Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.02.2004

obiectiv

 

Acumulare de experienta, dezvoltare profesionala orientata spre oportunitati

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- management si marketing firma
- administrare conturi rezervari
- administrare sistem propriu rezervari
- incasari/plati
- administrare conturi bancare/intretinere relatie banca
- intretinere relatii furnizori
- intretinere relatii clienti
- activitati check in/check out
- supervizare si finalizare noi puncte de lucru
- rapoarte zilnice/saptamanale
- aprovizionare
- retribuire salariati

01.10.2015 - 31.12.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

- activitate de marketing (prezentarea produselor la targuri si expozitii)
- intretinere website
- facturare catre clienti si distribuitori, preluarea comezilor si livrarea produselor la destinatar, finalizarea activitatii de vanzare
- deschi​derea noilor puncte de lucru (magazine)
- realizarea documentatiei de ofertare a produselor si serviciilor(cataloage, pliante, fise cu descrieri, liste de preturi)
- identificarea, contactarea clientilor noi, carora le prezinta produsele
- prezentarea noilor produse ale firmei clientilor vechi
- realizarea targetul lunar de noi clienti, prezentari,vanzari, incasari
- culegerea informatiilor despre clienti din diverse surse
- construirea si completarea permanenta a bazei de date a clientilor cu informatii relevante
- replanificarea clientilor care din anumite motive nu au fost onorati
- acordarea consultantei cu privire la caracteristicile produsului
- identificarea pe baza datelor culese, potentialele piete sau factori ce afecteaza cererea pentru un anumit produs
- identificarea si analizarea tendintelor de marketing si vanzari ale produselor proprii si produselor concurente in zona alocata
- participarea activa la marirea portofoliului de clienti
- preluarea comenzilor si livrarea marfii si a documentelor aferente
- incasarea creantelor de la clienti
- intocmirea rapoartelor zilnice si trimiterea lor catre forul superior

01.05.2015 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Primirea si inregistrarea corespondentei destinate clinicii si prezentarea acesteia conducerii;
Preluarea apelurilor telefonice si intocmirea programarilor;
Intampinarea pacientilor si directionarea catre cabinetele medicale;
Inregistrarea si tinerea in evidenta a agendelor de lucru, a caietelor de pregatire de specialitate a personalului, a registrelor si a materialelor cu regim special, precum si a altor documente privind organizarea clinicii;
Redactarea si intocmirea materialelor pe linie de secretariat;
Asigurarea protectiei datelor si informatiilor gestionate;
Stabilirea necesarului de tehnica, investitii, reparatii, cheltuieli materiale si servicii pentru intretinere, intocmind programul de achizitii al clinicii;
Organizarea, asigurarea masurilor pentru gospodarirea judicioasa a bunurilor materiale si imobiliare;
Intocmirea necesarului de echipament pentru personalul clinicii si distribuirea acestuia;
Asigurarea efectuarii inventarierii generale si periodice a bunurilor materiale aflate in dotarea clinicii;
Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor pastrate in clinica;
Intocmirea facturilor fiscale, bonurilor de casa si chitantelor fiscale pentru bunurile materiale puse in opera;
Asigurarea integritatii numerarului aflat in casieria clinicii, si pastrarea acestuia in conditii de siguranta;
Intocmirea registrului de casa;
Plata furnizorilor de materialesi a utilitatilor;
Tinerea evidentei stocului critic pentru materialele aflate in gestiune si intocmirea notelor informative privind necesitatea aprovizionarii;

01.08.2014 - 30.04.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice si intocmirea programarilor;
Intampinarea clientilor;
Inregistrarea si tinerea in evidenta a agendelor de lucru, a caietelor de pregatire de specialitate a personalului, a registrelor si a materialelor cu regim special, precum si a altor documente privind organizarea institutiei;
Primirea si inregistrarea corespondentei destinate institutiei si prezentarea acesteia conducerii;
Redactarea si intocmirea materialelor pe linie de secretariat;
Asigurarea protectiei datelor si informatiilor gestionate;
Stabilirea necesarului de tehnica, investitii, reparatii, cheltuieli materiale si servicii pentru intretinere, intocmind programul de achizitii;
Organizarea, asigurarea masurilor pentru gospodarirea judicioasa a bunurilor materiale si imobiliare;
Intocmirea necesarului de materiale si distribuirea acestuia;
Asigurarea efectuarii inventarierii generale si periodice a bunurilor materiale aflate in dotare;
Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor pastrate in depozit;
Intocmirea facturilor fiscale, bonurilor de casa si chitantelor fiscale pentru bunurile materiale puse in opera;
Asigurarea integritatii numerarului aflat in casierie, si pastrarea acestuia in conditii de siguranta;
Intocmirea registrului de casa;
Plata furnizorilor de materiale si a utilitatilor;
Tinerea evidentei stocului critic pentru materialele aflate in gestiune si intocmirea notelor informative privind necesitatea aprovizionarii;

