 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 08.05.1974 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:17.06.2001 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Integrarea intr-o activitate de zi cu zi prin care pot valorifica aptitudinile manageriale si o cariera indelungata , dovedind o atitudine pozitiva si un control asupra angajatilor de care raspund intr-o ambianta placuta ( familiara ) urmarind sa atingem scopul campanieii si sa satisfacem clientul 101% , urmand ca el sa revina cu placere intr-o ambianta placuta .
Salariu: nespecificat Beneficii: Asigurare medicala Tip job: Full time Departament: Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2009 - 31.07.2009 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: maitre d'hotel Responsabilitati: - conducerea serviciului F&B si indeplinirea sarcinilor zilnice de munca.
-asigurarea celui mai inalt nivel de satisfacere a clientilor.
- incurajarea permanenta a muncii in echipa.
- acordarea angajatilor de suport moral, motivatie, indrumare si cursuri de pregarire si perfectionare la locul de munca.
-organizarea si coordonarea serviciilor de curatenie in toate ariile locului de munca.
-monitorizarea inventarului din dotare.
-verificarea si aprovizionarea eficienta a stocurilor de alimente si bauturi.
-raportarea si rezolvarea intr-o maniera profesionala a eventualelor probleme, plangeri ale clientilor.
-asumarea responsabilitatilor.
-monitorizarea standardelor serviciilor.
-mentinerea unui nivel ridicat de comunicare cu superiorii. Realizari: Mi-am indeplinit sarcinile cu succes , fara nici un incident . |
|
27.07.1999 - 17.09.2008 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: ajutor ospatar , ospatar , supervizor Responsabilitati: Activitatea se bazeaza in principalpe abilitati de " customer care ", aplicate prin servirea inreprosabila a oricarui serviciu de care beneficiau si chiar mai mult de atat si de alte servicii . Ori ce contact direct cu pasagerii presupunea discutii prin care ofeream atat un serviciu de informare , la cerere si inplicit , cat si perceperea unui " feedback "din partea acestora . Acest aspect al activitatii mi-a dat posibilitatea de a-mi analiza si imbunatatii pas cu pas activitatea, beneficiind in mod direct de recunoasterea si aprecierea serviciului oferit , In felul acesta scopul activitatii era mereu atins - o vacanta de neuitat pentru fiecare pasager. Acordarea primului ajutor in caz de nevoie, atat pentru pasageri cat si pentru membrii echipajului. Acest lucru a fost inclus in job description ca urmare a unui training specializat asigurat de companie la angajare . Responsabilitatea pentru mentinerea curateniei si ordinii in aria de desfasurare a activitatii echipei mele. Urmarirea vanzarilor efectuate de personalul aflat in subordine, si inbunatatirea acestora . Responsabilitatea fiecarui membru al ehipei mele, de a fii punctuali, de a desfasura o activitate buna , de a fi fericiti cu activitatea pe care o desfasoara. Realizari: O activitate de acest gen, desfasurata cu strictete si profesionalism, duce intotdeauna la impresionarea intr-un mod placut a pasagerului servit. Implicit clientul multumit va opta din nou pentru o vacanta in decursul careia sa beneficieze de serviciul companiei pentru care lucram.
Consider ca, prin munca depusa sub egida "Princess Cruises", am contribuit atat la dezvoltarea serviciilor oferite de aceasta companie cat si la dezvoltarea mea ca om.
|
|
01.03.1997 - 01.06.1999 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: ospatar , bartender Responsabilitati: - prepararea si predarea comenzilor de bauturi
- responsabilitatea fata de cei 10 membri ai echipei aflate in subordinea mea.
Realizari: Avand in subordine cei 10 oameni , totul a decurs excelent formand impreuna o echipa intreprinzatoare , realizand scopurile firmei cu succes in bune maniere . Dovedind a fi o persoana de incredere , punctuala si muncitoare cu noi perspective , am fost promovat . |
|
01.03.1993 - 01.02.1997 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: ospatar , barman Responsabilitati: Angajindu-ma ca ospatar aveam in subordine ajutorul de ospatar , servicile fiind inreprosabile si clientii satisfacuti pe deplin . Realizari: Lucrand cu un sobordonat , dar in acelasi timp tot personalul intro echipa , atingeam terghet-ul si scopul firmei crescand numarul clientilor si automat profitul firmei , avand in vedere ca toata lumea sa fie fericita . |
|
01.08.1991 - 01.03.1993 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: ajutor ospatar Responsabilitati:
Responsabilitati:
- servirea ireprosabila a clientilor
- pastrarea curateniei la locul de munca
- efectuarea setup-lui
Realizari: Fiind primul meu loc de munca am fost foarte atent la instructiunile primite oferind clientilor un serviciu inreprosabil ,fiind tot timpul in timp si ascultator mi-am format o atitudine pozitiva , invatand de la cei ce aveau deja experienta si un nivel inalt de pregatire . |
| studii | |
|
Facultati in straiatate -Cursuri de pregatire profesionala cu diplome de absolvire: PRINCESS CRUISES U.S.A. : 1.Dealing with difficult customers
2. Applying leadhership
3.Responsable service of alcohol
4. Basic fire behavior and portable fire extinghishment practice State of Alaska, USA
Activitati extracurriculare -Permis conducere categoria B
-Persoana comunicativa, atitudine pozitiva, perseverenta, rezistenta la stres.
-Capacitate de asimilare de noi informatii, constiinciozitate
Premii - dec 1991 absolvirea cursului de barman , ospatar in cadrul liceului economic nr 6 Bucuresti, fiind declarat muncitor calificat in aceasta meserie.
- absolvire cu diploma de curs ; Director restaurent
-absolvire cu diploma de curs ; Director de hotel |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|