Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.11.1982

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala în orice domeniu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - negociere la interviu

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Controlul calitatii, Sport / Wellness, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa, Proiectare civila / industriala

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

• Raspunderea de executia planului de vanzari pentru segmentul repartizat;
• Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii existenti;
• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea dezvoltarii portofoliului de clienti;
• Realizarea prezentarilor si sustinerea in cadrul intalnirilor cu clientii;
• Negocierea conditiilor contractuale si urmarirea derularii contractelor;
• Depasirea targetelor de crestere a cifrei de afaceri si indicatorii de profitabilitate
• Participarea la elaborarea planului de vanzari si responsabilizarea de indeplinirea acestuia;
• Prospectarea continua si de identificarea de noi oportunitati de business in vederea sustinerii privind consolidarea pozitiei competitive a companiei pe piata;
• Indeplinirea planul de vanzari si incasari conform cu politica organizatiei;
• Contribuirea cu idei noi la imbunatatiri a politicii si tehnicilor de vanzari;
• Participarea la sedintele periodice de vanzari, la cursurile interne sau externe.

01.12.2011 - 30.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

• Conducerea si coordonarea activitatii din cadrul magazinului;
• Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienti, autoritati, altii;
• Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de catre angajatii din subordine si functionarea in conditii optime a magazinului;
• Raspunderea de aprovizionarea magazinului si intocmirea comenzilor catre furnizori, tinand cont de stocurile existente;
• Verificarea zilnica a preturilor de vanzare si a calitatii produselor din spatiul comercial;
• Verificarea si intocmirea situatiilor privind evolutia stocurilor pe gestiuni si luarea masurilor necesare care se impun in functie de evolutia acestora;
• Participarea la receptia produselor si raspunderea ca in gestiune sa nu intre produse necomandate sau necorespunzatoare calitativ de la furnizori carora in prealabil nu li s-au aprobat conditiile de colaborare, precum si verificarea corectitudinii documentatiei care insoteste marfa;
• Coordonarea si cooperarea cu ceilalti angajati din cadrul magazinului in ceea ce priveste calitatea produselor, marcarea si etichetarea, efectuarea inventarelor si aplicarea masurilor luate in urma procesului de inventariere;
• Coordonarea intre diferitele instrumente de desfacere: oferta, politica de preturi, incurajarea vanzarilor, metode de livrare sau aprovizionare;
• Analizarea produselor in vederea casarii celor degradate, reducerea preturilor la marfurile lente si greu vandabile, schimbarea marfurile cu vanzare lenta sau cu vicii ascunse, precum si intocmirea documentatiei in vederea casarii sau reducerii preturilor acestora;
• Promovarea politicilor de pret care sa duca la eficientizarea activitatii comerciale si la largirea clientelei stabile
• Urmarirea preturile practicate de concurenta analizand posibilitatea modificarii preturilor proprii in functie de cele ale concurentei in scopul obtinerii de profit maxim prin cresterea vanzarilor;
• Intocmirea si mentinerea bazei de date necesara firmei privind piata, cererea si oferta concurentei;
• Participarea la targurile si expozitiile care se organizeaza in vederea contractarii marfurilor;
• Recrutarea, instruirea si organizarea personalului conform legislatiei in vigoare;
• Monitorizarea performantei subordonatilor si urmarirea realizarilor;
• Orientare catre indeplinirea obiectivelor echipei, mentinerea unor relatii colegiale intre angajatii aflati in magazin;
• Indeplinirea obiectivelor operationale, comerciale si financiare stabilite pentru magazin;

01.08.2009 - 31.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: manager produse lactate/ manager gastronomie si grill

Responsabilitati:

• Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de catre angajatii din subordine si functionarea in conditii optime a raionului;
• Coordonarea si cooperarea cu ceilalti angajati din cadrul magazinului in ceea ce priveste calitatea produselor, marcarea si etichetarea, efectuarea inventarelor si aplicarea masurilor luate in urma procesului de inventariere;
• Efectuarea comenzilor catre furnizori de aprovizionare in functie de vanzari;
• Verificarea preturilor de achizitie si vanzare din spatiul comercial;
• Implementarea corecta a produselor in spatiul comercial;
• Verificarea zilnica a calitatii produselor din spatiul de vanzare si gestionarea celor nevandabile si/sau expirate;
• Supervizarea procesului de receptie a marfurilor;
• Verificarea marjei % zilnice;
• Reglari de stoc +/-;
• Sedinte periodice pentru a analiza situatia raionului;
• Alinierea preturilor in functie de concurenta;
• Negocieri cu furnizori pentru diminuarea pierderilor;
• Implementarea unei strategii de vanzarii (pe ore) si intocmirea planurilor de productie; • Incadrarea noilor angajati si asigurarea instruirii necesare;

01.06.2007 - 31.08.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer produse lactate, buyer bauturi nonalcolice,buyer produse congelate, buyer legume si fructe

Responsabilitati:

• Identificarea si selectarea furnizorilor, negocierea contractelor si a conditiilor privind termenele de plata, livrare, taxe, preturi
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii existenti si identificarea de noi parteneri in functie de necesitatile previzionate
• Realizarea rapoartelor, analizelor si previziunilor comerciale pentru cumparare – vanzare
• Stabilirea preturilor de vanzare a produselor in magazine precum si a promotiilor
• Actiuni de dezvoltare a vanzarii in spatiile comerciale (tombole,gratuitati,actiuni radio-presa)
• Modificari de sortiment in spatiile comerciale in functie de vanzare
• Verificarea marjei, % si valoare, si a preturilor de achizitie
• Gestionarea saptamanala a vanzarii produselor din magazine
• Comenzi centralizate pentru toate magazinele in functie de promotiile efectuate cu furnizorii
• Analiza periodica a situatiilor privind categoriile de produs
• Analiza obiceiurilor clientilor privind cumpararea de prodese si predictia tendintelor viitoare
• Alinierea preturilor de vanzare in functie de concurenta
• Vizite permanente in spatiile comerciale pentru a mentine o buna colaborare intre achizitie si vanzarea produselor
• Cooperarea cu personalul din magazine, cu Departamentele Marketing si Financiar, pentru identificarea solutiilor optime, in cel mai scurt timp, la situatiile aparute in magazine, in relatiile cu furnizorii si in piata
• Negocieri cu furnizori, precum Coca-cola, Danone, Friesland, Nestle etc

01.05.2002 - 30.04.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: manager peste proaspat, manager legume si fructe

Responsabilitati:

• Coordonarea echipei in spatiul comercial
• Verificarea zilnica a calitatii produselor din spatiul de vanzare
• Verificarea marjei % zilnice si implementarea corecta a produselor, precum si efectuarea reglarilor de stoc
• Verificarea preturilor de achizitie si vanzare
• Asistarea la receptia produselor cantitative si calitative
• Efectuarea comenzilor catre furnizori
• Colaborare directa cu Dep. Marketing pentru stabilirea promotiilor
• Analiza periodica a raionului
• Efectuarea, impreuna cu echipa, a procesului de inventariere
• Alinierea preturilor in functie de concurenta
• Negocieri cu furnizori pentru diminuarea pierderilor
• Implementarea strategiilor de vanzari si a planurilor de productie • Activitati legate de managementul personalului

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Liceu: Liceu la Petru Poni din București.

Premii

Hobby-uri
Muzica, Pescuitul, Calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close