Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.12.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager clienti

Responsabilitati:

Gestionarea relatiei cu clientii, pentru a identifica nevoile lor financiare specifice, propunerea si
implementarea produselor si serviciilor financiare, tranzactionarea si solutionarea de
investitii; Asigurarea consultantei financiare adecvate, asigurand clientul de o alocare corecta si
profitabila a activelor acestora in deplina concordanta cu profilul de risc al clientului si durata pe care
acesta doreste sa investeasca; Asigurarea realizarii obiectivelor de profit si Customer Satisfaction prin
definirea de actiuni comerciale si oferirea de produse adecvate si in conformitate cu strategiile
bancii;.Identificarea modalitatillor de abordare si pe cele financiare, precum si structurarea de credite
adecvata pentru segmentul de clienti deservit (atat pentru clientii existenti cat
si pentru cei potentiali); Dezvoltarea propriului portofolui de clienti prin actiuni de up sales, cross sales
in concordanta cu strategia bancii si nevoile clientului; Oferirea de suport clientilor in procesul de
creditare si rezolva toate problemele legate de relatia clientului cu banca; Indeplinirea bugetului si
contribuirea la realizarea acestuia; Pastrarea unei stranse cooperari cu Relationship Manager-ul de
Corporate si SME;
Asigurarea activitatii de bancassurance ( se asigura procesul de distributie a politelor), de asigurare, in
numele bancii, in baza contractelor de bancassurance incheiate intrebanca si asiguratori.

01.07.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier bancar retail

Responsabilitati:

Initiaza, intretine si dezvolta relatia cu clientii retail sub aspectul activitatii de vanzare combinata a tuturor produselor si serviciilor bancii din sfera retail; origineaza, colecteaza documentatia, propune spre analiza si aprobare si monitorizeaza creditele retail;
Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor retail catre clientii persoane fizice, inclusiv prin vizite si prezentari organizate la sediul unor companii/institutii in vederea vanzarii de produse retail;
Vanzarea produselor si serviciilor retail catre clienti persoane fizice in conditii de profitabilitate pentru banca;
Achizitia de noi clienti persoane fizice;
Vanzarea unor noi produse de retail clientilor persoane fizice existente in baza de date a bancii (cross-selling si up-selling);
Satisfacerea nevoilor clientelei retail in conditii de profitabilitate pentru banca;
Vanzarea incrucisata a unor produse non-bancare;
Supervizarea si autorizarea operatiunilor efectuate de colegii Front Office responsabili cu operatiunile de cash si noncash;
Evectuarea verificarii la sfarsitul zilei asupra situatiei cash a agentiei si asupra corectitudinii operatiunilor realizare de colegii din Front Office;
Preluarea atributiilor Sefului de Agentie in momentul in care acesta nu este in cadrul unitatii.

01.11.2013 - 01.06.2014

Departament: banci

Titlu Job: customer operations advisor mobile

Responsabilitati:

Oferirea unor servicii de inalta calitate clientilor;
Deplasarea la orice sucursala din regiune pt a-si indeplini sarcinile si de a oferi training angajatilor din sucursale ( Pitesti – Campulung Muscel - Curtea de Arges – Mioveni – Ramnicu Valcea – Craiova – Targu Jiu – Dragasani );
Preluarea temporara a responsabilitatilor altor pozitii din sucursala, pe baza de delgare, conform fisei de post a pozitiei suplinite;
Intocmirea si transmiterea catre superiori a rapoartelor de vanzari si operatiuni;
Trimiterea catre responsabilul cu raportarea BNR, informatiile necesare la solicitarea acestuia;
Detectarea falsurilor de moneda si acordarea unei atentii deosebite problemelor de spalare de bani;
Procesarea, verificarea si unde este cazul autorizarea tranzactiilor introduse in sistemele IT ale bancii (deschideri/inchideri de cont, batch-uti, schimburi valutare, depozite la termen sau cu dobanda negociata, plati in LCY sau FCY, CEC si BO ;
Arhivarea corecta a documentelor si distribuirea lor conform procedurilor interene;
Realizarea operatiunilor specific de casierie ( deschidere/inchidere casierie, deschidere tezaur, alimentare ATM), verificarea banilor, respectarea procedurilor interne, a normelor BNR si a normelor de securitate bancara, asigurarea incadrarii numerarului in plafoanele stabilite de banca;
Pregatirea colegilor noi din echipa prin efectuarea unui training in prima etapa si supervizarea acestora in a doua etapa, dupa alocarea de useri. Oferirea de suport continuu colegilor noi atat in timpul delegatiei in sucursala cat si dupa finalizarea acesteia