01.07.2014 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

Estimarea, evaluarea si preluarea in asigurare a riscurilor specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
Contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
Tinerea evidentei ratelor de prima urmatoare celei dintai, la contractele de asigurare incheiate personal;
Oferirea inspectorului de asigurare a datelor informative in vederea elaborarii ofertelor de asigurare in concordanta cu cerintele asiguratilor sai;
Urmarirea depunerii la termen a primelor incasate in concordanta cu documentele cu regim special si a celor de incasare existente asupra sa;
Arhivarea copiilor contractelor de asigurare si pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare
Activitate de promovare si popularizare a produselor de asigurare pe care societatea le vinde si difuzeaza asiguratilor, materialele promotionale repartizate din cadrul sucursalei;

01.05.2012 - 31.01.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Primirea si inregistrarea corespondentei destinate clinicii si prezentarea acesteia conducerii;
Preluarea apelurilor telefonice si intocmirea programarilor;
Intampinarea pacientilor si directionarea catre cabinetele medicale;
Inregistrarea si tinerea in evidenta a agendelor de lucru, a caietelor de pregatire de specialitate a personalului, a registrelor si a materialelor cu regim special, precum si a altor documente privind organizarea clinicii;
Redactarea si intocmirea materialelor pe linie de secretariat;
Asigurarea protectiei datelor si informatiilor gestionate;
Stabilirea necesarului de tehnica, investitii, reparatii, cheltuieli materiale si servicii pentru intretinere, intocmind programul de achizitii al clinicii;
Organizarea, asigurarea masurilor pentru gospodarirea judicioasa a bunurilor materiale si imobiliare;
Intocmirea necesarului de echipament pentru personalul clinicii si distribuirea acestuia;
Asigurarea efectuarii inventarierii generale si periodice a bunurilor materiale aflate in dotarea clinicii;
Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor pastrate in clinica;
Intocmirea facturilor fiscale, bonurilor de casa si chitantelor fiscale pentru bunurile materiale puse in opera;
Asigurarea integritatii numerarului aflat in casieria clinicii, si pastrarea acestuia in conditii de siguranta;
Intocmirea registrului de casa;
Plata furnizorilor de materialesi a utilitatilor;
Tinerea evidentei stocului critic pentru materialele aflate in gestiune si intocmirea notelor informative privind necesitatea aprovizionarii;

01.08.2011 - 31.05.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Intocmirea programarilor;
Inregistrarea si tinerea in evidenta a agendelor de lucru, a caietelor de pregatire de specialitate a personalului, a registrelor si a materialelor cu regim special, precum si a altor documente privind organizarea clinicii;
Asigurarea protectiei datelor si informatiilor gestionate;
Stabilirea necesarului de tehnica, investitii, reparatii, cheltuieli materiale si servicii pentru intretinere, intocmind programul de achizitii al clinicii;
Organizarea, asigurarea masurilor pentru gospodarirea judicioasa a bunurilor materiale si imobiliare;
Intocmirea necesarului de echipament pentru personalul clinicii;
Asigurarea efectuarii inventarierii generale si periodice a bunurilor materiale aflate in dotarea clinicii;
Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor pastrate in clinica;
Intocmirea facturilor fiscale, bonurilor de casa si chitantelor fiscale pentru bunurile materiale puse in opera;
Asigurarea integritatii numerarului aflat in casieria clinicii, si pastrarea acestuia in conditii de siguranta;
Intocmirea registrului de casa;
Plata furnizorilor de materialesi a utilitatilor;
Tinerea evidentei stocului critic pentru materialele aflate in gestiune si intocmirea notelor informative privind necesitatea aprovizionarii;

01.01.2010 - 30.06.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

Estimarea, evaluarea si preluarea in asigurare a riscurilor specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
Contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
Tinerea evidentei ratelor de prima urmatoare celei dintai, la contractele de asigurare incheiate personal;
Oferirea inspectorului de asigurare a datelor informative in vederea elaborarii ofertelor de asigurare in concordanta cu cerintele asiguratilor sai;
Urmarirea depunerii la termen a primelor incasate in concordanta cu documentele cu regim special si a celor de incasare existente asupra sa;
Arhivarea copiilor contractelor de asigurare si pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare
Activitate de promovare si popularizare a produselor de asigurare pe care societatea le vinde si difuzeaza asiguratilor, materialele promotionale repartizate din cadrul sucursalei;

01.01.2009 - 31.01.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: agent de asigurari

Responsabilitati:

Contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
Tinerea evidentei ratelor de prima urmatoare celei dintai, la contractele de asigurare incheiate personal;
Activitate de promovare si popularizare a produselor de asigurare pe care societatea le vinde si difuzeaza asiguratilor, materiale promotionale repartizate din cadrul sucursalei;

01.11.2008 - 30.11.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice pentru a raspunde sau a le redirectiona catre cei solicitati ;
Asigurarea, preluarea si distribuirea corespondentei ;
Redactarea si arhivarea documentelor;
Asigurarea necesarului de birotica;
Asigurarea protocolului firmei;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Administrarea afacerilor la Universitatea Babes-Balyai din Cluj-Napoca.
2005 - 2008 Facultate: Administrarea afacerilor la Universitatea Babes-Balyai din Cluj-Napoca.
2002 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Liceul teoretic Gh. Sincai din Cluj-Napoca.
2001 - 2002 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Liceul Tiberiu Popoviciu din Cluj-Napoca.

Premii

Am obtinut in urma unui examen scris si oral un certificat Lingua-Limba Engleza nivel avansat-in Februarie 2008.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)

germană(incepator,mediu,incepator)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close