Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.02.2005

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in coordonarea unei echipe de Vanzari sau Customer / Client Service, intr-o companie orientată spre cultivarea relaţiilor de calitate.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.11.2009 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager call center / serviciu clienti

Responsabilitati:

- Sunt garantul principal al calitatii serviciului de informatii clienti (contact center-ul comapaniei)
- Am participat in mod direct la formarea si dezvoltarea acestuia, astfel incat in prezent deserveste mai toate segmentele de activitate din companie (asigurari generale, asigurari de viata, asigurari de sanatate, segmentul daune, online (cu vanzare), suport tehnic angajati, segmentul Astra International)
- Supervizez echipa din toate punctele de vedere : monitorizare cifre, suport agenti, administrativ, resurse umane, modul training
- Raportez presedintelui si vice-presedintelui companiei
- Sunt direct implicata in recrutare de personal si tehnici de motivare echipa
- Sunt direct responsabila de rezultatele calitative si cantitative ale echipei
- Asigur comunicarea cu alte departamente din companie a caror activitate este servisata de call center sau cu care call centerul se afla in relatie de colaborare

Realizari:

Am ridicat nivelul de productivitate de la 80% la 100% in mai putin de 1 an prin eficientizarea proceselor si new business pt call center
Am ridicat nivelul de calitate in tratarea apelurilor cu cca 15% / an
Am imbunatatit comunicarea cu alte departamente din firma
Am asigurat o fidelizare si motivare exceptionala a angajatilor din cadrul serviciului, mai putin specifica activitatii de contact center
Am contribuit la evolutia profesionala a personalului (agenti, si middle managementul format de mine : supervisor, teamleader, trainer intern)

01.02.2007 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: client service manager (call center)

Responsabilitati:

 Delegarea de sarcini către supervizori şi team-leaderi, supervizarea lor şi oferirea de feedback pentru creşterea performanţelor.
 Monitorizarea cifrelor de vanzari şi realizarea de statistici zilnice / săptămanale.
 Recrutare, angajare, concedieri / dirijarea angajatilor din departament catre alte departamente
 Pontaje lunare ale angajatiilor pentru plata salariilor
 Fixarea obiectivelor lunare generale si individuale in vederea realizarii targetului lunar propus
 Evaluarea lunara a angajatiilor (agenti, supervizori, team leaderi) in vederea definirii primelor lunare (bonus vanzari)
 Asigur comunicarea cu angajatii (la orice nivel)
 Actionez in vederea dezvoltarii profesionale a angajatilor, performantei acestora prin training-uri adecvate (comercial / vanzari) si pot recomanda alte traininguri diverse (ex, lingivistice) sau de proceduri interne (internal trainer)
 Administrez si verific fisele de ascultare / observatie realizate de supervisori pentru speech-ul agentilor la telefon (cu clienti/furnizori)
 Propun si particip la implementarea de noi proceduri de lucru sau a unor noi sisteme de evaluare a performantelor agentilor/supervizorilor/team-leaderilor
 Reprezint departamentul serviciu clienti in relatia acestuia cu alte departamente (IT, Productie, HR, Accounting), in cadrul sedintelor saptamanale de management.

Realizari:

 Coordonarea unei echipe de 100 de agenti, dintre care 7 supervizori, 2 team-leaderi, 1 data-miner, un trainer.
 Atingerea cu echipa mea a unei cifre de afaceri lunare medii de 2.000.000 Euro, cu peak-uri de 4.5 mil euro in high-season (ex: iulie, august 2007/2008).
 Asistarea supervizorilor, team-leaderilor si agentilor in vederea cresterii performantelor cu pana la 100% (numărul de vanzari zilnice / lună).
 Atingerea constantă a obiectivelor zilnice şi lunare individuale �echipa mea.

01.02.2005 - 31.01.2007

Departament: marketing

Titlu Job: manager calitate serviciu clienti (call center)

Responsabilitati:

 Realizarea evaluării calitative a agenţilor din call center si controlul calitatii
 Evaluarea progresiva, Contract de Progres şi Harta Competentelor (agenti)
 Realizarea de work-shopuri comerciale cu agentii, traininguri pentru fiecare nou proiect
 Şedinţe/Intrevederi zilnice individuale sau cu echipa de agenti
 Administrarea de proiecte nationale/internationale de call center (partea de call center + client service, raportare, set-up)

Realizari:

 Coordonarea unei echipe de 40 – 50 de agenti
 Ameliorarea performantelor cantitative cu cca 50% pe proiecte constante (telemarketing, in principal, outbound)
 Ameliorarea performantelor calitative cu cca 40-50% si implementarea de proceduri in vederea urmaririi acesteia constant
 Set-upul si formarea unui call center extern (IVR, proceduri, script, training) pentru un client al companiei, firma prestigioasa de asigurari de pe piata romaneasca
 Administrarea in proportie de 100% a unui proiect de call center cu un client extern (Franta), new business
 Promovarea a 2 agenţi din cadrul echipei spre o poziţie ierarhica superioara

01.09.2003 - 31.01.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent comercial (relatia cu furnizorii)

Responsabilitati:

 Gestionarea relatiei cu furnizorii, adica hoteluri si parteneri din domeniu din Europa (email, telefon, fax)
 Responsabilitati comerciale si prospectie pentru noii furnizori (negociere contracte si comisioane)
 Gestionarea cererilor de inbound si outbound in plan furnizori
 Responsabilitati de contabilitate (facturare)

Realizari:

 Agentul lunii in repetate ocazii si cel mai mare numar de contracte semnate cu noi furnizori, precum si cel mai inalt grad de satisfactie din partea furnizorilor / fidelizarea acestora
 Un portofoliu de furnizori fidelizati, renegocieri contracte pentru un plus de avantaje pentru companie

01.11.2002 - 01.08.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: asistenta comerciala (call center)

Responsabilitati:

 Obtinerea de contracte pentru proiecte de call center si marketing direct (new business)
 Vanzare la telefon (outbound) si update baze de date la telefon

01.09.2002 - 01.05.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: monitor engleza

Responsabilitati:

Asistent universitar, sustineam cursurile de fonetica engleza, in laboratoare speciale cu studentii din anul 1 si 2. Evaluam capacitatea lor lingvistica si evolutia acesteia, punctam semestrial prin intermediul controalelor scrise.

01.03.2001 - 01.06.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer engleza/franceza pentru afaceri, traducator

Responsabilitati:

 Cursuri de limbi straine specializate pentru middle si top managementul din companii importante romanesti (ex: Danone, Pepsi, DHL)
 Traduceri specializate pentru agentii de publicitate sau firme de avocatura

studii

 

Facultati in straiatate

Universitatea Avignon, Franta, Maitrise Engleza, 2001

Activitati extracurriculare

Abilitaţi de leadership
Spirit extrem de analitic
Responsabila
Abilitaţi de motivare
Spirit de echipa
Proactivitate
Am condus o echipa de cca 100 de agenti (QCNS Romania) si cca 50 agenti (Hit Mail Romania)
Am gestionat buget de cca 20.000 euro

Premii

Am absolvit urmatoarele cursuri:
Practical Leadership
Change Management
Analiza Tranzactionala si Comunicare
Echipe performante intr-un mediu dinamic
Motivarea echipelor
Essential of Project Management
Conflict and Stress Management
Putting people first
Telesales
Time Management
Effective negociations

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close