Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.10.1981

obiectiv

 

• Sa fiu parte a unei echipe cu mentalitate moderna, cu o atitudine dinamica si orientata spre succes. • Sa fiu implicata activ in construirea unei echipe cu un viitor promitator pe toate planurile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Controlul calitatii, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager clientela mass market

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Dezvoltarea relatiei financiare Banca-Clienti persoane fizice, urmarind target-urile stabilite de management.
• Indrumarea Clientilor si oferirea celor mai potrivite recomandari, in functie de necesitatile acestora.
• Imbunatatirea productivitatii Bancii prin identificarea de noi Clienti si oportunitati de afaceri.
• Supravegherea balantelor Clientilor si identificarea posibilelor riscuri financiare.
• Initierea de convorbiri telefonice si dupa caz, de intalniri de afaceri cu Clienti prospecti sau existenti, avand ca scop imbunatatirea productivitatii Bancii si marirea portofoliului de Clienti.
• Implicarea activa in dezvoltarea strategiilor Bancii prin participarea la intrunirile manageriale.
• Sustinerea si dezvoltarea portofoliului de Clienti precum si raportarea catre management a situatiilor care au necesitat rezolvare.
• Urmarirea si aplicarea politicilor si strategiei Bancii in toate relatiile de afaceri cu Clientii, respectand metodologia si procedeele stabilite de management.
• Rezolvarea tuturor eventualelor neintelegeri inregistrate din partea Clientilor referitoare la datele financiare ale acestora, prin oferirea de raspunsuri de calitate si edificatoare pentru Clienti.
• Oferirea de suport constant echipei avand ca scop dezvoltarea continua a relatiei Client-Banca.
Realizari:
• Folosindu-ma de experienta si competentele mele am reusit ca intr-un timp relativ scurt sa construiesc relatii profesionale excelente cu colegii de echipa, precum si cu cei din alte departamente, dezvoltand in acelasi timp relatiile financiare Client-Banca.
• Avand o excelenta capacitate de comunicare cu echipa, am reusit de cele mai multe ori sa indeplinesc si sa depasesc obiectivele impuse de management.
• Am imbunatatit productivitatea prin dezvoltarea continua atat a dialogului Client-Banca, precum si a dialogului la nivel de echipa, urmarind indeaproape metodologia si procesele interbancare.
• Fiind o fire meticuloasa, imi este usor sa coordonez activitatile zilnice eficientizand astfel la maximum procesele pentru a obtine rezultate remarcabile.

01.07.2006 - 30.04.2015

Departament: banci

Titlu Job: manager agentie

Responsabilitati:

Responsabilitati:
In calitate de Director de Agentie, am respectat sarcinile asociate acestei pozitii dupa cum urmeaza:
• Coordonarea integrala a echipei dedicate Agentiei, avand scopul precis de a imbunatati productivitatea si in vederea obtinerii de rezultate remarcabile.
• Dezvoltarea continua a comunicarii in cadrul echipei dedicate precum si in relatia cu alte echipe, atat la nivel local cat si national.
• Supravegherea respectarii procedeelor Bancii, precum si participarea activa la imbunatatirea proceselor, in vederea eficientizarii si cresterii activitatatii echipei cu scopul de a transforma Agentia intr-un exemplu de succes pentru Clienti.
• Indrumarea si oferirea de suport Clientilor avand in vedere dinamismul pietelor financiare.
• Colaborarea cu echipe similare sau interdepartamentale cu scopul de a dezvolta procese si procedee comune care sa ajute la imbunatatirea productivitatii, pentru a indeplini target-urile impuse de managementul ierarhic superior.
• Oferirea constanta de suport si training tuturor membrilor echipei in problematica financiara interna a Bancii, ajutand astfel la imbunatatirea activitatilor si a competentelor personale cu intentia de a conduce echipa spre succes.
• Indeplinirea sarcinilor in privinta evaluarii anuale a competentelor echipei si raportarea rezultatelor catre managementul superior ierarhic.
• Supravegherea procesului de raspuns al litigiilor inaintate de Clienti si transmiterea raportului situatiilor catre managemement pentru a sublinia „plusurile”si „minusurile” Agentiei.
• Planificarea, estimarea si monitorizarea rezultatelor obtinute de catre echipa in vederea indeplinirea nevoilor clientilor din punct de vedere al productivitatii, managementul riscului si al profitabilitatii.
• Supravegherea actualizarilor din sistem si asigurand verificarea calitatii tuturor proceselor.
• Moderarea unor intalniri zilnice ale echipei cu intentia de a investiga exceptiile aparute si de a dezvolta impreuna solutii optime in vederea imbunatatirii productivitatii.
• Sustinerea echipei de management superior in toate proiectele, initiativele si alte indatoriri cu scopul de a dezvolta portofoliul de clienti si de a maximiza profiturile Bancii.
• Indrumarea si oferirea de training calitativ noilor membrii ai echipei in vederea indeplinirii tuturor obiectivelor si a dezvoltarii constante a abilitatilor etice si profesionale.
• Urmarirea atenta a obiectivelor Agentiei si raportarea catre echipa de management superior a rezultatelor obtinute la toate nivelurile, procentajelor obtinute, etc.
Realizari:
• Datorita excelentelor mele calitati sociale am dezvoltat cu usurinta relatiile de munca cu toti colegii din echipa.
• Am reusit sa creez un mediu propice de lucru pentru intreaga echipa.
• Analizand toti pasii operationali am imbunatatit productivitatea reusind sa ridic si sa mentin procentajele Agentiei la un nivel inalt in fiecare luna.
• Adepta a gandirii logice am reusit sa conving echipa sa ma sustina activ in toate proiectele demarate.
• Prin tact si diplomatie am aplanat cu usurinta toate conflictele de munca.
• Printr-o monitorizare minutioasa a activitatilor am coordonat cu succes echipa depasind orice situatie complicata.

