Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.10.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.03.2015

obiectiv

 

Valorificarea cunostintelor si a experientei acumulate, prin angajarea mea intr-o companie activa in piata.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Inginerie, Banci, Alimentatie / HoReCa, Proiectare civila / industriala, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

Aplicarea politicii de achizitie a Grupului;
Negocierea unor termene si conditii comerciale favorabile, in limitele stabilite de Grup;
Supervizarea procedurilor de achizitii ;
Negocierea contractelor de achizitii;
Suport in solutionarea reclamatiilor;
Identificarea oportunitatilor de reducere a costurilor inainte de semnarea contractelori si pe durata executiei acestora;
Stabilirea si mentinerea unor relatii de afaceri cu furnizorii si colaboratorii firmei;
Corespondenta comerciala in sprijinul derularii contractelor si sustinerii relatiilor cu partenerii de afaceri.

Proiecte in care am fost implicata:
Piloti forati - Stadion Craiova – 200 keuro,
Fundatii speciale- CAMPUS 6 Skanska Project, Iuliu Maniu no.6, Bucuresti
Pereti mulati - “The Bridge”Project, Orhideelor no.15, Bucuresti
Proiect Fly Lab - str. Musetelului nr.34, com.Mogosoaia (Chitila), Ilfov- 2mil.euro
Foundatii si lucrari constructii civile 2S+P+13E-33, str.Sf.Vineri,Bucuresti-2,5 mil.eur
Fundatii speciale- Dedeman Oradea
Fundatii speciale- Saint Gobain Calarasi
Fundatii speciale- str. Pictor D. Rosenthal 39, sector 1, Bucuresti
Pereti mulati –DOR 32, Calea Dorobantilor nr.32, sector 1, Bucuresti
Fundatii speciale - CTE Iernut, jud. Mures

01.08.2008 - 01.12.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: director departmentul de achizitii si contracte

Responsabilitati:

