Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.01.1975

obiectiv

 

Sunt tanara, spirit dinamic, personalitate deschisa, cu abilitati personale excelente. Sunt o persoana sociabila, interesata de angajamentul pe termen lung, gata sa-mi folosesc toate cunostintele si abilitatile in oportunitatile de dezvoltare a carierei, intr-un mediu concurential sanatos.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2007 - 28.02.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

 Identificarea potențialilor furnizori, vizitarea furnizorilor existenți, construirea și menținerea relațiilor bune cu aceștia
 Negocierea, încheierea și monitorizarea contractelor
 Prognozarea tendințelor prețurilor și impactul acestora asupra activităților viitoare
 Pastrarea unei verificări constante a nivelului stocurilor pentru a maximiza eficiența afacerii și prognozarea volumul de achiziții pentru a satisface nevoile afacerii
 Evaluarea ofertelor și formularea de recomandări pe baza factorilor comerciali și tehnici
 Plasarea și monitorizarea comenzilor
 Supravegherea activității altor membri ai personalului
 Gestionarea relatiilor cu furnizori din UE cu monedă, cultură, stadiu de dezvoltare diferit
 Derularea de proiecte, licitații Goodmills Group GmbH
 Participarea la auditurile de calitate împreună cu managerii de calitate și producție
 Cercetare de piață pentru noi produse și soluții in vederea îmbunătățirii continue a calității produselor și a costurilor
 Realizarea obiectivelor financiare
 Implementarea sistemelor de management al calității, monitorizare, (ISO, HACCP, IFS)

01.08.2006 - 31.05.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator achizitii

Responsabilitati:

 Monitorizarea, evaluarea si imbunatatirea continua a conditiilor contractuale cu furnizorii
 Achizitia de materiale de cea mai inalta calitate
 Monitorizarea comenzilor pentru a asigura livrarea la timp
 Efectuarea economiilor de costuri pentru companie
 Gestionarea in bune conditii a relatiilor cu furnizorii
 Pregatire RFI, RFQ, RFP, documentatii pentru licitatii

01.10.2002 - 31.03.2006

Departament: productie

Titlu Job: asistent manager achizitii

Responsabilitati:

 Pregatirea cererilor de oferta, centralizarea si efectuarea recomandarilor de aprovizionare
 Pregatirea rapoartelor privind activitatile de achizitii, dupa caz
 Plasarea si monitorizarea comenzilor
 Verificarea stocurilor
 Contactarea furnizorilor pentru renegocieri de pret
 Implicarea in stabilirea conditiilor contractuale si redactarea contractelor
 Relationarea cu biroul vamal, pregatirea documentelor solicitate
 Actualizarea documentelor de audit ISO

01.06.2001 - 31.10.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager de magazin

Responsabilitati:

 Organizarea si supervizarea activitatilor restaurantului avand in subordine 16 angajati
 Gestionarea tuturor operatiunilor magazinului cu: clientii, furnizorii, angajatii si sediul central
 Mentine si dezvolta rezultatele personalului magazinului prin antrenarea, consilierea si disciplinarea lor
 Realizarea obiectivelor financiare
 Initializarea aplicarea si verificarea masurilor corective.
 Identificarea nevoile existente si viitoare ale clientilor
 Asigurarea disponibilitatii produselor si serviciilor prin gestionarea tuturor operatiilor
 Mentinerea stabilitatii si a reputatiei restaurantului respectand toate cerintele de conduita interna si legale .

01.05.1996 - 31.01.2001

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager achizitii si vanzari

Responsabilitati:

 Construirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii
 Evaluarea potentialilor clienti si furnizori
 Plasarea si monitorizarea comenzilor
 Negocierea contractelor, termeni si conditii
 Participarea la expozitii nationale

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate: Economist- Finante Banci la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti. 5 ani studiu. Licenta

Premii

Certificari
Jan 2009 - Jan 2010: University of Cambridge
PET
Limba Engleza
ESOL ENTRY 3



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close