Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.01.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.01.2009

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi aduca satisfactii si realizari profesionale intr-un mediu de munca bazat pe respect, colegialitate si profesionalism.

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2012 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: mediator asociat

01.03.2010 - 01.03.2011

Departament: juridic

Titlu Job: redactor si traducator al revistei buletinul i.n.p.p.a.

Responsabilitati:

corectarea, redactarea de abstracte a lucrarilor colaboratorilor revistei,
traducerea materialelor intr-o limba de circulatie internationala ( Engleza sau Franceza),
evidentierea cuvintelor cheie a articolelor ce urmeaza a fi publicate,
distribuirea revistei catre Barouri si catre librariile cu profil juridic si punctele de comercializare de carte juridica de la sediile instantelor din tara,
urmarirea incasarilor sumelor de bani

Realizari:

Intre realizari, afara de activitatile de traducere, redactare a abstractelor lucrarilor colaboratorilor revistei Institutului, mai sunt si articole scrise, printre care ,,Principiile generale de organizare si exercitare a profesiei de avocat din perspectiva teoriilor post-moderne despre drept'', publicat in ,,Buletinul INPPA'', Anul II/2006.

15.09.2009 - 15.09.2011

Departament: juridic

Titlu Job: asistent de cercetare

Responsabilitati:

Asistent de cercetare al Universitatii si colaborator- traducator al Revistei Romane de Dreptul Mediului din cadrul universitatii

05.07.2009 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: autor articole de interes juridic, membru al colectivului de redactie

Responsabilitati:

am scris articole in domeniu juridic pe teme de interes public de actualitate in conformitate cu realitatile prezente din Romania, raspunzand totodata la intrebarile si eventualele nelamuriri ale cititorilor.

Realizari:

Articole ca : ,, Cum sa cumperi o franciza'',
,, Protejati-va impotriva furtului de identitate'',
,, Ce trebuie sa stim inainte de a cumpara un imobil'',
,,Cele mai frecvente motive de divort'',
,,Armele si reguli de achizitionare in Romania'',
,,Cum inregistrezi nasterea unui copil'',
,,Parteneriatul in afaceri'',
,,Anularea procesului verbal de contraventie'',
,,Acte necesare cazier juridic'',
,,Activitatea avocatilor'',
,,Cum te poti opune taierii din salariu'',
,,Documente obligatorii pentru dosarul de angajare'',
,,Acte necesare la oficierea casatoriei'',
,,Acte necesare pentru divort'',
,,Acte necesare pentru obtinerea cartii de identitate'',
,,Proceduri de respectat cand vrei sa adopti un copil'',
,,Acte necesare pentru inmatricularea auto'',
,,Ce trebuie facut pentru obtinerea permisului auto''.

01.10.2008 - 06.02.2009

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Redactare contracte, adrese, acte aditionale, reprezentare in instante si la toate celelalte institutii : Registrul Comertului, Politie, SRI, Finante, Banci

Realizari:

am infiintat societati comerciale cu raspundere limitata avand ca obiect principal de activitate - 8010 Cod Caen si Bussiness Intelligence, Consulting pe probleme de securitate;

am reprezentat cu succes societatea cu care am colaborat in fata instantelor in diverse litigii sau plangeri impotriva proceselor verbale ale Institutului General de Politie.

am redactat drafturi de contracte de prestari- servicii pentru domeniul paza si protectie umana, tehnica si informationala, precum si adrese, acte aditionale, hotarari AGA;

am constituit Comisii de Disciplina si derulat cercetari administrative la fata locului, alaturi de procese verbale si decizii de sanctionare pentru reabilitarea situatiilor de abateri disciplinare in conformitate cu prevederile Codului Muncii, precum si a actelor interne ale societatii: Actul Constitutiv, Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Organizare si Functionare, cat si respectand dispozitiile Legii speciale Legea Nr.333/2003.