Atributii:
Managementul achizitiilor
- managementul activitatii de achizitii, avand in vedere tehnicile de inginerie, planurile, conditiile si termenele asumate in contractele semnate de companie cu beneficiarii;
-negocierea si semnarea contractelor cu potentialii furnizori de lucrări, servicii și produse;
-organizarea activității de achiziții de produse, servicii si lucrari, in conditiile respectarii ratelor de performanță definite in SAP, cu scopul de a realiza achizii eficiente, in limitele de preturi maximale, termene si conditii economico-financiare stabilite de companie.
Managementul activitatii de cercetare a pietei
- studierea pietei furnizorilor de produse, servicii si lucrari, in scopul selectarii celor mai buni furnizori, a unor preturi competitive insotite de conditii comerciale avantajoase pentru companie; - planificarea și organizarea procesului de consultare cu furnizorii. Analiza ulterioara a ofertelor, negocierea si adjudecarea.
- suport acordat Departamentului Comercial pentru actualizarea bazei de date a preturilor la produse& servicii si suport efectiv in optimizarea ofertelor depuse de companie in diverse proceduri de licitatii publice si licitatii finantate din fonduri private.
Managementul furnizorilor
- intocmirea si gestionarea bazei de date a furnizorilor si evaluarea modului in care acestia si-au respectat obligatiile contractuale.
Managementul contractelor
- negocierea unui numar variat de contracte(in suma totala de aprox. 30 mil. Euro) in conditii si termene conforme cu interesele companiei, corelate cu conditiile asumate de aceasta in relatia cu beneficiarii;
- asigurarea tuturor activitatilor de management a contractelor si eventual ajustarea acestora pe parcusul derularii, avand drept scop finalizarea lor cu respectarea conditiilor asumate in materie de preturi, garantie, termene de livrare si executie, conditii de plata, alte conditii comerciale, conform
termenelor tinta asumate de administratorii companiei prin contractele semnate cu clientii.
- identificarea unor noi oportunitati de afaceri si prezentarea acestora administratorilor companiei;
-intocmirea de propuneri de optimizare pentru contracte/situatii existente, in scopul majorarii avantajelor/profitului companiei;
-dezvoltarea si metinerea relatiilor cu clientii actuali si potentiali, furnizorii si autoritatile publice/private in legatura cu contractele derulate;
- identificarea factorilor care pot afecta realizarea tintei de vanzari si/sau profit si propunerea masurilor pentru optimizarea /ajustarea previziunilor;
-monitorizarea indeplinirii obligatiilor contractuale asumate in relatia cu clientii.
Managementul resurselor umane (subordonatilor)
-identificarea cursurilor, intocmirea dosarelor si obtinerea aprobarilor din partea conducerii companiei pentru participarea subordonatilor la cursuri de instruire pe domeniile specifice de activitate ale companiei, coroborat cu politicile companiei in materie de resurse umane ;
-intocmirea criteriilor de baza pentru selectarea personalului in vederea angajarii in cadrul Departamentului si participarea directa la interviurile cu candidatii.
- coordonarea activitatii unui colectiv format in medie din 5-10 persoane.
Alte activitati:
 Elaborarea documentelor companiei în chestiuni legate de drept societar (intocmirea documentelor care sa reflecte astfel de modificari), cum ar fi: redactarea de contracte de management, modificări ale documentelor companiilor în ceea ce privește acționarii / asociatii/sediile și inregstrarea acestor modificari la Registrul Comertului, reprezentarea ulterioara a acționarilor societății în relatia cu autoritățile competente (Registrul Comertului, ANAF, Ministerul Finantelor Publice, alte autorități publice si/sau private);
 Am reprezentat cu succes compania în relatia cu reprezentanții fiscali ai ANAF și Ministerului Finanțelor Publice, în două dosare (I pt. perioada Nov.2010-Dec.2012, II pt. perioada aprilie 2013- martie 2014), pentru aprobarea rambursarilor de TVA;
 Am coordonat toate activitățile companiei, in România, în timpul procedurilor de arbitraj în care a fost implicata, în perioada 2009-2013, fiind efectiv implicata in selectia expertilor si negocierea ulterioara a contractelor de expertiza, pregatirea dosarelor continand documentele in sustinerea pozitiei companiei, solicitate de experți, avocați și Curtea de Arbitraj. La sfârșitul procedurilor de arbitraj am negociat acordurile finale cu partea adversa.
 Am fost parte din echipele constituite pentru intocmirea ofertelor in vederea participarii la licitatii pentru obiective finantate din fonduri publice si/sau fonduri private.
Proiecte in care am fost implicate:
Pasarela Pipera - 6,2 mil. Euro,
Mall-ul din Craiova – 15 mil. Euro –lucrarile de structura
Cladirea de Birouri Lake View (Contract FIDIC ROSU)- 26 mil. Euro
Nusco Tower (contract pentru executia pilotilor forati)- 1,5 mil. Euro,
Satu Mare- Reabilitarea Statiilor de Canalizare si Pompare (ISPA Contract)-8,07 mil. Euro

01.10.2006 - 01.08.2008

Departament: management

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Atributii:
- participare la intocmirea si realizarea planului de afaceri al companiei;
- intocmirea dosarelor si rapoartelor economice, financiare si a opiniilor juridice pentru administratori, necesare pentru adoptarea deciziilor privind achizitia de terenuri, imobile, materiale, echipamente si servicii de natura constructiilor;
- intocmirea dosarelor necesare pentru aprobarea cererilor de credite ale companiei, destinate finantarii investitiilor;
- negocierea contractelor de credite cu banci si institutii financiare , destinate finantarii achizitiilor de terenuri, imobile, echipamente complexe;
- negocierea si semnarea contractelor pentru furnizarea de materiale, lucrari si servicii in special in domeniul constructiilor;
- consilierea clientilor companiei cu privire la contractele de finantare in vederea achizitiei de apartamente; negocierea si semnarea promisiunilor de vanzare si a contractelor de vânzare de apartamente;
- intocmirea si negocierea contractelor pentru achizitii interne si internationale de produse si echipamente complexe; ulterior monitorizarea executiei contractelor pana la finalizarea garantiei.
- consilierea altor departamente pentru solutionarea problemelor de natura comerciala si finaciara.
Proiecte in care am fost implicata:
Achizitia terenurilor, obtinerea avizelor si autorizatiilor, executia si vanzarea Complexelor Imobiliare “Jupiter”, “Histria” si “Athos”.

