Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.12.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez pe termen lung intr-o companie multinationala si sper ca prin cunostiintele detinute si experienta acumulata sa pot contribui la cresterea calitatilor produselor si serviciilor oferite de firma dumneavoastra.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2006 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: manager achizitii si vanzari

Responsabilitati:

- Coordonarea intregii activitati din cadrul societatii.
- Stabilirea de contacte si inbunatatirea relatiilor cu furnizorii interni si internationali.
- Identificarea conditiilor optime de transport pentru produsele vandute si cumparate.
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii.
- Pastrarea si inbunatatirea relatiilor cu clienti.
- Transmiterea cererilor de oferta si comenzilor pentru achizitii.
- Introducerea in programele dedicate a comenzilor catre furnizori.
- Operare cu extrase de banci si trezorerie, solduri, deconturi si salarii.
- Urmarirea contractelor cu clientii si incasarea platilor de la acestia.
- Intocmirea de oferte pentru clienti cat si negocierea lor.
- Stabilirea etapelor zilnice sau pe obiective si persoanele responsabile de executarea lor.
- Prospectarea pietei incercand atragerea de noi clienti,tinand cont de oferta concurentei.
- Examinarea respectarii legalitatilor si conformitatea operatiunilor specifice de functionare, identificarea risipelor,fraudelor si gestionarea defectuasa precum si luarea masurilor de limitare a acestora.

01.06.2003 - 31.12.2008

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- administrarea obiectului de activitate a societatii.
- Identificarea ,atragerea,pastrarea si inbunatatirea relatiilor cu clientii.
- Stabilirea si mentinera relatiilor cu furnizorii ;
- Transmiterea cererilor de oferta si comenzi pentru achizitii .
- Introducerea in programele dedicate a operatiunilor curente.
- Operare cu extrase de banci si trezorerie, solduri, deconturi si salarii;
- Urmarirea contractelor cu clientii si incasarea platilor de la acestia.
- Stabilirea obiectivelor zilnice sau saptamanale si persoanele responsabile de executarea lor.
- Prospectarea pietei .
- Urmarirea respectarii legalitatilor si operatiunilor specifice de functionare, identificarea risipelor,fraudelor si gestionarea defectuasa precum si luarea masurilor de limitare a acestora.

01.10.2000 - 30.09.2001

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent departament achizitii

Responsabilitati:

- Transmiterea cererii de oferta si comenzi de achizitii.
- Introducerea in programele dedicate a comenzilor catre furnizori .
- Transmiterea de informatii legate de cererile de oferta, respectiv comenzi, catre departamentele implicate.
- Demersurile necesare pentru plata marfurilor, respectiv transporturilor.
- Urmarirea confirmarii comenzilor si facturilor de plata ale furnizorilor.
- Efectueaza cereri de oferte catre transportatori si angajeaza transportul (raport optim dintre
termen de livrare si cost).
- Intocmirea comenzilor pieselor de schimb in urma solicitarii departamentului tehnic si urmarirea indeplinirii termenului de livrare de catre furnizori.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Facultate: Finante/Banci la Universitatea de Vest Timisoara din Timisoara.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close