Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.07.1965

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2000

obiectiv

 

Quality Manager in cadrul unei companii multinationale

Tip job: Full time

Departament: Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Inginerie, Controlul calitatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2005 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager asigurarea calităţii

Responsabilitati:

• Elaborarea, implementarea şi actualizarea tuturor documentelor sistemului integrat de Management al calităţii si siguranta alimentului
• Elaborarea şi implementarea procedurilor şi a standardelor de inspecţie, inclusiv dezvoltarea continuă a standardelor de producţie şi generarea documentelor suport necesare, prin cooperarea cu personalul implicat din toate departamentele şi de la toate nivelurile
• Recertificarea ISO 9001:2008 -Loyd’s Register
• Cerificarea sistemului de management in conformitate cu standardul BRC/IOP Issue 4: 2011cu Loyd’s Register
• Certificarea sistemului de management in conformitate cu standardele FSC si PEFC - Soil Association Woodmark
• Cerificarea sistemului de management in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 - Certind
• Susţinerea auditurilor din partea clienţilor şi auditurilor de terţă parte in faţa auditorilor externi
• Elaborarea rapoartelor de calitate / analizelor tehnice si a şi a specificaţiilor pentru produsele
• Efectuarea auditurilor interne la toate nivelurile (auditor certificat ISO 9001:2008), in conformitate cu planurile de audit, analiza cauzelor neconformităţilor, propunerea acţiunilor preventive şi corective necesare, verificarea implementării acestora
• Efectuarea auditurilor la furnizorii existenţi sau potenţiali, omologarea acestora
• Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor, analiza acestora, propunerea şi implementarea acţiunilor corective necesare, monitorizarea evoluţiei acestora
• Analiza şi clarificarea problemelor de calitate impreună cu departamentele implicate (Proiectare, Producţie, Vnzări, etc)
• Elaborarea rapoarte de calitate şi conducerea şedinţelor de analiză a rezultatelor efectuate lunar cu managerii implicaţi şi conducerea societăţii
• Investigarea cauzelor care au dus la apariţia problemelor calitative, analiza acestora pentru determinarea cauzelor pentru prevenirea recurenţei acestora
• Responsabil cu indeplinirea cerinţelor de calitate ale clienţilor
• Elaborarea şi urmărirea reclamaţiilor către furnizorii de materii prime, materiale şi servicii
• Propunerea şi implementarea planurilor de acţiune pentru imbunătăţirea continuă a calităţii
• Elaborarea planurilor de calitate şi implementarea acestora, pentru materiile prime, produsele aflate in curs de fabricaţie şi produselor finite in conformitate cu specificaţiile clienţilor
• Coordonarea şi implementarea testelor de calitate atat pentru materiile prime cat şi pentru produsele finite
• Efectuarea testelor de calitate şi elaborarea rapoartelor de testare pentru eşantioanele de noi materii prime de la furnizorii existenţi sau potenţiali, studierea posibilităţii utilizării acestora in producţie
• Asigurarea unui inalt standard de calitate a produselor executate
• Asigurarea utilizării corespunzătoare, intreţinerea şi calibrarea la termen a aparatelor şi instrumentelor de măsură şi control
• Implicarea activă in achiziţia noilor echipamente necesare atat in producţie cat şi in Departamentul Asigurarea Calităţii
• Coordonarea activităţii personalului din Departamentul Asigurarea Calităţii
• Elaborarea, actualizarea, analiza şi monitorizarea indicatorilor pentru procese şi produse
• Monitorizarea şi raportarea periodică către conducerea grupului a nivelului pierderilor de producţie pe fiecare comandă / process si a costurilor calitatii
• Monitorizarea neconformităţilor interne şi externe (inclusiv cu analiză de costuri), stabilirea acţiunilor corective mpreună cu personalul implicat pentru identificarea şi eliminarea cauzelor acestora
• EDI (Electronic Data Exchange) cu clienţii externi pentru probleme legate de calitate, teste şi analize
• Implementarea sistemului cu coduri de bare pentru asigurarea trasabilităţii
• Reprezentant al Managementului de mediu (elaborarea documentelor necesare , monitorizarea analizelor de mediu in ceea ce priveşte poluarea apei/aerului şi a nivelului de zgomot)
• Specialist siguranţa alimentară n conformitate cu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points) şi ISO 22 000.
• Implementarea Lesson Learned cards pentru neconformitatile interne / externe
• Instruiri periodice pentru personalul direct productiv

01.01.2005 - 01.10.2005

Departament: it software

Titlu Job: business analyst în cadrul departamentului implementare soluţii it

Responsabilitati:

Analiza modulului GPLN (Gestiunea Produselor Loteristice şi Neloteristice) ca parte integranta a Sistemului Informatic Integrat pentru Loteria Romană.
Analiza modulului Front End Application (FEA) ca parte integranta a Sistemului Integrat de management al Dosarelor de Leasing pentru BRD Sogelease. Elaborare documentatie Specificatie Functionala pentru FEA folosind tehnologia UML. Mentinerea legaturii dintre personalul clientului si departamnetele tehnice in vederea dezvoltarii unui sistem informatic integrat care sa corespunda in totalitate necesitatilor acestuia. Colectarea de informatii de la client, folosind tehnicile de interviu pentru realizarea unei aplicatii orietnata pe business.