01.05.1994 - 01.10.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu achizitii in cadrul directoratului pentru achizitii publice, contracte si programe

Responsabilitati:

Atributii in cadrul Departamentului de Export:
- intocmirea ofertelor pentru exportul de produse cu specific militar (armament, munitie, echipamente din productia de armament romaneasca)
- negocierea si semnarea contractelor de agent cu reprezentantii agreati pentru a reprezenta institutia in relatia cu potentiali clienti pentru produse militare;
-participarea si reprezentarea companiei la diverse targuri si expozitii internationale cu specific militar;
- negocierea si semnarea contractelor pentru export de produse militare;
- asigurarea corespondentei cu furnizorii de produse militare in vederea pregatirii produselor pentru export; intocmirea documentelor de export (documente comerciale, licente de export, declaratii vamale, dosare de autorizare) si participarea directa la intocmirea formalitatilor vamale de export;
- solutionarea eventualelor reclamatii in perioada de garantie a produselor vandute/serviciilor contractate.
Atributii in cadrul Departamentului de Import:
- intocmirea documentatiei si desfasurarea procedurilor de licitatii publice, incluzand dar nelimitandu-se la pregatirea documentiei de atribuire a contractului, caietului de sarcini si specificatiei tehnice, in cadrul procedurilor de achizitie pentru produse, servicii si lucrari, in conformitate cu legislatia achizitiilor publice, aplicabila la data procedurii;
-desfasurarea procedurilor de licitatie, adjudecarea si ulterior negocierea, semnarea si executia contractelor interne si/sau internationale, de achizitii publice de produse, servicii sau lucrari,;
- intocmirea corespondentei comerciale , negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii, bancile implicate in finantarea achizitiilor, birourile de avocatura, alte institutii financiare,
- intocmirea documentelor de import (licente, dosare de autorizare, avize), obtinerea aprobarii acestora si participarea la activitatea de intocmire a formalitatilor vamale;
- organizarea receptiilor produselor la beneficiari. In cadrul contractelor complexe organizarea receptiilor pe etape de executie /instalare.
- negocierea , semnarea si executia contractelor de credit cu institutii financiare interne si internationale, destinate finantarii contracteor de achizitii publice de produse , servicii sau lucrari;
-in calitate de Sef Serviciu am supervizat si coordonat procedurile de achizitii publice de produse, servicii si lucrari ale Serviciului, desfasurate de personalul din subordine (in medie 6 persoane), avand raspunderea totala pentru finalizarea in bune conditii a acestora, conform legislatiei si cerintelor beneficiarilor.
Proiecte in care am fost implicata direct:
- in calitate de Sef Serviciu am coordonat proceduri de licitate, negocierea si ulterior executia unor contracte care depasesc suma de 100 mil Euro;
- in calitate de membru al unor echipe de negociere si ulterior membru al echipelor de derulare a contractelor - contracte care depasesc suma de 300 mil Euro.

studii

 

Facultati:

1989 - 1994 Facultate / Colegiu: Economic la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Comert
Media de absolvire: 9,59
1983 - 1987 Liceu: matematica-fizica la Liceul de matematica fizica L Patrascanu-Bacau din Bacau. Media de absolvire : 8,91

Premii

Traininguri
Apr 2000: Penalitati si daune in contractele de comert exterior- London School of Economics

Hobby-uri
Medicina naturista si nutritie. Lectura cartilor in domeniul afacerilor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close