01.02.2013 - 01.11.2013

Departament: banci

Titlu Job: customer operations advisor

Responsabilitati:

Furnizarea de informatii complete clientilor cu privire la serviciile bancare, tranzactii si conditii;
Asumarea obiectivelor de vanzari pentru produsele financiare oferite si intermediate de catre banca si realizarea targetului alocat;
Urmarirea permanenta a dezvoltarii portofoliului de clienti precum si mentinerea acestuia;
Promovarea produselor oferite si intermediate de banca si propunerea de alternative clientilor prin actiuni de cross-selling si call meeting report;
Deschiderea, monitorizarea, administrarea si inchiderea conturilor pentru persoanele fizice si juridice, in conformitate cu normele si procedurile bancii;
Procesarea in aplicatiile informatice a cererilor aferente produselor contactate de clienti personae fizice si juridice;
Actualizarea in permanenta a datelor clientilor personae fizice si juridice;
Verificarea incadrarii operatiunilor effectuate de clienti in prevederile legislatiei financiar bancare si a normelor interne ale bancii;
Procesarea, verificare si unde este cazul autorizarea tranzactiilor introduce in sistemele IT ale bancii conform procedurilor interne ale bancii si regulamentelor BNR;
Gestionarea instrumentelor de plata de debit;
Procesarea de solicitari de emitere si administrare carduri;
Identificare clientilor pa baza de risc si aplicarea de masuri de cunoastere a clientelei ;
Verificarea clientilor cu solduri debitoare si efectuarea de demersuri pentru acoperirea debitelor;
Pastrarea confidentialitatii operatiunilor bancare;
Arhivarea corecta a documentelor si mentinea integritatii acestora precum si distribuirea acestora conform procedurilor interne ale bancii;
Realizarea activitatilor specifice de casierie, verificare banilor si asigurarea incadrarii numerarului in plafoanele stabilite de banca;
Indeplinirea cu succes a sarcinilor specifica acestei pozitii si realizarea tragete-lor.
Burcea Beatrice - Branch Manager

18.08.2011 - 30.03.2012

Departament: banci

Titlu Job: teller

Responsabilitati:

Implicare in realizarea bugetului de Retail;
Realizarea gamei specifice de operatiuni prin respectarea regulametelor si procedurilor Bancii;
Alimentarea, mentenanta si colaborarea cu firmele de service pt operatiunile de interventie si intretinere a bancomatului;
Evaluarea nevoilor zilnice si saptamanale cu numerar pe baza cerintelor clientilor;
Printarea si arhivarea zilnica a rapoartelor si documentelor legate de numerar, conform regulamentelor BNR;
Introducerea in aplicatiile informatice a datelor clientilor;
Initierea de operatiuni de deschidere si inchidere de conturi, constituiri sau desfiintari de depozite conform cerintelor clientilor;
Procesarea de retrageri si depuneri de numerar; operatiuni de schimb valutar si transferuri.
Introducerea si autorizarea instrumentelor de debit ( cecuri, bilete la ordin) emise de banca.
Mentinerea legaturii cu clientii corporate in vederea scadentei instrumentelor de debit;
Administrarea portofoliului de carduri eliberate catre clienti.
Ofertarea clientilor in legatura cu produsele de creditare si produsele de economisire;
Obtinerea de referinte si efectuarea de vizite la sediile clientilor in vederea prezentarii ofertei de produse bancare;
Indeplinirea unui target lunar prin vanzarea si promovarea activa a produselor bancii;
Asigurarea de servicii de calitate clientilor;
Asigurarea comunicarii cu clientii interni si externi;
Respectarea regulilor de securitate si sanatate in munca;
Indeplinirea de sarcini administrative privind emiterea de comenzi pt aprovizionarea cu obiecte de birotica necesare desfasurarii optime a activitatii.

