de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2009

obiectiv

 

Un job in cadrul unei companii dinamice in care sa-mi pot folosi atat aptitudinile cat si experienta dobandita in decursul carierei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- Realizarea de evaluari si gasirea solutiilor de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, soldurilor, scadentelor, conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
- Lansarea comenzilor de marfa catre furnizori, in urma analizarii stocurilor si a comenzilor venite de la clienti;
- Verificarea respectarii termenelor si conditiilor de livrare contractuale;
- Supervizarea realizarii platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare;
- Intocmirea de corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi ai grupului in legatura cu produsele comandate;
- Asigurarea celor mai avantajoase modalitati de transport si mentinerea relatiilor cu transportatorii interni si internationali;
- Verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
- Intocmirea proceselor verbale pentru marfa deteriorata, neconforma si transmiterea lor catre furnizori, in vederea solutionarii acestor situatii;
- Alte activitati care tin de latura administrativa (asigurarea necesarului de papetarie si birotica, intocmirea de corespondenta de orice fel catre diversi destinatari, atat din tara cat si din strainatate, avizare, facturare, activitati de protocol, etc).

01.05.2010 - 01.08.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

- intocmirea de oferte, conform indicatiilor date de Directorul de Vanzari;
- verificarea existentei marfurilor atat in sistemul electronic, cat si pe teren;
- completarea de dispozitii de livrare;
- intretinerea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu;
- gasirea de mijloace auto destinate transportarii marfurilor;
- intocmirea de avize de livrare si de facturi;
- intocmirea de rapoarte pe baza informatiilor furnizate de sistemul de operare;
- verificarea documentelor de calitate si introducerea lor in sistem.

01.06.2007 - 01.04.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: agent cumparari si asistent manager

Responsabilitati:

- intocmirea si actualizarea bazei de date cu furnizori existenti si potentiali;
- analizarea cererilor de cumparare;
- propunerea ofertei cele mai bune;
- negocierea si incheierea de contracte pentru achizitii materiale, produse, utilaje;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii.
- preluarea si transmiterea de mesaje telefonice;
- multiplicarea, redactarea si clasarea documentelor;
- inregistrarea, distribuirea si expedierea corespondentei;
- programarea de intalniri;
- traduceri si retroversiuni de acte;
- evidenta si comandarea necesarului de consumabile pentru intreaga firma, inclusiv santierele;
- coordonarea programului a 3 soferi;
- activitati de protocol.

01.05.2006 - 01.05.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- intocmirea de oferte, conform indicatiilor date de Directorul de Vanzari;
- verificarea existentei marfurilor atat in sistemul electronic, cat si pe teren;
- completarea de dispozitii de livrare;
- intretinerea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu.

01.07.2000 - 01.05.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator si sef serviciu ofertare si politici de pret

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii in cadrul Serviciului de Ofertare si Politici de Pret ;
- intocmirea de documentatii pentru participare la licitatii;
- intocmirea de oferte pe diverse suporturi: hartie, dischete, cd, e-mail;
- actualizare liste de preturi;
- relatii privind preturi, game de produse, caracteristici tehnice;
- intocmirea si actualizarea unor baze de date privind clientii companiei si concurentii acesteia;
- corespondenta de afaceri si traduceri (inclusiv tehnice).

- am condus o echipa de 5 oameni timp de 3 ani

01.09.1998 - 01.07.1999

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator calculator

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Limbi si Literaturi Straine la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

punctualitate, spirit de echipa, abilitatea de adaptare rapida la conditii noi, comunicativa, receptiva

Premii

2000 - curs de operare PC;
2000 - curs "Strategii de Aprovizionare" tinut de Asociatia Romana de Aprovizionare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close