Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.07.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.01.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

• Identificarea, dezvoltarea de noi domenii de activități și menținerea strategiei de business • Stabilirea și monitorizarea operațiunilor și a obiectivelor necesare pentru indeplinirea planurilor companiei • Asigurarea că planurile bugetare sunt realizate lunar pentru domeniul de referință • Stabilirea și monitorizarea obiectivelor individuale și de performanță ale echipei pentru a îndeplini obiectivele de afaceri pe baza unor criterii de performanţă aprobate și implementate de companie • Menținerea unui grad ridicat de conștientizare și cunoaştere a pieţei de afaceri și a activităților interne, pentru a se asigura că toate oportunitățile de afaceri sunt identificate, luate în considerare și puse în aplicare în mod corespunzător • Furnizarea soluţiilor de coaching şi training de înaltă calitate, ca parte a unui plan de dezvoltare aprobat, în vederea dezvoltării aptitudinilor, comportamentelor și atitudinilor

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Controlul calitatii, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Membru Management Team
Crearea și dezvoltarea departamentului PM & Support, Tehnic și gestiune stocuri
Crearea și implementarea procedurilor operaționale, a indicatorilor cheie de performanță și a nivelelor de servicii agreate
Implementarea parteneriatelor strategice (furnizori, integratori), a fluxurilor logistice și a proiectelor majore
Aport determinant la triplarea cifrei de afaceri în 3 ani
Recrutarea și selecția personalului, implementarea politicii și procedurilor HSE, dezvoltarea rețelei naționale de parteneri service.

01.01.2011 - 30.09.2011

Departament: management

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Activităţi principale:
- coordonarea tuturor activităţilor din service auto şi coordonarea echipei (80 angajaţi)
- servicii de coaching si training angajatilor
- dezvoltarea portofoliului de furnizori şi beneficiari
- optimizarea tuturor proceselor, procedurilor interne şi recertificarea ISO 9001/2008

01.09.2010 - 31.12.2010

Departament: management

Titlu Job: pricing manager - project based

Responsabilitati:

Activităţi principale:
- analiza şi optimizarea costurilor totale, propuneri pentru reducerea costurilor
- analiza costurilor istorice pe tipuri de auto, propuneri de ajustare conform realităţii
- analiza reparaţilor auto, propuneri măsuri de eficientizare
- actualizarea şi eficientizarea modului de calcul al preţurilor de mentenantă
- analiza tipurilor de autovehicule şi consilierea clientilor pentru alegerea celei mai bune variante
- analiza serviciilor oferite şi a fluxurilor de colaborare cu furnizorii în vederea eficientizării, dezvoltării şi eficacizării acestora. Crearea şi dezvoltarea SLA (Service Level Agrement), audituri, evaluări furnizori
- suport tehnic în cadrul achiziiţilor de produse şi servicii
- suport în crearea planurilor bugetare
- consilierea clienţilor în vederea adoptării unei politici de flotă
- analiza daunalităţii auto, propuneri de măsuri privind reducerea daunelor
- colaborarea pe direcţiile strategice de dezvoltare ale companiei

01.07.2008 - 30.11.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Competenţe profesionale:
- dezvoltarea personală şi profesională a membrilor organizaţiilor prin susţinerea de training-uri, workshop-uri, seminarii şi sesiuni de coaching
- pregătirea şi implementarea programelor de coaching şi training
- evaluarea participanţilor la programele de formare
- tactici şi metode speciale de training
- marketing-ul formării
- design-ul programelor de formare
- organizarea de stagii şi programe de formare
- evaluarea, revizuirea și asigurarea calității programelor de formare
- dezvoltarea şi susţinerea cursului de "Conducere preventivă şi economică auto" înregistrat la ORDA

Activități principale:
• Realizare integrală și susținere curs/training propriu privind conducerea preventivă și economică auto
• Susținere sesiuni training Time&Territory Management, Logistică, Managementul proceselor și organizației
• Consultanță logistică, management flotă și training pentru o importantă companie farmaceutică (iulie 2011 – august 2013)
• Servicii de consultanță pentru compania de transport public local (oct 2013 – mar 2014)
• Servicii de consultanță, Partner Manager pentru o companie de soluții telematice (mai 2014 – noi 2015)

03/2011 - prezent
Certificat Independent “Coach, Teacher & Speaker”, Membru fondator John Maxwell Team International
• Autorizat în sustinerea a 5 Programe de formare (Leadership, Communication, Organisational & Personal Development)

01.12.1998 - 31.08.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: manager transporturi

Responsabilitati:

