Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.08.2009

obiectiv

 

DISPONIBILITATE PENTRU RELOCARE OBIECTIV PROFESIONAL : Valorificarea cunostintelor manageriale dobandite in domeniile achizitii, vanzari, logistica intr-o noua companie, contribuind la dezvoltarea acesteia, mizand pe potentialul uman si optima conjugare cu aportul propriu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente, Management

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: management consulting

Responsabilitati:

Analiza oportunitatilor si definirea directiilor de dezvoltare strategica, operationala a IMM-urilor cu diverse domenii de activitate; Intocmirea bugetului de executie si cash-flow,calcule previzionare ; Participare la coordonarea implementarii proiectelor in vederea respectarii graficelor de executie; Identificarea neconcordantelor aparute in perioada desfasurarii proiectelor si oferirea de consultanta pentru repozitionarea in graficul prevazut; Asigurarea de solutii optime privind , managementul costurilor de achizitie, productie si logistica dupa caz, managementul resurselor umane. Elaborarea de rapoarte si analize periodice cu actiunile realizate si dezbaterea acestora impreuna cu administratorii companiilor.

01.05.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: trader forex

Responsabilitati:

Analiza trendului pietei bursiere internationale; Elaborarea de previziuni in ceea ce priveste evolutia paritatii cursurilor valutare; Managementul riscului asociat volatilitatii pietei; Implementarea strategiilor de limitare a pierderilor si crestere a profitului; Evaluarea si diversificarea portofoliului de companii listate la bursa; Anticiparea evenimentelor economice, informarea constanta si interpretarea graficelor pietei; Utilizarea platformei de tranzactionare online pentru cumpararea/vanzarea de valuta, actiuni, obligatiuni.

01.09.2016 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Conducerea activitatii comerciale la nivelul companiei;
Consilierea echipei privind cunoasterea procedurilor de lucru, a produselor, serviciilor si a practicilor comerciale in relatia cu clientii pentru realizarea obiectivelor stabilite;
Asigurarea respectarii normelor interne de functionare ale firmei de catre personalul din subordine;
Stabilirea sarcinilor personalului din subordine si prioritatile in executarea acestor sarcini;
Evaluarea periodica a activitatii membrilor echipei din subordine;
Monitorizare si contributie la calitatea serviciilor oferite de echipa de vanzari;
Organizare si sustinere sedinte saptamanale de analiza a activitatii departamentului;
Definirea si transmiterea periodica a rapoartelor de vanzari si analize financiare catre Administrator;
Managementul proiectelor integrate;
Responsabilitate privind activitatea de achizitie a produselor din portofoliul firmei de pe piata furnizorilor de marca;
Planificarea, organizarea, coordonarea si controlul activitatii de furnizare la client;
Asigurarea rezolvarii cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei;
Responsabilitate in dezvoltarea relatiei cu clientii prin oferirea de solutii tehnice complete si integrate;
Negocierea, intocmirea, monitorizarea si finalizarea contractelor incheiate cu furnizori, clienti, colaboratori;
Gestionarea si dezvoltarea strategica a relatiei cu furnizorii si colaboratorii;
Coordonarea elaborarii documentatiei de calificare in vederea participarii companiei la competitie prin licitatiile SEAP;
Asigurarea resurselor necesare in desfasurarea activitatii si a procedurilor de lucru pentru intreg procesul comercial.

01.02.2014 - 31.08.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consultant comercial

Responsabilitati:

Corespondenta comerciala;
Redactare oferte comerciale, comenzi pentru gama de produse din portofoliul firmei;
Contractarea si negocierea cu furnizorii / clientii a tuturor aspectelor comerciale;
Organizare transport import/export;
Intocmirea documentelor necesare diverselor proceduri vamale si vanzare/cumparare la care participa firma
Mentinerea relatiei cu furnizorii, clientii si alte institutii private/publice;
Intocmire rapoarte de achizitii – vanzari si transmitere catre superiorul ierarhic;
Asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa;
Efectuarea inventarului stocului de marfa;
Raportare ANMP –declaratii mediu pentru ambalaje si deseuri din activitatea firmei
Pregatirea si depunerea documentatiei de atribuire conform fisei de date in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SICAP);
Monitorizarea licitatiilor in desfasurare pana la concretizarea in comenzi si livrari.

01.08.2013 - 28.02.2014

Departament: banci

Titlu Job: trader forex

Responsabilitati:

Tranzacționare valute și metale prețioase pe piața valutară FOREX

01.08.2010 - 31.08.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: assistant buyer

Responsabilitati:

Activitate achizitii- logistica;
Realizare si sustinere activitati si procese desfasurate in cadrul Departamentului Achizitii;
Redactarea corespondentei comerciale;
Elaborare si emitere cereri de oferta;
Creare, procesare, emitere, monitorizare comenzi;
Elaborarea si analiza rapoartelor de achizitii;
Actualizare si administrare baza date furnizori;
Rol activ in gestionarea noilor procese si fluxuri de furnizori;
Asigurarea suportului administrativ in centrul operational – Departamentul Achizitii;
Coordonarea activitatilor logistice legate de fluxul de documente pentru transport intern / extern;
Receptii / Expedieri colete;
Introducerea datelor in gestiune si verificarea documentelor contabile;
Intocmirea si transmiterea de rapoarte catre departamentele colaboratoare Financiar / Achiziii;
Arhivare documente.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor/ Banci si Piete financiare la UNIVERSITATEA ''ALEXANDRU IOAN CUZA'' din IASI.
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor/ Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la UNIVERSITATEA ''ALEXANDRU IOAN CUZA'' din IASI.

Premii

Traininguri
Jul 2016 - Jul 2016: Comunicare Eficace

Calificari
May 2016: EXPERT ACHIZITII PUBLICE

Jan 2014: INSPECTOR / REFERENT RESURSE UMANE - Operare REVISAL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close