Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.07.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.1994

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Realizarea obiectivelor, atingerea si depasirea indicilor de performanta ce rezulta din fisa postului sunt dezideratele obligatorii care, completate cu munca, ambitie si seriozitate, pot lansa si intretine o cariera de succes.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Realizarea planului de vanzari.
Stabilirea obiectivelor clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.
Coordonarea, indrumarea si controlarea modului de organizare si desfasurare a activitatii , astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru.
Participarea la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari.
Stabilirea, sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine, in baza fiselor de post.
Organizarea acordarii concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Urmarirea permanenta a activitatii concurentei etc.

01.11.2013 - 30.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii in vederea atingerii obiectivelor companiei, profit si vanzari
- mentinerea relatiei comerciale cu clientii societatii, cresterea cotei de piata acolo unde se impune, asigurarea prezentei pe piata la nivelul stabilit;
- definirea abordarii de vanzare potrivita pentru fiecare categorie de clienti;
- intocmirea rapoartelor si planurilor de activitate cu acuratete si seriozitate;
- asigurarea completarii bazei de date;
- participarea la elaborarea politicii comerciale si de pret;
- urmarirea situatiei portofoliului de oferte si proiecte, analizand zilnic situatia ofertelor si a proiectelor: castigate, pierdute, nedecise si factorii care au condus la succes sau la insucces;
- asigurarea, impreuna cu departamentul de resurse umane, recrutarea de noi agenti de vanzari, in conformitate cu planurile de dezvoltare ale societatii;
- evaluarea periodica, pe baza obiectivelor stabilite, performantele individuale ale fiecarui membru al echipei de vanzari etc.

01.05.2009 - 30.04.2013

Departament: altele

Titlu Job: director judetean

Responsabilitati:

Organizarea, reprezentarea, conducerea, administrarea patrimoniului, a mijloacelor materiale si banesti ale Oficiului Judetean de Posta Constanta, gestionarea resurselor umane - aprox 900 angajati (inspectori, echipa de vanzari, diriginti, oficianti, factori postali, soferi, personal administrativ).
Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor de dezvoltare.
Analizarea oportunitatilor/constrangerilor de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social.
Identificarea modalitatilor de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei.
Identificarea si atragerea resurselor necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri.
Asigurarea un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor stabilite.
Identificarea nevoilor de recrutare si participarea la selectia, integrarea si dezvoltarea managementului firmei.
Participarea la programele de elaborare si actualizare a fiselor de post ale personalului din subordine.
Evaluarea periodica a activitatii personalului din subordine.
Negocierea si concilierea situatiilor conflictuale aparute in relatiile interpersonale.
Aprobarea planificarii concediilor de odihna pentru angajatii din subordine.
Asigurarea respectarii normelor interne de functionare de catre personalul din subordine.
Stabilirea masurilor de eficientizare a activitatii personalului din subordine etc.

01.11.2007 - 31.05.2009

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Acordarea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia.
Rezolvarea cererilor cu caracter juridic in toate domeniile dreptului.
Redactarea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale contractuale.
Redactarea, avizarea si contrasemnarea actelor juridice, verificarea identitatii partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma.
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
Actualizarea bazei informationale legislative a firmei etc.

01.02.2006 - 30.11.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Acordarea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia.
Rezolvarea cererilor cu caracter juridic in toate domeniile dreptului.
Redactarea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale contractuale.
Redactarea, avizarea si contrasemnarea actelor juridice, verificarea identitatii partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma.
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
Actualizarea bazei informationale legislative a firmei);
Negocierea si editarea contractelor, gestionarea ulterioara a acestora, inclusiv recuperare debite etc.

01.09.2000 - 28.02.2006

Departament: juridic

Titlu Job: avocat

Responsabilitati:

Activitati specifice profesiei de avocat: consultanta de specialitate, asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata (litigii), asistenta si reprezentare juridica in fata autoritatiilor si institutiilor publice.
Activitate de research in domeniul juridic:doctrina, articole, jurisprudenta nationala, europeana, CEDO.
Activitati aferente reprezentarii in instanta: evaluare/research dosar,drafting/redactare actiune, intampinare, etc, pregatire probatoriu, drafting/redactare interogatoriu, intrebari martori, redactare concluzii scrise etc.

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate: Drept la Universitatea "Spiru Haret" Constanta din Constanta.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Limbi Clasice la Liceul "George Calinescu" din Constanta.

Premii

Certificari
Jun 2013 - Aug 2013: Manager de Proiect

Sep 2012 - Nov 2012: Expert achizitii publice.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close