Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.12.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.06.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare cariera. Aplicare pentru un post in domeniile in care am expertiza, respectiv inmanagementul achizitiilor, managementul vanzarii, managementul lantului de aprovizionare/distributie, managementul stocurilor, sistemului de management al calitatii si elaborarii si coordonarii testarii de evaluare, import-export, management de proiect, coordonarea, planificarea si controlul productiei/lansarii in fabricatie. Posed cunostinte solide de drept juridic civil , comercial, fiscal, vamal , transport rutier,maritim si aerian, precum si cunostinte din sfera financiar – contabila si financiar-bancara. Operare ERP (SAGA, SAP, ORACLE) Operare SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) atat in calitate de ofertant cat si in calitate de autoritate contractanta.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Functii publice, Productie, Achizitii, Import - export, Protectia mediului, Protectia muncii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Resita, Timisoara, Caransebes, Lugoj, Sannicolau Mare, Oravita, Jimbolia

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - 31.03.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii logistica

Responsabilitati:

CUZINETROM SA avea in portofoliu productia de cuzineti si semicuzineti destinati echiparii motoarelor de tractiune feroviara tip SULZER si motoarelor navale, lagarelor motoarelor electrice si lagarelor turbinelor de la hidroagregate, etc.

Responsabilitati :
 Managementul achizitiilor si vanzarilor ;
 Estimarea costurilor ;
 Elaborarea bugetului ;
 Previzionarea cash flow-ului si urmarirea rezultatelor efective ale acestuia;
 Managementul proceselor lantului de aprovizionare / distributie ;
 Elaborarea si implementarea manualului de politici contabile ;
 Gestiunea stocurilor ;
 Planificarea, coordonarea si aprobarea lansarilor in fabricatie ;
 Contabilitatea productiei, evidenta procesului de productie, a produselor finite si a productiei in curs de fabricatie ;
 Verificarea inregistrarilor (introducere facturi furnizori, receptia materiilor prime, materialelor, pieselor de schimb, etc ; punere in functiune a activelor ; dare in folosinta si casare obiecte de inventar; facturare produse si servicii ; lansare in fabricatie ; inregistrare plati si incasari ; inregistrare contributii lunare ; inregistrare operatiuni in registrul de casa, etc ) in sistemul informatic de gestiune/contabilitate (ERP, SAGA, dupa caz)
 Planificarea, organizarea, coordonarea, efectuarea si stabilirea rezultatelor inventarierii anuale a patrimoniului ;
 Stabilirea obiectivelor de performanta pentru personalul din subordine ;
 Evaluarea, planificarea, coordonarea si stabilirea necesarului de instruire pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din compartimentele logistica, achizitii, vanzari si financiar-contabil ;
 Elaborarea tematicii pentru programele/tematica modulelor de instruire in interiorul organizatiei ;
 Instruirea personalului cu privire la normele si reglementarile aplicabile in activitatea de import, export, operatiuni intracomunitare, vanzari, achizitie, depozitare, manipulare si transport a marfurilor/produselor/pieselor ;
 Identificarea scaderilor de performanta ale personalului din subordine si stabilirea impreuna cu acestia a planului de actiune pentru imbunatatirea rezultatelor ;
 Relatia cu organismele de certificare sau autoritatile publice, in scopul obtinerii certificatelor, avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii organizatiei –Certificat de Aprobare a Sistemului de Management a Calitatii, Autorizatie Sanitara de Functionare, Autorizatie de Mediu, Autorizatie de Ape, Autoricatie de Utilizare Radiatii Ionizante, Autorizatie Laborator de Incercari, Autorizatie de Furnizor Feroviar, Declaratia Locatiilor pentru Utilizare Substante si Preparate Chimice incadrate in categoria a II-a a precursorilor de droguri,etc. ;
 Analiza neconformitatilor si initierea, elaborarea, coordonarea si aplicarea masurilor corective si preventive;
 Managementul Contractului de finantare nr. 1598/ 2976 / 578451/25.09.2008, care a constat in ajutorul financiar nerambursabil acordat de la bugetul de stat prin ,, Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale’’, administrat de catre Ministerul Economiei si Finantelor, pentru implementarea Proiectului ” Dotarea laboratorului MIBAROM RESITA SRL cu aparatura moderna de incercare si testare ”
 Planificarea, coordonarea si elaborarea documentatiei tehnice si derularea procedurii de achizitie publica a investitiilor, aprobate prin Contractul de finantare nr. 1598/ 2976 / 578451/25.09.2008”;
 Managementul contractelor pentru achizitia echipamentelor pentru dotarea laboratorului MIBAROM RESITA SRL cu aparatura moderna de incercare si testare.

