 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 15.07.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:08.10.2004 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time, Proiect / Sezonier Departament: Constructii / Instalatii, Inginerie, Proiectare civila / industriala Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2017 - prezent Departament: constructii / instalatii Titlu Job: manager departament utilitati |
|
01.10.2016 - 31.07.2017 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: manager departament utilitati Responsabilitati: Titlul proiectului: Construcția Variantei Ocolitoare Bacău, Contract FIDIC (Cartea Rosie) cu valoare totala de 393 881 398,36 RON (fără TVA), Beneficiar: CNAIR SA.
-Managementul lucrarilor subcontractate, constând în relocarea utilităților, cum ar fi: rețele de alimentare cu apă, transport / distribuție a rețelelor de gaze, rețele de înaltă/ medie/ joasă tensiune, telecomunicații și telecomunicații feroviare cu valoarea totală de 15 993 924,10 RON
- Supervizarea tuturor lucrarilor simultan,
- Asigurarea legăturii cu autoritățile locale de utilități din regiune [E-ON Romania, Transelectrica SA, Transgaz SA, Telekom Romania si CFR];
- Asigurarea relatiei cu reprezentantii Beneficiarului si Inginerului pe santier,
- Asigurarea realizarii lucrarilor conform programul de lucrari aprobat,
- Controlul costurilor și managementul contractelor comerciale;
De asemenea, am avut responsabilitatea gestionarii procesului de obținere a autorizațiilor și licențelor de la autoritățile competente pentru Organizarea de santier - baza de producție (cum ar fi autorizația de construcție / demolare, autorizațiilor de mediu, Apele Române, etc.) |
|
01.04.2015 - 31.10.2016 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: inginer coordonator utilitati Responsabilitati: Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov - Simeria, componenta a coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maximă de 160 km / h Secțiunea: Sighisoara - Coslariu - Lotul 1 Sighisoara - Atel si Lotul 2 - Atel - Micasasa, Contract FIDIC, cartea Rosie cu valoarea totală a 1,614,290,123.94 RON
-Managementul lucrărilor subcontractate, constând în relocarea utilităților, cum ar fi: rețele de alimentare cu apă, canalizare, transport / distribuție a rețelelor de gaze, rețele de înaltă / medie / joasă tensiune, telecomunicații; cu valoarea totală pe Lotul 1 - 21,450,653.72 RON si pe Lot 2 - 16,500,208.16 RON.
- Supervizarea tuturor lucrarilor simultan,
- Asigurarea relatiei cu reprezentantii Beneficiarului si Inginerului pe santier,
- Asigurarea legăturii cu autoritățile locale de utilități din regiune (Electrica SA, Apa Tarnavei Mari SA, Romgaz SA,)
- Asigurarea realizarii lucrarilor conform programul de lucrari aprobat,
- Controlul costurilor și managementul contractelor comerciale; |
|
01.10.2011 - 30.04.2015 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: inginer instalatii in constructii Responsabilitati: Conducerea tehnica, organizarea si coordonarea lucrarilor la reteaua de alimentare cu apa si canalizare in cadrul proiectului "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LOCALE IN ORASUL OTOPENI"
Planificarea si organizarea lucrarilor.
Realizarea graficului de executie.
Alegerea solutiilor tehnice.
Cautarea si analiza potentialilor furnizori.
Executarea lucrarilor incredintate la termenele contractate.
Asigurarea insusirii si respectarii de catre personalul din subordine (echipe de 30-40 de oameni) a prevederilor proiectelor de executie, a caietului de sarcini si a prescriptiilor tehnice in vigoare.
Intocmirea rapoartelor pe stadii fizice si a necesarelor saptamanale de resurse. |
|
01.09.2009 - 31.10.2011 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: sef santier Responsabilitati: Sef santier al obiectivului "SUPRALARGIRE SOSEAUA PIPERA (FLOREASCA-CF BUCURESTI-CONSTANTA)"
- Organizarea si coordonarea activitatilor persoanelor din subordine;
- Organizarea, coordonarea si controlul activitatilor desfasurate la punctul de lucru;
- Asigurarea unei bune desfasurari a lucrarilor pe santier si respectarea termenelor limita;
- Intocmirea necesarului de materiale, resurse financiare, resurse umane;
- Asigurarea si instruirea personalului din subordine;
- Asigurarea legaturii cu furnizorii de materiale;
- Respectarea riguroasa a tehnologiilor de executie si a instructiunilor privind exploatarea si intretinerea mijloacelor si uneltelor de productie, fiind responsabil de corecta si buna utilizare a tuturor utilajelor de pe santier;
- Controlul calitatii lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentatiile tehnice |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2009 Facultate: Instalatii pentru constructii la Universitatea Tehnica "Gh. Asachi", Facultatea de Constructii si Instalatii din Iasi.
Premii Hobby-uri
Sport,Calatorii
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|