Competenţe profesionale:
- membru management în Comitetul de securitate şi siguranţa muncii (CSSM)
- implementarea proceselor logistice şi a procedurilor de calitate pe standarde ISO 9001/2000
- managementul flotei de peste 500 autovehicule cu monitorizarea şi reducerea costurilor operaţionale
- coordonarea echipel responsabile cu serviciile de flota din cadrul grupului de companii
- furnizarea programelor de instruire tehnica
- reprezentantul companiei în relatia cu autoritatiile (licenţă transport RAR, administraţie, poliţie)
- achiziţionarea autovehiculelor noi în colaborare cu departamentul achiziţii, elaborarea caietelor de sarcini pentru licitaţii furnizori, analizelor complexe, bugetelor de investiţii şi cheltuieli operaţionale (peste 6 milioane US$ pe an)
- verificarea autovehiculelor din punct de vedere tehnic
- raportarea lunară a indicatorilor de performanţă pe flotă, realizare anuală PDP (Plan Dezvoltare Personală)
- dezvoltare şi implementare politică de flotă, proceduri specifice şi soft specializat management flotă
- selectie furnizori şi service-uri auto
- proiecte specifice legate de dezvoltarea tuturor activităţilor logistice din divizia de distribuţie

01.01.1998 - 31.12.1998

Departament: transport / distributie

Titlu Job: revizor tehnic

Responsabilitati:

Activităţi principale:
- coordonarea activităţii de mentenanţă service pentru flota de peste 150 autoturisme, utilitare şi camioane (buget anual de peste 1 milion US$)
- executarea inspectiilor tehnice la parcul auto
- asigurarea cu piese, consumabile, materiale conform specificaţiilor tehnice ale autovehiculelor
- furnizarea programelor tehnice de formare specifica service-urilor auto
- coordonarea programului de asigurări al autovehiculelor
- susţinere sesiuni inducţie şi testare conducatori autovehicule
- documentaţie specifică transporturi
- reducerea cu 20% a costurilor totale de exploatare ale flotei de autovehicule

01.05.1996 - 01.11.1998

Departament: service / reparatii

Titlu Job: administrator asociat

Responsabilitati:

Principale responsabilităţi:
- dezvoltarea integrală şi coordonarea activităţii de service auto (12 angajati)
- managementul clienţilor, furnizorilor şi al contractelor cu societăţile de asigurare
- proiect dezvoltare ateliere (mecanica, tinichigerie, vopsitorie)
- dezvoltarea şi managementul procedurilor specifice de lucru
- asigurarea documentaţiei specifice (Autodata, Haynes etc.) şi a testerelor specifice (Bosch, Hoffman etc.) pentru reparaţiile autovehiculelor
- programe de parteneriat cu toţi furnizorii
- training-uri specifice pentru angajaţi

01.12.1995 - 01.01.1998

Departament: transport / distributie

Titlu Job: inginer - coordonator logistic si transport

Responsabilitati:

Principale activităţi:
- direct responsabil de coordonarea activităţii logistice şi de transport din 7 sucursale
- stabilirea şi realizarea KPIs (Key Performance Indicators) pentru activitatea logistică a depozitelor
- stabilirea şi monitorizarea bugetelor de cheltuieli operaţionale (peste 700.000 US$ pe an)
- asigurarea unui management de stocuri performant pentru fiecare depozit
- recrutarea şi dezvoltarea personalului din depozite, peste 50 lucrători logistici şi şoferi livratori
- alocarea, supervizarea şi optimizarea rutelor de distribuţie centrală şi locale
- implementare comunicare interdepartamentală şi munca în echipă
- managementul activităţii de transport şi administrarea a peste 80 autovehicule din parcul auto

01.07.1995 - 01.11.1995

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Responsabil de organizarea atelierelor mecanică şi tamplarie, coordonarea directă a lucrărilor auxiliare de mentenanţă parc auto. Principale activităţi:
- aprovizionarea locaţiilor de lucru ale companiei cu materii prime şi materiale auxiliare
- stabilirea, implementarea procedurilor de lucru şi intervenţie
- dezvoltarea unor echipe specializate în montajul tavanelor suspendate

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate: Autovehicule Rutiere la Universitatea Transilvania - Facultatea de Mecanică din Braşov. Activităţi extraşcolare: dezvoltarea labolatoarelor, participare la cercuri ştiinţifice, proiecte, premiu special Asociatia Inventatorilor