Realizari:

Indeplinirea cu succes a sarcinilor ce revin acestei pozitii, colaborarea excelenta cu colegii si obtinerea de rezultate foarte bune pt institutie

23.06.2008 - 17.08.2011

Departament: banci

Titlu Job: casier / retail banking salles support

Responsabilitati:

Gestionarea valorilor din casierie;
Efectuarea corecta si in timp scurt a operatiunilor specifice acestei pozitii; Pastrarea documentelor justificative a operatiunilor efectuate;
Monitorizarea cash-lui;
Gestionarea ATM-lui;
Asigurarea unei bune comunicari cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor;
Reprezinta interfata dintre client si agentie;
Adoptarea permanent a unui comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
Suport pentru echipa de vanzare prin urmarirea si asigurarea coeziunii si bunei functionari a relatie client-banca;
Oferirea de informatii clientilor cu privire la produsele de creditare si economisire si oferirea de solutii care sa coincida cu nevoile acestora;
Participarea activa la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
Urmarirea completarii documentelor conform normelor interne si legislatiei bancare;
Respectarea prevederile normativelor interne si procedurile de lucru privitoare la post;
Implicarea in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma.
Contactarea telefonica a clientilor pt a le prezenta ofertele noi aparute sau pt a le oferi informatii privind situatia actuala a conturilor detinute.
Contactarea telefonica a clientilor restantieri pt a le propune oferte de reesalonare;
Administarea portofiului de carduri nerevendicate de catre clienti si metinerea legaturii cu acestia in vederea eliberarii cardurilor

Realizari:

Indeplinirea cu succes a sarcinilor specifice acestei pozitii, colaborarea excelenta cu colegii si obtinerea de rezultate foarte bune atat in zona operationala cat si in zona de vanzare.

12.05.2008 - 30.05.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii profesionale si de specialitate;
Urmarirea inregistrarii sistematice si cronologice a datelor privind transferurile bancare;
Utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special ;
Urmarirea procesului de vanzare, a comunicarii cu clientul si a ofertarii acestuia in functie de nevoile mentionate.
Pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de firma;

Realizari:

Indeplinirea cu succes a sarcinilor si realizarea lucrarii de paractica.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Facultatea de Management si Marketing, Specializarea Management Financiar Bancar la Universitatea Constantin Brancoveanu din Pitesti.
2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Economice - Specializarea Finante si Banci la Universitatea de Stat ``Carol I `` din Pitesti.
2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Pedagogie la Universitatea de Stat ``Carol I`` din Pitesti. Modulul de pregatire al personalului didactic

Premii

Certificari
May 2008 - Oct 2017: Training
2008 – Comunicare – UniCredit Tiriac Bank, Bucuresti
2008 – Risc Operational – Tiriac Bank, Bucuresti
2008 – Spalare de bani - UniCredit Tiriac Bank, Bucuresti
2011 – Team Up for Customer Care – UniCredit Tiriac Bank, Craiova
2011 – School Branch – UniCredit Tiriac Bank, Craiova
2012 – Manager Resurse Umane – Institutul Teritorial de Munca Arges, Pitesti
2013 – Customer Services – Volksbank Romania – Pitesti
2014 – Risc Operational, Frauda si AML – Volksbank Romania – Pitesti
2014 – Abilitati de vanzare – Banca Transilvania - Bucuresti
2017 - School Branch - Fonduri mutuale in investitii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close