01.06.2004 - 01.01.2005

Departament: it software

Titlu Job: consultant it în cadrul departamentului it

Responsabilitati:

Asigurarea instruirii personalului Primariei Municipiului Bucuresti si a suportului tehnic in utilizarea modulului CRM ca parte a Sistemului Informatic Integrat al Primariei Bucuresti.
Elaborarea Manualelor de Utilizare CRM

01.10.2000 - 01.06.2004

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: manager tehnic în cadrul departamentului proiecte it

Responsabilitati:

Asigurarea de servicii de consultanţă pentru lucrarea “Extinderea, reabilitarea şi modernizarea a 14 reţele locale de acces din Bucureşti”.
M-am ocupat efectiv de implementarea bazei de date pentru gestionarea reţelelor de telefonie fixă din Bucureşti. Am organizat activitatea de introducere a datelor şi am asiguart trainingul personalului Romtelecom n vederea extinderii utilizării sistemului informatic. Am elaborat documentaţia tehnică, suportul de curs şi procedurile de implementare. Am efectuat traducerea soft-ului şi am asigurat suportul tehnic n perioada de introducere a datelor. Am participat efectiv la efectuarea probelor de acceptanţă a sistemului informatic alături de reprezentanţii beneficiarului, şi am asigurat legătura cu furnizorul de software n vederea modificării acestuia n concordanţă cu necesităţile beneficiarului. Am participat la etapa de analiză a specificaţiilor tehnice, n vederea realizării unei baze de date care să răspundă n totalitate necesităţilor clientului.
Am ntocmit documentaţii pentru licitaţii n romnă şi engleză.

01.09.2000 - 01.10.2000

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: director departament proiectare

Responsabilitati:

Organizarea şi coordonarea activităţii departamentului de proiectare pentru amplasamente de telefonie mobilă pentru COSMOROM şi proiectarea de reţele telefonice locale pentru ROMTELECOM.

01.10.1995 - 01.10.2000

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: director centru de profit proiectare

Responsabilitati:

Organizarea şi coordonarea întregii activităţi de proiectare de reţele telefonice urbane, interurbane (pe cabluri de cupru şi de fibre optice) , reţele radio şi de amplasamente de telefonie mobilă pentru diverşi operatori cum ar fi MOBIFON, MOBILROM, COSMOROM.
Deasemeni, m-am ocupat efectiv de activitatea de marketing a Centrului de Profit Proiectare, am întocmit oferte pentru participarea la licitaţii şi contracte de proiectare cu diverşi beneficiari, cum ar fi Direcţiile Judeţene de Telecomunicaţii, MOBIFON, MOBILROM, participând efectiv la negocierea de contracte de proiectare.
Am realizat selecţia, angajarea şi am organizat activitatea de perfecţionare profesională a personalului din cadrul Centrului de Profit.

01.03.1995 - 01.10.1995

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer proiectant, Şef de proiect

Responsabilitati:

Proiectarea de reţele telefonice urbane şi interurbane (de Fibră optică – Proiect Reţea Magistrală de Fibră Optică etapa a II-a zona E - Ardeal – şi o parte din zona F-Muntenia) pentru beneficiari din ntreaga ţară (n special pentru Direcţiile Judeţene de Telecomunicaţii dar şi pentru alte societăţi, ca de exemplu SIEMENS AKTIENGESELLSHAFT Műnchen, etc.)

01.03.1990 - 01.03.1995

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: inginer proiectant

Responsabilitati:

Proiectarea subansamblelor necesare atelierului mecanic al întreprinderii, proiectarea de matriţe pentru producerea de ambalaje.
Urmărirea investiţiilor în calitate de diriginte de şantier, urmărirea situaţiilor de lucrări şi decontarea lucrărilor respective;

studii

 

Facultati:

1982 - 1986 Facultate: Mecanica la Institutul Politehnic Bucuresti din Bucuresti. Sectia Mecanica Fina

Premii

• Curs Managementul Calităţii ISO 9001:2000 (QUASARO BUCUREŞTI)
• Curs de Auditori Interni pentru Sistemul Calităţii (QUASARO BUCUREŞTI)
• Reprezentant al Managementului de (n conformitate cu ISO 14001:2005) (TV Rheinland Akadmia)
• Specialist n managementul siguranşei alimentare n conformitate cu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points) şi ISO 22 000 (TV Rheinland Akadmia)
• Curs Asigurarea Calităţii (INTRAROM SA BUCUREŞTI)
• Curs Engleză de afaceri (PERCOMEX Bucureşti)
• Smallworld 3 (Intrasoft International, Grecia)
• AMP Netconnect ACT I "Installing and conectorizing LAN Cabling Systems"(Genesys Bucureşti) - Instalare Sisteme de Cablare Structurata
• AMP Netconnect ACT II "Certifying and troubleshooting premises cabling systems""(Genesys Bucureşti)- Certificare, Diagnosticare si Depanare Sisteme de Cablare Structurata
• AMP Netconnect ACT III "Designing Premises Cabling Systems""(Genesys Bucureşti) - Proiectarea Sistemelor de Cablare Structurata

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close