 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 03.01.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:07.09.2006
|
|
obiectiv | |
|
Un loc de munca cu standarde si cerinte ridicate.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Achizitii, Prelucrarea lemnului / PVC Oras de lucru: Suceava Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2015 - prezent Departament: productie Titlu Job: manager departament tehnic Responsabilitati: - Conducerea echipei (recrutare, formare, evaluare )
- Comenzile de aprovizionare catre furnizori
- Planificarea si coordonarea comenzilor de la clienti
- Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți
- Prezentarea, promovarea produselor cu respectarea politicii comerciale a firmei;
- Pastrarea legaturii cu furnizorii.
- Promovarea imaginii firmei.
- Participarea la negocieri cu clienții.
- Culegerea și raportarea datelor de pe teren. |
|
01.03.2013 - 31.01.2015 Departament: vanzari Titlu Job: salles support Responsabilitati: ▪ Suport pentru Echipa de vanzari.
▪ Realizarea rapoartelor zilnice de analiza a vanzarilor.
▪ Rapoarte de productie.
▪ Rapoarte de Incasari.
▪ Analiza Indicatorilor de performanta.
▪ Introducerea comenzilor in sistem.
▪ Crearea contractelor pentru clienti.
▪ Crearea si prelucrarea ofertelor de pret pentru client.
▪ Prelucrarea si editarea datelor pentru analiza vanzarilor. ▪ Programe de optimizare a muncii.
▪ Analize detaliate.
▪ Automatizari pentru eficientizare( am creat mai multe programe in Visual Basic for
Application( Excel 2013) care ruleaza in windows pentru eficientizarea muncii )
• Trimiterea automata a rapoartelor zilnice.
• Raport automat de calcul a productiei pentru fiecare fabrica.
▪ Aplicatii desktop automate create pentru analize mai complexe(ex: analiza profitabilitatii
pretului produselor de pe fiecare factura in functie de discountul acordat – transport inclus / fara transport). |
|
01.07.2011 - 01.02.2013 Departament: it software Titlu Job: analist date / responsabil mediu Responsabilitati: Editare si modificare informatii pagina web a firmei.
Modificari imagini in Photoshop.
Rapoarte de vanzari.
Rapoarte de achizitii.
Analiza pe clienti, categorii de produse, depozite/magazine.
Analize pierderi, profitabilitate/rentabilitate.
Analize preturi concurenta, benchmark-uri.
Analize cost.
Responsabil rapoarte mediu.
Centralizator oferte speciale.
Suport pentru agentii de vanzari ,departamentul de marketing, achizitii, logistica, contabilitate.
Automatizari de rapoarte(in Microsoft Office for Application - VBA)
Training excel/office/outlook in cadrul firmei(cunostinte avansate excel–grafice,calcule,formule,tabele pivot, functii).
Tiberiu Cristea (0744 788 734) - Programator
Sergiu Tivadar (0749 913 729)- Administrator retea |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2011 Facultate: la din SUCEAVA.
2004 - 2007 Facultate: Matematica - informatica la Colegiul National Stefan cel Mare din SUCEAVA.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|