 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 07.07.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:30.09.2005 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Indeplinirea cu responsabilitate a sarcinilor aferente locului de munca si multiplicarea continua a cunostintelor.
Salariu: nespecificat Beneficii: Un mediu cat mai ambiant de desfasurare a activitatii. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, IT Hardware, Service / Reparatii, Management Oras de lucru: Suceava Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2016 - prezent Departament: management Titlu Job: manager Responsabilitati: - Departament Achizitii
- Departament Managementul Calitatii
- Departament Autorizari
- Departament Salubrizare |
|
01.10.2013 - 31.05.2016 Departament: achizitii Titlu Job: agent contractare si achizitii marfuri Responsabilitati: -realizarea si gestionarea bazei de date a clienţilor / furnizorilor curenţi / potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; -evaluarea pietei actuale sau potentiale in vederea extinderii bazei de clienti;
-identificarea clientilor noi si incheierea de contracte; |
|
01.09.2009 - 01.10.2013 Departament: management Titlu Job: manager sisteme de management al calitatii Responsabilitati: Manager SMC
Responsabilitati conforn Fisei postului:
-Reprezintă societatea în faţa organismelor de certificare la Audit;
-Reprezintă societatea pe linie de SMI în faţa Beneficiarilor (terţi)
-Prezentarea Manualului Calitatii.
-Răspunde de întocmirea,implementarea şi imbunatatirea SMI prin revizia periodică a documentelor SMI;
-coordoneaza actiunea de elaborare, actualizare si revizie a instructiunilor de lucru la executarea lucrarilor precum si pentru activitatile de verificari si incercari;
-verifica si inainteaza spre aprobare formularele pentru inregistrari;
-se asigura că procesele necesare sistemului integrat de management al calităţii,sunt stabilite, implementate şi menţinute;
-coordoneaza si indruma la nivelul societatii intocmirea,circulatia si gestionarea inregistrarilor pe formulare codificate
- raporteaza managementului de la cel mai înalt nivel despre funcţionarea SMI şi despre orice necesitate de îmbunătăţire;
-se asigura că este promovată în cadrul organizaţiei conştientizarea referitoare la relaţia cu clientul;
-centralizeaza neconformitatile identificate in activitatile societatii si urmareste aplicarea corectiilor si a actiunilor corective/preventive in termenele impuse;
- colaborează la elaborarea programului de management al calităţii a SC TEST PRIMA INSPECT SRL, pentru realizarea lucrărilor în cadrul contractelor cu beneficiarii care cer demonstrarea capabilităţii de realizare conform SR EN ISO 17025/2005 şi implementarea lui;
-se asigură de implementarea procedurilor de sistem, operaţionale si a instructiunilor de lucru ;
- participa, daca este cazul, conform Deciziei, la identificarea aspectelor semnificative de mediu conform cerinţelor legale şi alte cerinţe asociate lucrărilor ce se execută de societate;
- participa ,daca este cazul ,la stabilrea obiectivelor, ţintelor si programelor de mediu asociate activităţilor proprii ale societatii pentru protecţia mediului;
-verificarea cu ocazia auditurilor interne a respectarii prevederilor SMI adoptat de
tot personalul societatii;
-Analizeaza neconformitatile, reclamatiile, cauzele acestora si stabilesc si intreprind actiuni corective/preventive. |
|
01.01.2008 - 01.05.2009 Departament: service / reparatii Titlu Job: tehnician sisteme de gestiune restaurante si operator calculator Responsabilitati: Identificarea posibilelor probleme software si hardware ale sistemelor de gestiune si stocuri precum si rezolvarea acestora.
Consultanta in vederea achizitionarii de produse informatice si it.
Instalarea sistemelor de gestiune la sediul restaurantului.
Scolarizarea personalului in vederea utilizarii sistemului.
Am ajutat echipa existenta in toate indatoririle propuse. Exercitandu-mi activitatea in municipiul Bucuresti ,am avansat pe plan national datorita priceperii mele si increderii acordate de firma. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Management- Marketing la Universitatea Romano-Americana Bucuresti Management- Marketing. din Bucuresti. Licentiat in stiinte economice
Premii Certificari
Feb 2012 - Mar 2012: Certificat de absolvire a programului „Expert Achizitii Publice”
Sep 2011 - Sep 2011: Certificat de absolvire a programului „Contabilitate pentru afaceri”
Jul 2011 - Jul 2011: Certificat de absolvire a programului „Competente antreprenoriale”
Jun 2011 - Jul 2011: Certificat de absolvire a programului „Agent vanzari”
May 2011 - May 2011: Certificat de absolvire a programului „Inspector in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca”
Mar 2011 - Mar 2011: Certificat de absolvire a programului „Responsabil Calitate Laborator”
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|