08.07.2008 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: avocat titular

Responsabilitati:

litigii de drept civil, comercial, muncii, fond funciar si drept penal

07.01.2006 - 08.07.2008

Departament: juridic

Titlu Job: avocat stagiar

Responsabilitati:

Zilnic asistam la dosarele pe rolul Instantelor municipiului Targoviste, respectiv ale Tribunalului si Judecatoriei si ori de cate ori maestrul indrumator avea dosare in tara( Bucuresti, Braila, Sibiu, Cluj, etc);
Reprezentam in Instanta ori de cate ori aveam dosare, ca avocat numit din Oficiu sau ales de una dintre partile aflate in litigiu;
Studiam dosarele aflate pe rol ale maestrului indrumator, cat si cele personale atunci cand eram reprezentantul legal desemnat sau ales al acestora;
Discutii cu clientii pe marginea dosarelor, a situatiilor reprezentate in vederea pregatirii judicioase a apararii in Instantele respectiv competente;
Studierea la zi a legislatiei, cu eventualele completari si modificari;
Efectuarea de cate ori aveam ocazia de practica pe langa Parchetul Instatelor din raza teritoriala, respectiv implicare in urmarirea penala a unor inculpati si participarea la prezentarea materialelor de urmarire penala.

Realizari:

Ca si realizari consider aportul substantial in redactarea documentelor alaturi de maestrul indrumator in intregul demers pentru pregatirea apararii in Instanta ( cereri de chemare in judecata, cereri reconventionale, pregatirea probelor la dosare, etc.)
Reprezentarea personala in Instanta a unor dosare de Drept Penal si Civil, ca avocat numit din Oficiu sau ales de partile litigante in decursul intregii perioade incepand de la intrarea in Barou ( ianuarie 2006 si pana in prezent)

15.04.2004 - 10.05.2005

Departament: juridic

Titlu Job: consultant financiar avand si atributii de juristconsult

Responsabilitati:

Intocmirea de acte cu caracter juridic cat si pregatirea eventualelor aparari in Instante;
Documentarea la zi cu legislatia in materia Asigurarilor

Realizari:

Ca si realizari consider redactarea documentelor cu caracter juridic ale companiei precum si continuul studiu al legislatiei si al eventualelor fluctuatii ale acesteia

15.09.2003 - 14.04.2004

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar asigurari de viata si asigurari generale

Responsabilitati:

Prospectarea pietei de clientela;
Pregatirea profesionala a abordarii si informarii clientilor;
Permanenta informare in domeniul Asigurarilor de toate tipurile, precum si a tuturor produselor Companiei;
Vanzarea produselor Companiei corespunzator nevoilor si posibilitatilor clientilor( respectiv intocmirea de Asigurari Generale de Viata);
Efectuarea de eventuale expertize( alturi de expertul desemnat al Companiei) in domeniul Asigurarilor de cladiri, autoturisme , bunuri);
Efectuarea deplasarilor in vederea informarii prospectilor clienti despre produsele financiare ale Companiei Allianz-Tiriac

Realizari:

Ca si realizari as considera desigur informarea pietei din teritoriu asupra produselor financiare ale companiei Allianz -Tiriac, cat si necesitatea intocmirii asigurarilor diverse ,luand desigur in considerare necesitatile clientilor, precum si posibilitatile acestora;
Intocmirea de Asigurari de diferite tipuri, luand ,, pulsul''si avand grija ca necesitatile clientilor sa fie pe deplin acoperite

15.11.2000 - 15.08.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

15.09.1998 - 15.06.1999

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: invatator titular

Responsabilitati:

Transmiterea cunostintelor specifice fiecarei materii de studiu, urmarind sistematic programa avizata de Ministerul Invatamantului, planificarea anuala si semestriala intocmita cat si planurile de activitate;
Promovarea unui model uman moral;
Atingerea obiectivelor stabilite in planificari si planuri de activitate, precum si urmariea descriptorilor de performanta

Realizari:

Ca si realizari as considera depasirea descriptorilor de performanta alaturi de elevii dotati la majoritatea materiilor de studiu, precum si rezultatele deosebite la Olimpiadele scolare organizate la matematica si limba romana;
Organizarea de lectii deschise, model, cu invitati cadre didactice de la alte clase si scoli din zona;
Organizarea de excursii si vizite la diferite muzee si puncte de atractie in judetul Dambovita si in judetele vecine;
Organizarea de serbari si programe artistice deosebite cu diferite prilejuri

studii

 

Activitati extracurriculare

cunostinte de nivel incepator-mediu de limba Spaniola, Italiana si Araba;
reale capacitati intelectuale si de comunicare, spirit intreprinzator,persuasiune, spirit pozitiv

Premii

Participare la Conferinta pe tema: „Legea 115/2012: Medierea in Protectia Consumatorilor”, organizata de Centrul Avocatilor Mediatori si Asociatia „O sansa pentru viitor”, 2013;

Co-autor carte “Medierea conflictelor” –, Editura Universul Juridic, Martie 2013;

Participarea si organizarea Conferintei “Medierea in contextul Noilor Coduri”, in calitate de sponsor si mediator asociat al “Sirbu, Croitoru&Asociatii”, Cluj, Martie 2013;
Participare la Conferinta pe tema: „Reglementarea Medierii – o solutie pentru mediul de afaceri”, desfasurata la Palatul Parlamentului, 20.06.2012;

Participare la Conferinta pe tema: „Reglementarea Medierii – o provocare pentru toti”, desfasurata la Palatul Parlamentului, 18.03.2012;

Participare la Simpozionul de Drept Comunitar organizat de Baroul Dambovita, cu tema ,,Avocatul European-dupa Tratatul de la Lisabona'', in perioada 24-26 Septembrie 2010,

Participare la Conferinta Internationala ,,Uniunea Europeana - Institutionalizare si Reforma'', organizata sub egida Comisiei Europene, Agentia Executiva pentru Educatie, Audiovizual si Cultura, Modulul European,,Jean Monnet''- Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative- Pitesti, in perioada 15-16 Mai 2010,

Absolventa a Cursurilor din cadrul Programului de Formare Profesionala in Dreptul European al Concurentei pentru Judecatorii Nationali 2009, in cadrul Proiectului COMPETA, aprobat si subventionat de Comisia Europeana in perioana 27 Februarie, 16-20 Martie 2010, la Universitatea din Pitesti,

Absolventa a Sesiunii de Instruire organizata de APADOR-CH cu tema ,,Protectia drepturilor omului si combaterea criminalitatii'', Novotel Bucuresti, in perioada 4-5 Decembrie 2009,

Participare la Simpozionul organizat de Baroul Suceava in colaborare cu Institutul National de Pregatire si Perfectionare a Avocatilor, de la Suceava, cu tema : ,, Mijloace de aparare a dreptului de proprietate cu aplicatie in cazul imobilelor preluate abuziv''- 20-21 iunie 2009;

Participare la Seminarul organizat de Baroul Valcea in colaborare cu Institutul National de Pregatire si Perfectionare a Avocatilor, de la Valcea, cu tema : ,, Minorul si divortul parintilor. Aspecte practice privind aplicarea conventiilor internationale si reglementarilor comunitare in materie procedurala. Reglementari speciale privind situatia minorului'' - 7 martie 2009 ;

Participare la Simpozionul organizat de Baroul Dambovita in colaborare cu Institutul National de Pregatire si Perfectionare a Avocatilor, de la Targoviste, cu tema : ,,Aspecte teoretice si practice privind publicitatea imobiliara''- noiembrie 2008;

Cursul de Asigurari Generale si de Viata, in cadrul Companiei Allainz-Tiriac S.A.-2003, sucursala SIBIU;

Cursul de Operare PC -2003-SIBIU, in cadrul FACULTATII ,,ROMANO-GERMANE''-SIBIU;

Cursul de Managementul si Marketingul Firmei, in cadrul FACULATII ,, ROMANO-GERMANE'', sustinut de prof.dr BEA KUNTER ( UNIV.DIN BERLIN)-2002

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close