Premii

Conferinte
Apr 2019 - Apr 2019: Fleet Management Conference
Moderator, co-participare la realizarea programului
Apr 2018 - Apr 2018: Fleet Management Conference
Moderator, co-participare la realizarea programului
Nov 2016 - Nov 2016: Fleet Management Conference
Moderator, co-participare la realizarea programului
Nov 2015 - Nov 2015: Fleet Management Conference
moderator, suport organizare
Nov 2014 - Nov 2014: Fleet Management Conference
moderator, suport organizare conferință
Apr 2014 - Apr 2014: ARTRI, conferinta de presa
Soluții specifice pentru reducerea consumului de combustibil, a costurilor de exploatare auto, a accidentelor rutiere
Oct 2013 - Oct 2013: Fleet Optimization Conference
moderator, suport organizare conferință
Apr 2013 - Apr 2013: Fleet Management Conference
speaker, suport organizare conferinta
Lucrari publicate
Dec 2014: revista Mișcarea

Nov 2014: revista Mișcarea

Oct 2014: revista Mișcarea

May 2014: revista Mişcarea

Nov 2013: revista Mişcarea

Proiecte
Sep 2013 - Mar 2014: RAT BV
Proiect: servicii de consultanţă specializată pentru compania locală de transport public
Jul 2011 - Aug 2013: Ropharma SA
Proiect: management de flotă, logistică, training-uri specifice
Sep 2009 - Aug 2010: GSK - Europharm Grup
Plan înlocuire flotă distribuţie cu respectarea tuturor regulilor de bună practică în distribuţia de produse farmaceutice.
Proiect implementare monitorizare GPS pentru flota Europharm distribuţie
Apr 2009 - Aug 2009: GSK - Europharm Grup
Proiect transfer intracomunitar între site-uri (Bulgaria - Romania) a produselor farmaceutice în condiţii de temperatură controlată şi monitorizată. Realizare integrală, organizare şi coordonare interdepartamentală
Jan 2008 - Dec 2008: GSK - Europharm Grup
Proiect: crearea Comitetului de Securitate şi Siguranţa Muncii, membru din partea Managementului. Dezvoltarea şi implementarea de reguli, tematici, instrucţiuni de lucru şi proceduri specifice
Jan 2005 - Dec 2007: GSK - Europharm Grup
Proiect: realizarea paginii de Flotă pe site Intranet (rapoarte, informaţii utile, legislatie, recomandari etc.).
Proiect: membru ARILOG (Asociatia Romana de Logistica)
Jan 2003 - Dec 2004: GSK - Europharm Grup
Proiectul de implementare ISO 9001/2000 (Managementul Calităţii) - membru;
Proiectul de re-branding Europharm Distribuţie - membru;
Proiect organizare licitaţie internă auto scoase din uz (dezvoltat şi existent până în prezent ca site intern, împreună cu departamentul IT)
Jan 2002 - Dec 2002: GSK - Europharm Grup
Proiect: dezvoltare şi implementare soft specializat management flotă în colaborare cu o firmă specializată de IT (funcţional şi în prezent);
Proiect: obţinere licenţă de transport marfă, atestat persoană desemnată activitate transport
Jan 2001 - Dec 2001: SB - Europharm Grup
Proiect: management flotă pentru companiile grupului Europharm, Smithkline Beecham şi Glaxo Wellcome, ultimele două au devenit în 2002 GlaxoSmithKline (GSK), preluând activitaţile de management pe tot grupul de firme, datorită recunoasterii rezultatelor profesionale realizate până atunci;
Proiect "flotă mono marcă", negociere discount-uri naţionale achiziţii autovehicule, obţinere discount-uri suplimentare direct de la producători;
Realizarea unei reţele naţionale de service auto pentru îndeplinirea obiectivelor companiei, negocierea discount-urilor la piese de schimb şi manoperă (menţinute şi în prezent)ş
Dezvoltare şi implementare Plan înlocuire periodică flotă
Jan 1998 - Sep 2000: SB - Europharm Grup
Proiect: #1 Distribuitor Farma - implicare în modulele de logistică şi transport, parte a procesului de separaţie al companiilor din cadrul grupului (Holding - distribuţie, Largo - import, SA - producţie);
Proiect: Supply Chain pentru noua locaţie de producţie din R. Moldova
Jan 1996 - Aug 1996: Recaro Serv SRL
Proiect: dezvoltarea atelierelor (mecanic, tinichigerie, vopsitorie)
Dec 1995 - Jun 1996: Europharm Largo SA
“Logistic Warehouses Developing” (management stocuri, programe livrări, rute livrări etc.);
“Warehouse Cost Center””;
Stabilirea şi implementarea indicatorilor de performanţă flotă.
Jul 1995 - Nov 1995: Rombau SRL
Proiect - dezvoltarea de echipe specializate în montajul tavanelor suspendate
Certificari
Mar 2011 - Aug 2011: The John Maxwell Company
Certificare Coach, Teacher and Speaker, membru fondator JMT International
Jan 2010 - Feb 2010: CNFPA
formator (trainer)
Voluntariat
Aug 2007 - Aug 2009: Habitat for Humanity Romania

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close