Realizari :
 Cresterea eficientei managementului stocurilor ;
 Definirea , stabilirea si mentinerea inventarului ciclic;
 Nivel ridicat al competitivitatii produselor fabricate ;
 Marirea gradului de satisfactie a clientilor ;
 Reducerea costurilor de administrare ;
 Rigurozitate in managementul fluxurilor de lucru si al documentelor, precum si fluidizarea circulatiei acestora.

01.12.2011 - 30.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager contract-part time job

Responsabilitati:

Nota: part –time job - in paralel cu activitatea de la CUZINETROM



Manager de Contract

Responsabilitati :
 Managementul contractelor incheiate pentru livrarea de hidroagregate ;
 Asigurarea implementarii contractului in modul in care acesta a fost intentionat si agreat;
 Dezvoltarea planului de administrare a costurilor efective ale contractului.;
 Urmarirea planului pentru monitorizarea performanţei contractului;
 Identificarea, analiza si gestionarea riscurilor contractului in perioada de dupa atribuire;
 Gestionarea/supravegherea si interventia in derularea contractuala cu furnizorii (livrari, facturari, conditii de calitate produse sau servicii etc);
 Administrarea bugetelor, precum si prelucrarea si raportarea datelor obtinute;
 Coordonarea personalului nominalizat in echipa de proiect/contract;
 Evaluarea propunerilor şi participarea la negocieri privind schimbari, modificari si pretentii formulate de cumparator/beneficiar sau vanzator/prestator, dupa caz;
 Coordonarea efectuarii inspectiei/receptiei finale a lucrarii, incluzand avizarea/aprobarea rapoartelor;
 Finalizarea contractului;
 Planificarea , coordonarea si urmarirea comportarii in timp a produselor si lucrarilor executate , in perioada de garantie si post garantie.



Realizari :
 Colaborare bine definita intre compatimentele financiar/ tehnic/achizitii/vanzari/productie si management contracte;
 Crearea unui parteneriat intre personalul nominalizat de compartimente ca membru in echipa contractului/proiectului;
 Finalizarea cu succes a fiecarui contract primit spre administrare .

01.01.2009 - 31.05.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: manager logistica achizitii -part-time job

Responsabilitati:

Nota: part-time job , in paralel cu activitatea de la CUZINETROM

Responsabilitati :
 Dezvoltarea si implementarea procedurilor si practicilor necesare Departamentului Achizitii Logistica, in scopul optimizarii activitatilor si luarii deciziei ;
 Monitorizarea costurilor, diminuarea si urmarirea incadrarii acestora in bugetul planificat si alocat ;
 Planificarea achizitiilor si urmarirea efectuarii platilor ;
 Analiza si aprobarea ofertelor comerciale si tehnice ale furnizorilor de materii prime, bunuri si servicii ;
 Negocierea contractelor cu furnizorii de bunuri si servicii ;
 Analiza propunerilor de casare sau vanzare a mijloacelor fixe ;
 Analiza stocurilor fara miscare si aprobarea casarii sau vanzarii, dupa caz ;
 Managementul Contractului de finantare nr.1599/2960/578317/25.09.2008, care a constat in ajutorul financiar nerambursabil acordat de la bugetul de stat prin ,, Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale”, administrat de catre Ministerul Economiei si Finantelor pentru implementarea Proiectului “IMPLEMENTAREA SI CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL MEDIULUI LA UCM TURNATE CONFORM STANDARDULUI SR EN ISO 140001:2005”,
 Planificarea, coordonarea si elaborarea documentatiei tehnice si derularea procedurii de achizitie publica a investitiilor aprobate prin Contractul de finantare nr.1599/2960/578317/25.09.2008 care a constat in ajutorul financiar nerambursabil acordat de la bugetul de stat prin ,, Programul de creştere a competitivităţii produselor industriale”;
 Managementul contractului de achizitie “Instalatie pentru captarea si tratarea emisiilor in aer ”COD CPV: 42514000-2, respectiv „Instalatie pentru captarea si epurarea emisiilor cu continut de pulberi, gaze poluante si fum provenind de la cuptoarele electrice pentru topire si elaborare’’;
 “Implementarea si certificarea sistemului de management al mediului conform standardului SREN ISO 14001:2005” acceptat de către comisia pentru derularea mecanismului de acordare a sprijinului financiar, numită prin ordinul nr. 743/17.07.2007 al ministrului economiei si finanţelor, in şedinţa din data de 07.08.2008, sub nr. 2960/578317;



Realizari:
 Incasarea integrala a ajutorului financiar nerambursabil acordat de la bugetul de stat prin ,, Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale”, aprobat prin Contractul de finantare nr.1599/2960/578317/25.09.2008 administrat de catre Ministerul Economiei si Finantelor;
 Managementul fluxurilor de lucru si al documentelor, precum si fluidizarea circulatiei acestora .

01.08.1989 - 30.11.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: loctiitor tehnic al comandantului, sef atelier service, sef poligon incercari, inginer principal testare si evaluare , manager proiect, sef serviciu laboratoare si metrologie, sef al logisticii

Responsabilitati:

August 1989 - Decembrie 2005 : Ministerul Apararii Nationale - cadru militar activ
(maior inginer)

Ianuarie 2001 - Decembrie 2005 :’Baza 11 Instructie pentru Artilerie Antiaeriana’’
Tirgu-Jiu

Sef al Logisticii

Responsabilitati :
 Planificarea resurselor ;
 Elaborarea bugetului ;
 Incadrarea cheltuielilor in bugetul alocat ;
 Coordonarea elaborarii, intocmirii si avizarii planului anual al achizitiilor publice ;
 Coordonarea, elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice, in scopul derularii procedurilor de achizitie publica ;
 Planificarea, coordonarea, conducerea si derularea procedurilor de achizitie publica a contractelor de achizitie de bunuri si servicii ;
 Managementul procesului de achizitie ;
 Managementul operatiilor logistice ;
 Angajarea, ordonantarea, lichidarea si plata cheltuielilor ;
 Aprobarea sau avizarea, dupa caz, a documentele justificative in baza carora se efectueaza inregistrarea operatiunilor economico-financiare;
 Planificarea, coordonarea si avizarea transporturilor rutiere si feroviare;
 Intocmirea planului de paza pentru efectuarea transporturilor ;
 Planficarea, coordonarea, conducerea si efectuarea controlului tehnic anual al munitiilor si materialelor explozive ;
 Urmarirea respectarii normelor de Igiena si Siguranta Alimentara la aprovizionare, depozitare, manipulare, pregatire, preparare si servire a alimentelor si hranei ;
 Aprobarea planului meniu saptamanal pentru hranirea personalului ;
 Gestiunea stocurilor ;
 Planificarea, organizarea , coordonarea, efectuarea si stabilirea rezultatelor inventarierii anuale a patrimoniului ;
 Stabilirea obiectivelor de performanta pentru personalul din subordine ;
 Evaluarea, planificarea, coordonarea si stabilirea necesarului de instruire pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din compartimentele de asigurare tehnico materiala (carburanti, lubrifianti, armament, munitii, geniu, chimic, medical, intendenta, hrana-alimente, etc};
 Elaborarea tematicii pentru programele/tematica modulelor de instruire in interiorul organizatiei ;
 Instruirea personalului cu privire la normele si reglamentarile aplicabile in activitatea de depozitare, manipulare si transport a tuturor categoriilor de ‘’bunuri’’( munitii, explozivi, alimente, carburanti, imbracaminte, incaltaminte, etc);
 Identificarea scaderilor de performanta ale personalului din subordine si stabilirea impreuna cu acestia a planului de actiune pentru imbunatatirea rezultatelor ;
 Evaluarea / aprecierea anuala a personalului din subordine ;

