Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.01.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.1994

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor dobandite pana in prezent in scopul dezvoltarii afacerilor companiei . Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

01.04.2014 - 31.08.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

Stabilirea strategiei de vanzari;
Semnarea de contracte cu furnizorii, clientii si partenerii strategici;
Oganizarea, indrumarea, controlarea si desfasurarea in mod eficient a activitatii de vanzare;
Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti;
Intocmirea ofertelor de marfuri;
Acordarea asistentei d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
Intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
Identificarea oportunitatilor de cresterea vanzarilor;
Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor de dezvoltare;
Identificarea de modalitati de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei;
Participarea la intalniri de afaceri cu furnizorii, clientii din tara si din strainatate;
Stabilirea obiectivelor angajatilor din subordine, termenelor limita si modalitatilor de masurare a gradului de realizare a obiectivelor;
Aprobarea procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie)
Intocmirea de situatii si rapoarte de vanzari si financiar contabile si verificarea corelarii acestora:
Verificarea saptamanala a listei cu facturi emise si neincasate
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Responsabil pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
Responsabil de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
Mentinerea relatiei cu furnizorii (cerere de oferta, comanda, verificarea marfii si a platilor)
Stabileste strategia de vanzare pentru anumiti clienti speciali
Are grija ca imaginea societatii sa nu fie afectata printr-un comportament neadecvat al agentilor la clienti
Urmarire situatie zilnica: stoc, profit, buget, vanzari, plafoane clienti, marfa in custodie
Traduce documentatia necesara vanzarilor de produse (fise tehnice si de siguranta etc.)

01.08.2011 - 30.04.2014

Departament: import - export

Titlu Job: coordonator importuri

Responsabilitati:

Corespondenta comerciala cu furnizorii;
Pregatirea, trimiterea si urmarirea comenzilor de aprovizionare catre furnizori, in concordanta cu politica companiei si procedurile in vigoare;
Trimite si monitorizeaza rezolvarea reclamatiile catre furnizori pentru produsele defecte, lipsa la livrare sau nelivrate;
Raspunde de corectitudinea documentelor de import;
Pregateste documentele necesare pentru efectuare vama;
Pregateste datele necesare pentru declaratia Intrastat;
Mentine la zi inregistrarile legate de procesul de aprovizionare cat si preturile in sistem;
Organizeaza transportul bunurilor (transport rutier si maritim);
Cauta noi furnizori de produse.
Telefon, Bonuri de masa

01.08.2005 - 30.06.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator achizitii

Responsabilitati:

Supervizarea activitatii de aprovizionare, la nivelul companiei;
Supervizarea lansarii comenzilor catre furnizorii interni si externi cat si pregatirea si trimiterea de comenzi catre furnizorii interni si externi;
Urmarirea semnarii de noi contracte cu furnizorii de materii prime, materiale si servicii;
Participa la negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii, impreuna cu managerul de departament sau managerul companiei;
Urmareste derularea contractelor cu furnizorii;
Monitorizarea stocurilor de materii prime, materiale si vizarea comenzilor catre furnizori in functie de stocurile de siguranta, consumuri medii lunare, eventuale comenzi deschise;
Raportarea lunara/trimestriala a activitatii de aprovizionare catre seful direct din Romania si catre compania mama Inform P Lykos Grecia, la Atena;
Vizarea din punct de vedere comercial a facturilor de marfa si de servicii si trimiterea acestora catre departamentul financiar-contabil;
Urmarirea realizarii obiectivelor propuse in cadrul departamentului de aprovizionare;
Gasirea de noi furnizori alternativi de materii prime, materiale si servicii;
Trimite spre aprobare, la biroul central din Grecia, propunerile de comenzi interne si externe - dupa obtinerea aprobarilor trimite comenzile la furnizorii interni si externi;
Monitorizarea livrarilor comenzilor deschise, la termenele solicitate;
Cauta/analizeaza si selecteaza oferte de transport competitive pentru marfurile a caror transport intra in sarcina firmei;
Se asigura de efectuarea la termen si in bune conditii a transportului respectiv de marfa;
Obtine oferte de pret pentru diverse produse solicitate de celelalte departamente din firma, analizeaza si le supune spre aprobare;
Pregateste in mod constant fisierul cu baza de date referitoare la achizitiile intracomunitare spre a fi trimis la dep. contabilitate care va face raportarea INTRASTAT la oficialitatile romane;
Monitorizeaza permanent statusul stocurilor / livrarilor la materiile prime venite de la terti astfel ca sa nu se produca intreruperi in productie;
Intocmeste rapoarte / analize SAP ori de cate ori acest lucru este solicitat de managerii companiei. Analizele sunt referitoare la comenzile deschise la furnizori, atat valoric cat si cantitativ, analiza stocuri depozit, atat cantitativ cat si valoric, pe grupe de materiele sau tip de materiale; analiza consumuri lunare; comparatii preturi de achizitii; centralizare credit note-uri etc
Participa la toate inventarele efectuate de companie;
Se angajeaza in orice nou proiect al departamentelor de vanzare, proiectare, costing - cereri oferte, transmiterea comenzilor la furnizori, urmarirea livrarii marfii la termenele solicitate.
Telefon servici; Bonuri de masa; Transport asigurat.

