Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.05.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.01.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o institutie profesionala si serioasa care sa aprecieze munca depusa.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Contract de munca.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - 31.01.2020

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

-Monitorizeaza activitatea agentilor din echipa alocata, cu scopul de a mentine un nivel de performanta ridicat in cadrul companiei;
-Urmareste indicatorii de performanta specifici ariei din care face parte, cu scopul de a realiza obiectivele de business asumate;
-Evalueaza calitatea actiunilor la nivel de companie, asigurand servicii cu valoare adaugata pentru clienti;
-Organizeaza si prioritizeaza actiunile conform nevoilor de business si urgentelor aparute, asigurandu-se de indeplinirea in timp util a tuturor sarcinilor de lucru;
-Identifica oportunitati de dezvoltare/optimizare a activitatii si implementeaza actiuni specifice care sa sustina schimbarile propuse;
-Asigura un climat de dezvoltare la nivel de echipa promovand constant feedback-ul/aprecierea si contribuie activ la cresterea competentei angajatilor;
-Participa si propune proiecte la nivel de companie care vizeaza imbunatatirea si optimizarea activitatii;

Activitatea principala a companiei este Intermedierea actiunilor de Executare silita in privinta recuperarii creantelor detinute de catre Creditor – Beneficiar, Optimizarea proceselor de actiuni departamentale (metodologia Six Sigma) si Auditarea dosarelor aflate in procesul de executare silita.
Fiecare actiune se efectueaza in numele Creditorului, CBDProcess actionand in calitate de mandatar.

01.07.2014 - 31.07.2017

Departament: juridic

Titlu Job: sef birou, team leader

Responsabilitati:

Scopul general al postului:
- Coordoneaza, monitorizeaza si optimizeaza activitatea Consilierilor Juridici din cadrul departamentului de Executare Silita, actionand in interesul companiei si interactionand cu clientii/partenerii conform standardelor agreate si comunicate in cadrul companiei.

Reposabilitiati:
- Monitorizarea activitatii desfasurate de catre Consilierii din departament si ofera asistenta si suport acestora de cate ori este necesar pentru a asigura indeplinirea obiectivelor stabilite;
- Planifica, organizeaza, coordoneaza, controleaza si monitorizeaza procesul de actiuni departamentale;
- Urmareste si imbunatateste activitatile de monitorizare a activitatilor desfasurate de catre Partenerii externi;
- Mentine colaborarea cu toate departamentele companiei si urmareste/implementeaza optimizarea relatiei departamentale;
- Este responsabil cu incheierea si negocierea contractelor de colaborare cu Partenerii externi. Totodata propune continuarea sau incetarea colaborarii Partenerii aflati in portofoliu.
- Ofera in mod constant feedback angajatilor din subordine in ceea ce priveste performanta acestora, atat pe parcursul desfasurarii activitatilor, cat si in procesul de Evaluare a Performantei care are loc la nivel de companie;
- Ofera suport angajatilor din subordine si ii indruma in vederea dezvoltarii abilitatilor profesionale si personale;
- Participa si colaboreaza cu echipa de Resurse Umane in implementarea proceselor specifice, precum: recrutare si selectie, Procesul de evaluare a performantei, litigii legate de relatiile de munca, sanatate si securitate in munca etc.;
- Se asigura de respectarea Regulametului de Ordine interioara, politicile, procedurile si normele de aplicare la nivel de companie, precum si documentatia specifica departamentului: proceduri operationale, intructiuni de lucru, manuale etc. Este responsabil sa actualizeze/implementeze/rectifice periodic documentatia specifica actiunilor departamentale care reglementeaza munca si comportamentul angajatilor din subordine.
- Ideplineste alte sarcini suplimentare referitoare la activitatea companiei, la cererea superiorului ierarhic.
- Participa in proiectele cros-departamentale care vizeaza imbunatatirea/ dezvoltarea activitatiilor/ proceselor interne si externe;
- Propune demararea/implementarea proiectelor de optimizare actiuni proces bazate pe metodologia Six Sigma/ Hoshin Kanri (Plan-Do-Check-Action)/ Metodologia 5S (Sort,Set,Shine,Standardize,Sustain), folosind tool-urile specifice: DMAIC/ Kaizen/ Fishbone/ Risk Register/ Comunication Plan/ SIPOC/ Stakeholders Analysis etc.
- Preia responsabilitatile/atributiile superiorului ierarhic pe durata absentei acestuia, actionand de buna credinta, cu respectarea procedurilor si normalor in viguare;
- Creaza si implementeaza proceduri de lucru/ harti de proces, identifica si mentine Indicatorii de performanta (KPI), participa si ofera suport la elaborarea bugetului anual;
- Evalueaza si urmareste procesul de Call Center Departamental privind conversatiile purtate intre Consilieri si Clientii/Partenerii Companiei (aplicand procedura Quallity of conversation si completand Fisa individuala de evaluare);
- Participa si ofera suport departamentului Vanzari in privinta achizitionarii unui nou portofoliu (Due Diligence, Forecast, Profitability etc).

