Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.03.1985

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:20.12.2007

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

21.05.2012 - 01.10.2012

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: manager casierie

10.08.2011 - 20.12.2011

Departament: altele

Titlu Job: sef supraveghere case

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor casierilor din subordine.
Intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile.
Asigurarea inregistrarilor sistematice si cronologice , preluarea si pastrarea
informatiilor cu privire la activitatea economica, gestionarea relatiilor cu clientii si
bancile.
Efectuarea depunerilor zilnice a numerarului din caserie la banca.
Intocmirea situatiei privind tichetele de masa .
Efectuarea anulari de bonuri fiscale si anulari de articol conform procedurilor.
Planificarea zilnica a repartizarii casierilor, precum si planificarea pauzelor casierilor .

01.02.2011 - 01.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-lecturarea corespondentei primite, prezentarea la conducere, înregistrarea, repartizarea si urmarirea rezolvarii corespondentei.
-probleme de protocol si relatii cu publicul: întocmirea unor planuri pentru desfasurarea în bune conditii a întâlnirilor cu persoane din afara institutiei, primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri, cunoasterea, documentarea în ceea ce priveste regulile de comportament si protocol specifice tarii din care vine partenerul, pregatirea corespondentei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente.
-evidenta necesarului de consumabile si evidenta de personal , întocmirea referatului cu necesarul de rechizite pentru compartimentul secretariat, tinerea evidentei orelor suplimentare, concediilor, evidenta delegatiilor, a deplasarilor si a evenimentelor profesionale.
-pregatirea calatoriilor de serviciu ale sefului, rezervarea de bilete, a camerei de hotel, pregatirea documentelor necesare pentru întâlnirile de lucru, contactarea persoanelor cu care trebuie sa se întâlneasca seful si stabilirea programului.
-primirea si transmiterea comunicarilor telefonice.

01.06.2010 - 25.01.2011

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: manager casierie part time

01.12.2009 - 25.01.2011

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: manager caserie

Responsabilitati:

Sa ma asigur ca toate operatiile cazinoului sunt efectuate la cele mai inalte standarde de eficienta,securitate si serviciu clienti,in conformitate cu politicile si procedurile Platinum Casino.
Sa ma asigur ca toti casieri sunt la curent cu codul de conduita al cazinoului si legislatia relevanta.
In colaborare cu conducerea , sa intervievez,selectez si sa pregatesc casieri.
Sa implementez si sa initiez programe de pregatire pentru casierii stagiarii.
Sa pregatesc rotatia personalului asa cum este necesar si in conformitate cu nivelul curent de pregatire.
Sa ma asigur ca toate tranzactiile sunt facute in conformitate cu procedurile cazinoului.
Sa monitorizez si sa controlez toate procedurile de manipulare a banilor lichizi.
Sa implementez,documentez si monitorizez controalele de baza.

07.01.2005 - 08.12.2009

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: casier sef

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana dinamica,onesta,obisnuita sa lucrez in schimburi si sub mult stres.

Premii

Curs Contabilitate Primara EUROCOR.
Cunostiinte dobandite in timpul cursului:
Evidenta documentelor si contabilitatea primara;
Jurnalele;
Bilantul si intocmirea inventarului;
Modificari ale pozitiilor din bilant ;
Balanta de verificare;
Continutul balantei de verificare;
Determinarea rezultatului exercitiului financiar;
Analiza contabila a operatiilor economice si financiare;
Formula si articolul contabil;
Modelul sistemului financiar;
Planul de conturi;
Evidentierea in contabilitate a profitului din vanzarea marfurilor; Organizarea sistemului de contabilitate financiara;
Contabilitatea financiara in intreprinderile mici;
Contabilitatea financiara in intreprinderile mari;
Compartimentele specializate;
Atributiile compartimentelor specializate;
Inregistrarea prin metoda pozitiilor centralizate;
Conturi intermediare;
Impozite si taxe;
Tipuri de conturi;
Modalitati de plata;
Conturi de venituri si cheltuieli, conturi privind patrimoniul firmei, conturi intermediare;
Tranzactii speciale - operatii de incasari sau plati fara numerar;
Amortizarea activelor;
Metode de amortizare;
Deprecierea activelor;
Contabilitatea financiara asistata de calculator;
Planificarea economica. Costurile. Managementul costurilor;
Inchiderea anului financiar;
Interpretarea bilantului contabil;
Forme de societati comerciale,contabilitatea financiara;
Forme de societati comerciale;
Particularitati ale contabilitatii financiare pentru diferite tipuri de societati comerciale;
Tipuri de finantare;
Atragerea de fonduri;
Imprumuturi;
Sistemul contabilitatii financiare, functii si principii contabile.




Curs Management EUROCOR.
In timpul cursului am dobandit cunostiinte despre:
Organizatie;
Sisteme de management;
Planificarea strategica;
Decizii manageriale;
Decizii manageriale;
Comunicare si cultura organizationala;
Managementul resurselor umane;
Rolul marketingului in activitatea manageriala;
Managementul vanzarilor;
Managementul financiar;
Managementul timpului;
Managementul productiei;
Managementul calitatii;
Managementul informatic;
Criza, conflict si risc in organizatii;
Managementul schimbarii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close