Realizari :
 Implementarea fluxurilor de lucru ;
 Eliminarea pagubelor si a prejudiciilor ;

Octombrie 1991 - Decembrie 2000 - Arsenal - Resita ( fosta Uzina Mecanica Resita, din
subordinea Regiei Autonome ‘’Grupul Industrial al
Armatei’’)

Sef Serviciu Laboratoare si Metrologie : Ianuarie 2000 - Decembrie 2000

Responsabilitati :
 Planificarea, coordonarea, si elaborarea planurilor de evaluare si testare a produselor;
 Planificarea, coordonarea si elaborarea programului de transport al tehnici de artilerie si materialelor in si de la poligoanele de trageri ale Ministerului Apararii Nationale (Cincu, Malina, Jegalia, Capul Midia);
 Coordonarea, conducerea si efectuarea testarii produselor de artilerie;
 Planificarea si, ulterior, urmarirea costurilor pentru desfasurarea programelor de testare si evaluare;
 Planificarea, coordonarea si conducerea activitatii de verificare la scadenta a echipamentelor de masurare si incercare;
 Elaborarea si, ulterior, administrarea bugetului pentru verificare metrologica a etaloanelor;
 Urmarirea respectarii normelor de manipulare, transport si depozitare a munitiilor ;
 Respectarea normelor de siguranta pe timpul executarii tragerilor cu armamentul de artilerie ;

Realizari :
 Testarea cu succes a materialului de artilerie si munitiilor intrate in dotarea Ministerului Apararii Nationale ;


Coordonator Evaluare Testare, Ing. principal: Aprilie 1996 - Decembrie 1999

Responsabilitati :
 Planificarea, coordonarea, si elaborarea planurilor de evaluare si testare a produselor;
 Planificarea, coordonarea si elaborarea programului de transport al tehnicii de artilerie si a materialelor in si de la poligoanele de trageri ale Ministerului Apararii Nationale (Cincu, Malina, Jegalia, Capul Midia);
 Coordonarea, conducerea si efectuarea testarii produselor de artilerie;
 Planificarea si, ulterior, urmarirea costurilor pentru desfasurarea programelor de testare si evaluare;
 Urmarirea respectarii normelor de manipulare, transport si depozitare a munitiilor ;
 Respectarea normelor de siguranta pe timpul executarii tragerilor cu armamentul de artilerie ;
 Coordonarea, elaborarea si conducerea activitatii de elaborarea a planurilor de control a calitatii produselor de artilerie ;
 Managementul programului QUARTO 1, program de coproductie a tunului antiaerian 2x35 mm, GDF 103 AA, intre Ministerul Apararii Nationale si Oerlikon Contraves AG -Elvetia;
 Conducerea sedintelor de coordonare a activitatii echipelor programului ;
 Receptia subansamblelor si produselor tunului antiaerian 2x35 mm, GDF 103 AA, la sediul vanzatorului (Milano –Italia)
 Testarea prin trageri a tunului antiaerian 2x35 mm, GDF 103 AA ;
 Coordonarea proiectarii produselor noi sau modernizate;

Realizari:
 Modificarea solutiei constructive a mecanismului de dare a focului de pe tancul romanesc modernizat TR81 M1;
 Modificarea solutiei constructive a mecanismului de incarcare semiautomata a loviturilor tunului obuzier calibu 152 mm;
 Testarea cu susces a tunului antiaerian 2x35 mm, GDF 103 AA, care a intrat in dotarea Ministerului Apararii Nationale ;
 Cresterea durabilitatii si sigurantei in exploatare a materialelor de artilerie fabricate de uzina;

