Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.10.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.04.2012

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional consta in dezvoltarea unei cariere care sa imi permita dobandirea unor noi informatii in domeniul financiar - contabil.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Functii publice, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- asigurarea conducerii activităţilor directiei economico-financiare a societăţii, coordonării şi controlului
acestora în ceea ce priveşte utilizarea resurselor financiare, materiale şi umane;
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- întocmirea documentelor de angajare (contract de muncă, fişa cu date personale etc.), evidenţa şi păstrarea dosarelor de personal, eliberarea de adeverinţe solicitate de angajaţi etc.;
-preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
-redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
-actualizarea bazei de date documente
- asigurarea şi promovarea imaginii societăţii-asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-alte sarcini trasate de director.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: domeniul Marketing, specializarea Marketing şi comunicare în afaceri. la Universitatea „ Vasile Alecsandri”, Bacau din Bacau.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close