01.02.2013 - 31.07.2014

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
-Formuleaza cereri de executare silita, de investire cu formula executorie, de incuviintare a executarii silite, de interventie in procedurile de executare declansate la solicitarea unor terti, plateste taxe de timbru, asigura predarea la/preluarea de la organele executare a titlurilor executorii a cererilor de executare sau oricaror alte documente si emite avize de legalitate, opinii legale, puncte de vedere cu privire la procedura de executare silita.

-Indeplineste activitatea de monitorizare a procedurilor de executare silita demarate pentru recuperarea creantelor bancii si a procedurilor de executare declansate la solicitarea altor creditori atunci cand obiectul urmaririi il constituie bunuri grevate cu sarcini in favoarea bancii sau cand prin executarea silita este posibil sa se aduca/se aduce un prejudiciu acestora.

-Propune executori judecatoresti aflati in aria sa geografica in vederea semnarii contractelor de colaborare, propune imbunatatirea conditiilor contractuale pentru executorii care obtin rezultate deosebite si propune incetarea contractelor ca urmare a rezultatelor slabe obtinute de acestia/ colaborarii dificile/ altor impedimente generate de activitatea/comportamentul executorilor judecatoresti colaboratori.

-Monitorizeaza contestatiile la executare, procesele de investire cu formula executorie a titlurilor si modul in care sunt reprezentate interesele BCR in instanta in litigiile cauzate de executarea silita.

-Ofera suport in pregatirea documentatiei necesare pentru prezentarea catre executori/ instanta/ terte parti.

-Asigura transmiterea de catre executorii judecatoresti a informatiilor cu caracter de raportare in termenul contractual si cu respectarea cerintelor de calitate a datelor si intocmeste periodic si de cate ori este necesar situatii privind stadiul procedurilor de recuperare a creantelor bancii.

-Centralizeaza datele necesare pentru elaborarea rapoartelor specifice activitatii de monitorizare a procedurii de executare silita.

-Gestioneaza bazele de date care stocheaza informatii cu privire la procedurile de monitorizare in cadrul Departamentului si este activ implicat in dezvoltarea/ imbunatatirea aplicatiilor IT gestionate.

-Participa la efectuarea actelor de executare, in cazul in care legea impune prezenta unui reprezentant al bancii/exista posibilitatea aparitiei unui prejudiciu care sa reduca sansele bancii de recuperare a creantei/se solicita de catre Expertul Juridic/Seful Departamentului Executare Silita.

-Identifica posibilitati de crestere a volumului sumelor recuperate, propune implementarea acestora si aplica masuri de reducere a costurilor cauzate de procedurile de executare silita, dar fara a afecta in mod negativ rezultatele obtinute in recuperarea creantelor.

-Informeaza expertul juridic despre situatia procesului de executare silita si propune solutii optime pentru protejarea intereselor bancii si implementarea unei practici judiciare unitare de catre toti membrii echipei de monitorizare si executorii judecatoresti colaboratori.

-Executa orice alte sarcini dispuse de Expertul Juridic / superiorul ierarhic, in baza normelor de lucru si a reglementarilor legale aplicabile in aria sa de activitate.

01.07.2012 - 28.02.2013

Departament: juridic

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

-Monitorizarea activa a procedurilor de executare in cadrul Departamentului de Executare Silita, gestionate de executorii colaboratori, in vederea respectarii dispozitiilor legale in vigoare si efectuarea tuturor actelor de executare cu celeritate.

-Propune Executori Judecatoresti aflati in aria sa geografica in vederea semnarii contractelor de colaborare si imbunatatirea conditiilor contractuale pentru executorii care pe parcursul colaborarii obtin rezultate deosebite.

-Coordonarea personalului societatii din teritoriu cu privire la actiuniile intreprinse in licitatii si la evacuari.Monitorizarea procesului de evecuare, oferirea suportului necesar derulari procesului fara impedimente.

-Verificarea documentelor emise de executori pe parcursul intregului proces de executare, din punct de vedere legal si a erorilor materiale.