01.01.2006 - 31.07.2006

Departament: banci

Titlu Job: consilier retail

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Dezvoltarea relatiei financiare Banca-Clienti persoane fizice, urmarind target-urile stabilite de management.
• Indrumarea Clientilor si oferirea celor mai potrivite recomandari, in functie de necesitatile acestora.
• Imbunatatirea productivitatii Bancii prin identificarea de noi Clienti si oportunitati de afaceri.
• Supravegherea balantelor Clientilor si identificarea posibilelor riscuri financiare.
• Initierea de convorbiri telefonice si dupa caz, de intalniri de afaceri cu Clienti prospecti sau existenti, avand ca scop imbunatatirea productivitatii Bancii si marirea portofoliului de Clienti.
• Implicarea activa in dezvoltarea strategiilor Bancii prin participarea la intrunirile manageriale.
• Sustinerea si dezvoltarea portofoliului de Clienti precum si raportarea catre management a situatiilor care au necesitat rezolvare.
• Urmarirea si aplicarea politicilor si strategiei Bancii in toate relatiile de afaceri cu Clientii, respectand metodologia si procedeele stabilite de management.
• Rezolvarea tuturor eventualelor neintelegeri inregistrate din partea Clientilor referitoare la datele financiare ale acestora, prin oferirea de raspunsuri de calitate si edificatoare pentru Clienti.
• Oferirea de suport constant echipei avand ca scop dezvoltarea continua a relatiei Client-Banca.
Realizari:
• Folosindu-ma de experienta si competentele mele am reusit ca intr-un timp relativ scurt sa construiesc relatii profesionale excelente cu colegii de echipa, precum si cu cei din alte departamente, dezvoltand in acelasi timp relatiile financiare Client-Banca.
• Avand o excelenta capacitate de comunicare cu echipa, am reusit de cele mai multe ori sa indeplinesc si sa depasesc obiectivele impuse de management.
• Am imbunatatit productivitatea prin dezvoltarea continua atat a dialogului Client-Banca, precum si a dialogului la nivel de echipa, urmarind indeaproape metodologia si procesele interbancare.
• Fiind o fire meticuloasa, imi este usor sa coordonez activitatile zilnice eficientizand astfel la maximum procesele pentru a obtine rezultate remarcabile.

01.08.2004 - 31.01.2006

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Asigurarea continua a corectitudinii datelor de identificare ale clientilor.
• Asigurarea in timp util a corectitudinii tuturor operatiunilor procesate pentru clienti.
• Urmarirea setarii conforme in sistemul intern a tuturor informatiilor despre contracte si comisioane aplicate clientilor.
• Validarea corecta a tuturor actualizarilor de date in sistem, precum si identificarea si investigarea eventualelor erori de sistem.
• Identificarea exceptiilor in balantele clientilor si actualizarea raportarilor catre management.
• Inregistrarea tuturor reclamatiilor clientilor si demararea procesului de raspuns al litigiilor.
• Comunicarea eficienta atat cu membrii altor echipe cat si cu echipa de management superior.
• Sprijinirea echipei de management in diverse proiecte, initiative operationale, campanii de promovare a serviciilor Bancii.
• Indrumarea atenta a noilor membri cu scopul integrarii lor in echipa si in procesele operationale ale Agentiei.
• Urmarirea indeaproape a obiectivelor Agentiei trasate de managementul superior.
• Raportarea rezultatelor, a situatiilor exceptionale identificate catre managementul superior.

Realizari:
• Am reusit sa aduc un aport important de clienti Agentiei prin dedicarea si eforturile depuse.
• Am obtinut rezultate remarcabile implicandu-ma activ in toate campaniile de promovare a serviciilor Bancii.
• Am mentinut cu succes procentul productivitatii la un nivel ridicat in tot acest timp.
• Am atins si depasit constant target-urile impuse de management.

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Masterand cu specializarea Audit si Management Contabil la Universitatea Al. I. Cuza din Iasi.
2000 - 2004 Facultate: Licentiat in Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Al. I. Cuza din Iasi.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close