01.03.2005 - 31.08.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Urmareste periodic stocurile la materii prime, materiale si consumabile pentru productie;
Pregateste si trimite comenzile catre furnizorii de marfa, atat la intern cat si la extern (Germania, Grecia, Italia, Austria etc);
Gasesirea de mijloace de transport la preturi competitive pentru ridicarea marfii de la furnizorii interni sau externr, acolo unde conditia de livrare o cere;
Se asigura permanent de semnarea contractelor cu furnizorii de servicii si marfa;
Prelucreaza si raporteaza lunar, la sefii din Romania si din Grecia, a achizitiilor de marfa pe grupe de produse;
Centralizeaza si solutioneaza cererile de cheltuieli interne, conform procedurilor;
Intretine si actualizeaza anual lista cu furnizori acceptati;
Indeplineste si functia de KEY-USER in cadrul programului de implementare al SAP-ului pentru modulul de Materials Management (MM) din Aprilie 2005. (Aceasta activitate a presupus, dupa efectuarea cursurilor SAP cu IBM Romania, diferite etape printre care: punerea la dispozitia consultantilor IBM Romania si Grecia a proceselor AS-IS din cadrul companiei; elaborarea testelor unitare si integrate; elaborarea documentatiei pentru end-useri, efectuarea training cu end-useri)
Telefon servici; Bonuri de masa; Transport asigurat.

01.10.2004 - 31.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent aprovizionare

Responsabilitati:

Realizeaza calculul incarcarilor saptamanale de marfa de la furnizori;
Realizeaza calculul incarcarilor trimestriale de marfa de la furnizori;
Realizeaza distributia marfii in cele 12 puncte de lucru din tara, in functie de targetul vanzarilor;
Analizeaza saptamanal stocurile din depozitul central si la punctele de lucru;
Urmarireste ajungerea marfii comandate, in depozit, la termenele solicitate in comenzi si introducerea acesteia pe stoc;
Urmareste realizarea FIFO in depozit si informeaza periodic directorul de marketing despre situatia stocurilor la produsele ce urmeaza sa expire;
Participa activ la sedintele cu sefii de punte de lucru pentru a prezenta si imbunatati activitatea de aprovizionare/distributie.
Telefon, Asigurare medicala, prime pe criterii de competenta

01.01.2000 - 31.10.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Asigura aprovizionarea cu marfa a companiei de la furnizorii interni si externi, pentru gamele de produse alocate de seful de divizie.
Urmareste zilnic stocul de produse si cauta sa solutioneze eventualele probleme ce apar in legatura cu cantitatea, structura si termenul de valabilitate al produselor aflate pe stoc;
Raspunde de elaborarea si trimiterea comenzilor catre furnizori, urmarind obtinerea confirmarii de primire a acestora si verifica corectitudinea datelor;
Se asigura de respectarea conditiilor comerciale la livrarea produselor de catre furnizori;
Raspunde de intocmirea documentatiei necesare formalitatilor vamale;
Raspunde de lansarea comenzilor catre transportatorii agreati de companie;
Se asigura de corectitudinea informatiilor inscrise in DVI/factura si comunica sefului direct eventualele neconcordante;
Raspunde de introducerea informatiilor de pe DVI/factura in sistemul informatic;
Se preocupa permanent de imbunatatirea sistemului de management al calitatii;
Periodic intocmeste si transmite rapoarte sefului direct referitoare la probleme cu furnizorii, fluxul de aprovizionare pe categorii de produse numar de comenzi efectuate saptamanal etc.
Am avut permanent o acoperire de stocuri de 99,9 %
Bonuri de masa, transport asigurat

01.07.1999 - 31.01.2000

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Preluarea si pregatirea comenzilor pentru clientii prezenti:
- carti de vizita
- tehnoredactare
- imprimari textile
- copii xerox
- vanzare diverse produse promotionale

01.02.1999 - 31.07.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: dispecer-casier

Responsabilitati:

Ofertare produse clienti prin telefon;
Preluare comenzi de la clienti si transmiterea acestora catre agentii responsabili de zona si catre sediul central din Bucuresti;
Urmarirea ajungerii la timp in depozitul local al comenzilor clientilor si informarea acestora de sosirea marfii comandate;
Facturare produse catre clienti;
Urmarirea facturilor scadente ale clientilor si incasarea lor la termen;
Urmarirea incasarii facturilor de marfa la data scadenta;
Intocmirea rapoartelor lunare de vanzari si prezentarea lor directorului de zona;
Gestionarea stocurilor produselor din punctul de lucru;
Asigurarea stocului minim admis pentru depozitul punctului de lucru;
Actualizarea zilnica a registrul de casa;
Depunerea de numerar in banca in contul firmei;
Raspunde de circulatia documentelor si a informatiilor intre punctul de lucru si sediul central al companiei din Bucuresti.

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate / Colegiu: Utilaj tehnologic pentru industria alimentara la Universitatea Tehnica Gh. Asachi , Fac. de Mecanica din Iasi.

Premii

Traininguri
May 2014 - May 2014: TMI Training & Consulting / Ciprian Teleman
Managementul timpului - de la intentie la rezultate
May 2014 - May 2014: TMI Training & Consulting / Ciprian Teleman
Managementul Negocierii - Cum sa-ti dezvolti abilitatile necesare pentru castigarea unei negocieri
Apr 2005 - Jun 2005: IBM - Informatica @ Cursuri / Conferinte, București, România
Cursuri pentru suport implementare modul SAP-MM (materials management). Key user MM in echipa de proiect de la Lykos SA pentru implementare SAP.
Certificari
Jan 2000 - Sep 2001: Eurocor
Curs limba italiana, nivel avansati , prin corespondenta
Mar 1997 - Jun 1997: Ministerul Muncii si Protectiei Sociale - Informatica @ Certificari / Premii, Bârlad, România
Diploma de operator introducere, gestionare si validare date calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20