-Elaborarea de strategii viabile cu aplicabilitate in cadrul societatii cu privire la efienticizarea procesului de executare silita si identifica posibilitatea de crestere a volumului sumelor recuperate si propune implementarea acestora.

-Identificarea si aplicarea masuri de reducere a costurilor cauzate de procedurile de executare silita, dar fara a afecta in mod negativ rezultatele obtinute in recuperarea creantelor;

-Acordarea suportului necesar in vederea solutionarii favorbil a cazurilor aflate in administrarea societatii sau departamentului.

01.08.2011 - 10.02.2012

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Mentinerea relatiilor cu Registrul Comertului si ANAF (actualizarea actului constitutiv : majoare capital, infiintari / desfiintari puncte de lucru, convocari AGA, mentinrea relatiei cu CSA etc.);
Recuperarea creantelor prin toate formele ( amiabila si prin Executor Judecatoresc);
- formularea cererilor de executare, investirea cu formula executorie, pregatirea dosarului de executare, monitorizarea procedurii de executare silita etc.
Clarificarea litigiilor de munca, dosarelor de dauna si instanta (drept civil, penal, comercial, muncii);
Reprezentarea societatii atunci cand este debitoare/creditoare in dosare de executare silita.

01.11.2010 - 01.08.2011

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic - colectare creante teren

Responsabilitati:

Gestioneaza portofoliul de clienti alocat.
Aplica corect procedurile de colectare.
Recupereaza debitele restante de la clientii alocati.
Trimite notificari de plata catre clienti.
Monitorizeaza promisiunilor de plata.
Consilieaza clientii si ii informeaza in legatura cu aspectele specifice platilor.
Regleaza soldurile clientilor.
Raporteaza si analizeaza situatia cazurilor alocate.
Realizeaza target-urile alocate.
Ofera feedback cu privire la procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor interne de lucru.
Mentine legatura cu colaboratorii externi de colectare de debite.
Mentine legatura cu departamentul vanzari.
Managementul relatiei cu executorii judecatoresti din zona alocata;
Asigurarea comunicarii cu executorii judecatoresti din zona alocata si efectuarea de deplasari impreuna cu acestia;
Monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti pentru portofoliul alocat;
Monitorizarea licitatiilor organizate pentru cazurile aflate in lucru;
Pregatirea de rapoarte /analize privind activitatea de colectare pentru portofoliul alocat;
Verificarea existentei documentatiei complete pentru demararea actiunilor de executare silita;
Propunerea modalitatilor de imbunatatire a activitatii si proceselor pe care le desfasoara, in scopul cresterii eficientei departamentale.

01.03.2005 - 14.01.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

vanzarea produselor, incheierea contractelor intre firme, atingerea targetului.

Realizari:

Am atins targetul in fiecare luna si am incheiat peste 20 contracte cu firme importante.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: la din Bucharest.
2008 - 2012 Facultate: la din Bucharest.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.

Premii

Certificari
Nov 2015 - Dec 2015: Lean Six Sigma - Green Belt - Certificare TUV Rheinland
Six Sigma reprezinta un set de tehnici și instrumente pentru optimizarea proceselor dintr-o organizatie Dezvoltat inițial în, Six Sigma a devenit un fenomen global in companii din întreaga lume, folosind tehnicile sale de îmbunătățire a eficienței, sporind în același timp economiile și profitul.
Metodologia Lean este similară cu Six Sigma, si cauta obtinerea eficienței maxime în toate operațiile.
În timp ce Six Sigma se concentrează pe eliminarea variațiilor în cadrul proceselor, metodologia Lean se concentrează pe identificarea pașilor inutili care consumă timp și resurse.
Lean se referă la viteză, eficiență și eliminarea deșeurilor dintr-un proces.
Împreună, aceste două componente oferă o metodologie robustă și relevantă care este cautata pe piata, indiferent ca vorbim de industrie, finanțe, servicii, IT asistență medicală, etc.
Unele dintre beneficiile organizaționale ale acestei metodologii combinate Lean Six Sigma includ reducerea costurilor, îmbunătățirea productivității, creșterea veniturilor și satisfacția clienților.
Aug 2015 - Aug 2015: Instrumente si Tehnici de Selectie - Certificat de HART Consulting Business Psychologists
Este critic pentru succesul echipei si al organizatiei sa alegi candidatul potrivit, cu cele mai bune cunostinte, abilitati si comportamente. Adaugand si faptul ca o selectie esuata costa pana la 150 din salariul anual al angajatului conform studiilor Hogan Assessments Systems, procesul de selectie devine vital pentru performanta in business.

