|
01.06.2005 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: manager depozit / logistica Responsabilitati: •Coordonarea , supervizarea, organizare, negocierea, activitatilor pentru deschiderea de noi magazine.
-Coordonarea , supervizarea, organizare, supravegherea, verificarea, inventarierea ,activitatilor din depozit.
•Evidenta si predarea lunara a stocului de marfa existent in depozit si magazine interne si externe
•Evidenta documentelor necesare desfasurari acivitati(facuri,avize,nir,etc)
•Organizeaza si coordoneaza desfasurarea inventarelor in magazine si depozit;
•Participarea la sustinerea interviurilor in etapa finala pentru angajarile din depozit
•Furnizeaza toate informatiile necesare bunei functionari a departamentului;
•Verifica corectitudinea datelor , rapoartelor transmise celorlalte departamente de catrea subordonati;
•Verifica corectitudinea receptionari marfi venite in depozit;
•Supervizeaza si organizarea activitatea asistentului sef depozit;
•Verifica si supervizeaza activitatea responsabilului de stoc;
•Coordoneaza si supervizeaza facturarea in departament;
•Coordoneaza si supravegheaza activitatea sefilor de echipa ,comenzi ,argint;
•Verifica corectitudinea editari codurilor de bara;
•Verifica corectitudinea angajatilor prin efectuarea de controale inopinante
•Coordoneaza si instruieste personalul in vederea operari in programele de gestiune .
•Verifica transmiterea informatiilor referitoare la plecarea marfi din depozit;
•Verifica evidenta orelor suplimentare si a invoirilor;
•Colaborarea cu toate departamentele firmei pentru o desfasurare buna a activitati ;
•Coordoneaza activitatea actiunilor intreprinse pentru stantarea produselor din argint;
•Participarea la traininguri.
•Negociere cu furnizori.
-Asigurarea legaturi cu managerii companiei si cu tertii cu privire la serviciile logistice pe care le ofera compania;
-Actionerea proactiva in teren, in colaborare cu toate departamentele companiei, in special cu Departamentul de Vanzari si Achizitii, asigurand un continuu dialog pozitiv pentru atingerea obiectivelor comune;
-Responsabilitati generale privind: operatiunile, dezvoltarea organizationala, administrarea si verificarea inventarului, administrarea transporturilor si a depozitului, evaluarea performantelor.
- Responsabilitatea cu implementarea sistemelor care sa asigure securitatea bunurilor companiei;
- Stabilirea si urmarirea operatiunilor referitoare la cheltuirea bugetului
- Negociaza cu furnizorii de servicii logistice (transportatori si asimilati);
- Dezvolta afacerea prin identificarea, negocierea si obținerea de noi contracte de servicii logistice (etichetare, picking, depozitare, livrare);
- Analizeaza problemele logistice și identifica noi soluții;
- Coordoneaza și controleaza deschiderea magazinelor noi deschise in companie.
- Minimizearea pierderilor financiare provenite din activitatile logistice si operationale;
- Verificarea și optimizeazarea fluxurile de lucru ale depozitului.
- Furnizearea rapoartelor la cerere managementului.
-Recrutarea subalternilor : decizia finală în recrutarea oamenilor ,
-Coordonarea,verificare,implementarea sistemelor de gestiune,sistemului de numarare clienti in companie. |