Sef Poligon Incercari ( Incercari prin Trageri) : Ianuarie 1992 - Martie 1996

Responsabilitati :
 Planificarea, coordonarea si conducerea aprovizionarii cu materiale si munitii, necesare desfasurarii probelor de incercare a armamentului de artilerie ;
 Planificarea, coordonarea si controlul activitatilor de incercare prin trageri in poligonul uzinal ;
 Urmarirea respectarii normelor privind depozitarea, manipularea si transportul munitiilor, precum si a armamentului de artilerie ;
 Planificarea, coordonarea si efectuarea programelor de incercari prin trageri a armamentului de artilerie si munitiilor, in poligoanele Ministerului Apararii Nationale ;
 Determinarea fiabilitatii tehnice a produselor fabricate;
 Calculul sigurantei in functionare a produselor fabricate si testate ;
 Elaborarea raportului de testare/evaluare a produselor supuse incercarilor ;

Realizari :
 Testarea si evaluarea mai multor tipuri de armament de artilerie si munitii ce au intrat in dotarea Ministerului Apararii Nationale ;
 Scaderea ratei de defectare a produselor de artilerie;

Sef Atelier Service: Octombrie 1991- Decembrie 1991

Responsabilitati;
 Planificarea, coordonarea si conducerea activitatii de urmarire a comportarii in exploatare a armamentului de artilerie din dotarea Ministerului Apararii Nationale;
 Elaborarea bugetului pentru desfasurarea activitatilor de verificare in exploatare a produselor livrate Ministerului Apararii Nationale ;
 Administrarea bugetului alocat pentru urmarirea comportarii in exploatare in perioada de garantie si post garantie si efectuarea reparatiilor/interventiilor, dupa caz ;
 Elaborarea rapoartelor de evaluare a comportarii in exploatare a produselor ;
 Determinarea fiabilitatii operationale a produselor furnizate Ministerului Apararii Nationale.

Realizari :
 Mentinerea in stare operativa a armamentului de artilerie ;
 Stabilirea periodicitatii optime a actiunilor de mentenanta ;
 Marirea timpului de buna functionare a tehnicii de artilerie.

August 1989 - Octombrie 1991 ‘’Divizionul 180 Rachete Tactice “ Craiova

Loctiitor Tehnic al Comandantului

Responsabilitati :
 Elaborarea bugetului;
 Planificarea si alocarea resurselor;
 Managementul achizitiilor;
 Responsabil cu organizarea efectuarii inventarierii anuale a patrimoniului;
 Planificarea, coordonarea si conducerea actiunilor de mentenanta;
 Urmarirea respectarii normelor de depozitare, manipulare si transport a armamentului, munitiilor si a tehnicii;
 Coordonarea compartimentelor de asigurare tehnico-materiala din domeniul transmisiuni, geniu, chimic, auto, carburanti-lubrifianti si armament si munitii;
 Planificarea, coordonarea si elaborarea planurilor de transport a tehnicii si materialelor in poligoanele de trageri si raioanele de lupta/aplicatii, dupa caz;

Realizari :
 Mentinerea in stare operativa a tehnicii de rachete terestre;
 Stabilirea periodicitatii optime a actiunilor de mentenanta

studii

 

Facultati:

1983 - 1989 Facultate: specializarea Inginer Artilerie si Rachete la Academia Militara Bucuresti, Facultatea Tehnica Militara din Bucuresti.
1979 - 1983 Liceu / Școală profesională: profil electrotehnic la Liceul Industrial „Ecaterina Teodoroiu” Tirgu-Jiu din Tirgu-Jiu.

Premii

Traininguri
May 2013 - Jun 2013: Ensight Management Consulting
Gestionarea Vanzarilor Complexe
Nov 2011 - Nov 2011: AIMS
Team Building -Dezvoltarea stilului de echipa
Mar 2003 - Jul 2003: Centrul de Limbi Straine al Statului Major al Fortelor Terestre – Sibiu
Curs intensiv de Limba Engleza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close