Are ca scop transferul de cunostinte si bune practici catre participanti astfel incat acestia sa obtina rezultate superioare in procesele de selectie si evaluare derulate la standarde profesionale.

Continutul programului si intrebarile la care raspunde:
Cum planificam procesul de selectie
Cum definim criteriile de selectie: definirea profilului postului vacant si a criteriilor de selectie
Recrutarea bazata pe competente
Operationalizarea competentelor
Cum analizam, interpretam si selectam CV-urile
Tehnici si metode de intervievare - Interviul comportamental
Cum formulam intrebari pentru a obtine informatii relevante
Cum evaluam compatibilitatea cu postul si cu organizatia
Cum evitam erorile in procesul de selectie si evaluare
Alte instrumente de evaluare in procesul de selectie: assessment center si evaluarea psihologica

Beneficii:
Cursul contine un set de instrumente imediat aplicabile in proiectele de evaluare si selectie
Metodele folosite sustin invatarea si antrenarea noilor abilitati intr-un mod interactiv jocuri de rol, exercitii de grup, studii de caz
Mar 2015 - Mar 2015: Lean Six Sigma - Yellow Belt - Certificare TUV Rheinland

Dec 2014 - Dec 2014: The Seven Habits of Highly Effective People - Certificat de FranklinCovey
Cele 7 obiceiuri ale oamenilor care realizeaza tot ceea ce întreprind.
Cursul de 7 obiceiuri vă ajută să dezvoltați leadershipul personal și să vă construiți eficient relații.
Aceasta include stabilirea obiectivelor personale, gestionarea timpului și crearea de situații win-win.
Acesta este un curs de inspirație, interactiv, care este despre tine, despre cine vrei să fii ca și persoană și un profesionist și cum puteți profita la maxim de viață personala si profesionala.
Cursul se bazează pe celebra carte a lui Stephen Covey, „Cele șapte obiceiuri ale oamenilor extrem de eficienți”, care a fost o carte de management cel mai vândute internațional timp de câteva decenii.
Cele 7 ateliere de obiceiuri sunt cele mai răspândite ateliere de conducere personală din lume.
Traininguri
Apr 2012 - Feb 2013: Curs Office Intensiv
Modul Word INTENSIV:
lucreze cu șabloane
creeze/modifice designul unui document
creeze/modifice antet/subsol
insereze note de subsol și referințe
realizeze un cuprins, o listă de figuri și un index
creeze foarte rapid sute de emailuri/scrisori personalizate
lucreze colaborativ pe un document
folosească instrumentul de monitorizare a modificărilor
configureze proprietăți pentru printarea documentelor

Modul Excel INTENSIV
calculeze foarte ușor si rapid totaluri si subtotaluri
folosească formule avansate (ex. VLOOKUP)
importe date în Excel dintr-o bază de date sau de pe Internet
sorteze datele dintr-o foaie Excel după oricâte coloane.
filtreze datele dintr-o foaie Excel după orice condiție logică.
consolideze date
prelucreze (calculeze, convertească, transforme) date folosind formule și funcții
lucreze cu subtotaluri
folosească opțiunea de formatare condiționată
calculeze valori pe baza unor ținte propuse (Goal Seak).
analizeze datele folosind instrumentul de scenariu
protejeze/restricționeze eficient accesul la date
analizeze datele folosind tabele de tip Pivot

Modul PowerPoint INTENSIV
realizeze slide-uri cu imagini și text corect formatate;
aplice animații și tranziții
insereze elemente de design complexe
încorporeze video, audio din surse externe
editeze șablonul master al unei prezentări
realizeze un template refolosibil
realizeze înregistreze un tutorial video cu ajutorul power point
Aug 2005 - Aug 2017: Hard and Soft skills - Internal Trainings
Hard skills:
- Hoshin Kanri Plan-Do-Check-Action
- Metodologia 5S Sort,Set,Shine,Standardize,Sustain,
- DMAIC
- Kaizen
- Fishbone
- Risk Register
- Comunication Plan
- SIPOC
- Stakeholders Analysis

Soft skills:
- The Art of Asking Questions
- Public Speaking
- Team Work an Business Action Ce este o echipa•Etapele formarii unei echipe•Despre provocarile unei echipe•Recapitulare•Modelul celor 7 trepte
- Tehnici si abilitati de comunicare
- Managementul Activitatii Echipei
- Tehnici de Vanzare prin Beneficii Client
- Managementul Conflictelor In Echipe Si Organizatii
- Time Management
- Managementul Activitatii Echipei
- Managementul Relatiei Cu Clientul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close