Interviuri/angajari agenti distributie;
Coordonarea si supervizarea activitatii Punctelor Financiare;
Organizarea logistica a seminariilor periodice;
Asigurarea calitatii vizuale si corectarea literara si gramaticala a textelor tuturor materialelor de prezentare a societatii si serviciilor oferite;
Raportari financiare si de activitate periodice.

01.01.2000 - 31.12.2002

Departament: relatii publice

Titlu Job: coordonator media

Responsabilitati:

Organizare seminarii, mese rotunde, conferinte presa si alte actiuni/evenimente cu implicarea si/sau colaborarea cu mass-media;
Asistarea departamentelor/ compartimentelor in vederea organizarii evenimentelor de presa;
Formularea si transmiterea invitatiilor de participare la eveniment si urmarirea procesului de confirmare a prezentei;
Intampinarea participantilor si asigurarea materialelor de presa acestora;
Follow-up eveniment.

01.03.1997 - 30.11.1999

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent management

Responsabilitati:

Centralizarea informatiilor departamentelor catre head management;
Evidenta costurilor administrative si a evenimentelor interne;
Activitati de relatii publice;
Verificare stocuri bilete;
Tehnoredactarea manualului tehnic “Safety flight and cabin crew”.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Comunicare si PR la SNSPA Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" din Bucharest.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Liceul german nr. 5 din Pitesti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close