 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 05.04.1979 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.10.1997
|
|
obiectiv | |
|
Sa lucrez intr-o companie multinationala unde sa imi pot pune in valoare abilitatile dobandite in sales, leadership, marketing de-a lungul celor 14 ani de lucrat in companii multinationale si nationale.
Salariu: nespecificat Beneficii: Masina
Tichete de masa
Telefon
Asigurare medicala
Servicii medicale complete Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Vanzari, Farmacie, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
28.09.2005 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: manager vanzari Responsabilitati: -activitati de vanzare a serviciilor si produselor Orange (prospectare, intalnire cu potentiali clienti, negociere, incheierea vanzarii)
-pregatire oferte telefoane si proforme
-pregatire documente pentru cesiuni, schimbari de SIM, activari de contracte
-intocmire acte aditionale pentru produse
-apeluri catre clienti in vederea solutionarii diferitelor situatii
-evidenta stocului de swap
-arhivare documente
Realizari: va rog verificati etapele anterioare
|
|
01.12.2003 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: corporate sales telemarketer Responsabilitati: • Pre-venzare activitati in timpul contactarii prospectilor de tip corporate
• Cresterea portofoliului de clienti a Orange Romania
• Prezentare de produse, servicii si beneficii potentialilor clienti
• Urmarirea si up-datarea surselor in vederea contactarii prospectilor
• Managementul portofoliului vanzarilor corporate cu scopul de a obtine numarul de vizite pe zi optim pentru fiecare dintre managerii de cont din teren
• Efectuarea de apeluri pentru survey-uri catre clienti, centralizarea si organizarea bazei de date valabila pentru procesul de calificare al clientilor Realizari: Am adus in reteaua Orange 40 de clienti mari (peste 50 de abonamente), peste 100 de clienti medii si i-am crescut pe cei existenti, prin mutarea flotei de telefoane mobile de la alti operatori la Orange |
|
20.08.2002 - 30.11.2003 Departament: vanzari Titlu Job: corporate contracts administrator Responsabilitati: • Observing corporate clients contracts mechanism implementation
• Updating financial information regarding terminals payments status
• Orders validation for invoicing and delivery |
|
21.04.2002 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: corporate accounts representativ Responsabilitati: Ø On line suport catre Clientii Corporate (Clienti Cheie) printr-un nivel inalt de cunostinte ale serviciilor, produselor si procedurilor Orange
Ø Management de portofoliu, implementare de programe de loializare si control al platilor al clientilor Corporate
Ø Procese de modificare cerute de clienti
Ø Rezolvarea reclamatiilor clientilor in timp util si eficient
Ø Furnizare de asistenta pentru servicii de Fax&data
Ø On line suport pentru serviciile speciale pe linii dedicate
Ø Activarea si schimbarea serviciilor speciale realizate prin aplicatii dedicate
Ø Cooperarea cu alte echipe pentru a obtine rezolutii a reclamatiilor din punct de vedere tehnic si a chestiunilor care tin de controlul platilor Realizari: Sistemul de evaluare al performantelor - 95% |
|
10.12.1999 - prezent Departament: relatii publice Titlu Job: customer care referent Responsabilitati: Promote company’s services and image through knowledge, customer orientation and responsibilities to customer’s needs
Keep up to date with all changes regarding services, procedures, offers
Be aware at all times of company standards: customer focused and high quality services provided.
Supports less experienced colleagues
Participates in other different activities as requested by superior
Verifying the validity of the new contracts and the attached documents send throughout fax by the dealers
Activate all contracts for residential customers
Checking the original contracts and attached documents
Retain customers
To council the customers
Sells company services (value added services) |
|
01.05.1998 - 01.06.1998 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: promoter Responsabilitati: Ø sampling door to door
Ø distribute a certain number of items/day
Ø presenting the features of TANG products and answering to all questions related to product
Ø making daily reports of area coverage
|
|
01.11.1997 - 01.07.1998 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accountant trainee Responsabilitati: Ø making the monthly reports
Ø monitoring the sales of the company
|
| studii | |
|
Activitati extracurriculare January 2003 –July 2003 French courses at FRENCH Institute
October 2002–May 2003 German course at GOETHE Institute
April 2003 Communication Skills course at ORANGE ROMANIA
December 1999 Customer Orientation at MOBILROM
Premii December 2003 – Sales Techniques at GEMINI CONSULT
May 2003 – November 2003 Sales Representative at IRECSON
May 1997 Accountancy Certificate (maximum mark) recognized by Ministry of
Education and Research
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|