Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

N 21.07.1965

obiectiv

 

Persoana organizata, comunicativa, adaptabila, creativa, dinamica, pro-activa, imi place sa lucrez in echipa, dar imi plac si activitatile independente.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Saloane / Clinici frumusete, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Conducerea, organizarea si asigurarea functionarii firmei cu eficienta maxima prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunitatilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare; Asigura aprovizionarea cu mijloace fixe, consumabile si servicii pentru desfasurarea eficienta a activitatii firmei si solutioneaza aspectele de ordin administrativ ale noilor proiecte; Negociere contractul colectiv de munca si contractele individuale de munca, supervizeaza elaborarea si implementarea Regulamentului Intern al firmei; Organizarea interviurilor de angajare si negocierea cu viitorii angajati. Gestionarea si gospodarirea patrimoniului firmei in interesul acesteia; Preocuparea pentru conservarea si dezvoltarea bazei materiale a organizatiei; Efectuarea de investigatii periodice cu privire la calitatea muncii prestate in cadrul organizatiei; Urmarirea aplicarii acurate a deciziilor luate si evaluarea efectelor acesteia; Dezvoltare mijloace de motivare a personalului din subordine; Negociere si consiliere a situatiilor conflictuale aparute in relatiile interpersonale; Aprobare planificarea concediilor de odihna pentru angajatii din subordine; Alocare bugete pentru aprovizionare zilnica si pentru investitii. Urmarirea evolutiei fluxului de numerar. Urmarire scadentar facturi furnizori. Plata salarii, furnizori si la taxe bugetare. Asigurarea trainingului periodic al personalului. Intocmire registru zilnic de casa, pontaje angajati. Implementare si aplicare norme HACCP.

01.02.2015 - 30.09.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist compensatii si beneficii

Responsabilitati:

Intocmire acte intrare-iesire angajati, acte aditionale, intocmire si eliberare adeverinte angajati, update baza date angajati, calcul salarii si beneficii angajati, comenzi tichete angajati, programari angajati la medicina muncii pentru angajare si la control periodic, intocmire declaratie 112, intocmire statistici lunare, trimestriale, anuale pentru Institutul national de statistica, semnare acte cu noii angajati, proces de inductie, prelucrare Regulament ordine interioara, transmitere locuri vacante si ocupare la Somaj, pregatire documente pentru deschidere cont salarii angajati, pentru protectia muncii, intocmire dosar angajate insarcinate, contracte, devize si facturi lunare pentru PFA, intocmire declaratii PFA, legatura cu ANAF si Directia Sanatatii, plata salarii din platforma bancii, intocmire rapoarte legate de personalul firmei, la cerere. Operare in programele ASIS si Mentor.

01.02.2007 - 28.02.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Realizarea de înregistrări contabile în programul de contabilitate Ciel si Mentor, redactarea şi depunerea rapoartelor financiar-contabile periodice, analiza eficienţei fondurilor, evoluţia acumulărilor băneşti, a structurii cheltuielilor materiale, asigurarea îndeplinirii la timp şi în conformitate cu dispoziţiile legale a balanţelor de verificare, a bilanţurilor anuale şi trimestriale, întocmirea statelor de plată pentru salariile cuvenite angajaţilor şi colaboratorilor firmei pentru munca depusă, asigurarea legăturii între firmă şi organele bancare, fiscale şi vamale în vederea efectuării operaţiunilor de încasări şi plăţi, inclusiv a celor în numerar, urmărind şi verificând respectarea legalităţii în cadrul operaţiunilor respective etc.
Relaţii cu publicul, cu clientii firmei, cu furnizorii; activităţi de marketing manager, coordonare şi logistică importuri China, coordonare vânzări, promovare produse şi servicii, traducere engleză-română, română-engleză, întocmire documentaţie pentru avizare/notificare produse naturale nutritive şi cosmetice, traininguri susţinute în întreaga ţară, atât în limba română cât şi în cea engleză, în domeniul dezvoltării personale, motivaţionale, îmbunătăţirea calităţii vieţii, a sănătăţii, a unei alimentaţii naturale şi a unei nutriţii corecte, precum şi în domeniul medicinei tradiţionale chinezeşti, a folosirii dispozitivelor conectate cu calculatorul de testare a sănatăţii. Organizarea reţelei naţionale de distribuţie a produselor şi serviciilor firmei. Coordonare echipă locala si nationala de distribuitori ai firmei.

01.10.1993 - 31.01.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: bibliotecar

Responsabilitati:

Gestiune bibliotecă în mare parte de provenienţă anglo-saxonă şi franceză, realizarea de achiziţii cărţi, periodice şi alte publicaţii, tipărirea de materiale informative şi suporturi de curs în colaborare cu cadrele didactice, relaţii cu publicul, realizarea unei baze de date cu cărţi şi periodice, realizarea de cataloage periodice informative ş.a.

01.01.1993 - 31.10.1993

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar translator

Responsabilitati:

Traducere engleză-română, română-engleză, realizarea de activităţi de secretariat, relaţii cu publicul, realizarea de materiale publicitare, broşuri, cataloage în limbile română, engleză şi franceză. Redactarea pe calculator a materialelor. Operare baze date.

studii

 

Facultati:

1995 - 1998 Masterat: Economic/Administrarea afacerilor la Facultatea de Business/Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Curs postuniversitar 3 ani
1987 - 1992 Facultate: Chimist la Facultatea de Chimie-fizică/Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Specializarea chimie-fizică şi inginerie chimică
1979 - 1983 Liceu / Școală profesională: Matematica fizica la Liceul de Matematica fizica "Traian Doda" din Caransebes. Profil real

Premii

Certificari
Mar 2019 - May 2019: Lucrator prin arte combinate
Competente dobandite: comunicare interpersonala, lucrul in echipa, stimulare/dezvoltare prin arte combinate
Hobby-uri
cititul, calatorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close