Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.08.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.1992

obiectiv

 

dezvoltare profesionala munca in echipa colectiv salariu

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Telecomunicatii, Protectia mediului, Protectia muncii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, Constanta, Calarasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

08.07.2009 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager sisteme management integrat

Responsabilitati:

Responsabil de implementarea sistemului integrat de management;
Asigurarea si implementarea tehnicilor, metodelor si instrumentelor specifice managementului calitatii,
Elaborarea si implementarea tehnicilor si metodelor de asigurare a calitatii, implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului calitatii, tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective,
Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii in scopul asigurarii calitatii, Evaluarea furnizorilor, elaborarea si urmarirea programelor de audit, monitorizarea efectuarii inspectiilor si incercarilor,
Educarea, instruirea si motivarea pentru calitate a personalului.
Monitorizeaza si imbunatateste activitatile de protectia muncii si PSI;
Reprezentarea companiilor in relatiile cu autoritatile pentru probleme de protectia mediului,SSM si PSI;
Planifica si efectueaza instructajele de protectia muncii atat la angajare cat si cele periodice;
Efectueaza audituri interne in domeniul calitatii, mediului, protectiei muncii si PSI;
Implementarea si asigurarea respectarii legislatiei pe parte de securitate si sanatate in munca si prevenire si stingere incendii;
Instruirea si informarea personalului in ce priveste securitatea si sanatatea in munca, prevenirea si stingerea incendiilor;
Evidenta accidentelor de munca, incidentelor periculoase si a accidentelor usoare;
Responsabil de modul in care se aplica reglementarile legislative in vigoare referitoare la protectia mediului;
Responsabil de intocmirea documentelor necesare pentru obtinerea autorizatiilor si avizelor;
Efectuarea de instructaje specifice de protectia muncii si periodice;
Elaborarea de instructiuni de lucru si proceduri specifice locurilor de munca;
Realizeaza planul de protectia muncii;
Supervizeaza respectarea normelor in vigoare;
Reprezentarea societatatii in relatiile cu organele de control si autoritatile locale si nationale in domeniu;
Evidenta echipamentelor individuale de protectie;

Realizari:

-responsabil de securitatea muncii pentru companiile: PRIO AGRICULTURA; PRIO BIOCOMBUSTIBIL, PRIO EXTRACTIE, AGROZOOTEHNICA, AGROMEC BALACIU, ZIMBRUL (peste 200 de angajati)
-responsabil mediu pentru copmaniile: PRIO AGRICULTURA; AGROZOOTEHNICA, AGROMEC BALACIU, ZIMBRUL
-responsabil calitate: PRIO AGRICULTURA; AGROZOOTEHNICA, AGROMEC BALACIU, ZIMBRUL,
-responsabil pentru obtinerea avizelor pentru companiile PRIO MEAT
-implementarea si respectarea cerintelor de securitatea muncii pentru aproximativ 80 de angajati, in 5 luni-target "0"accidente
-implementarea si respectarea cerintelor de mediu in mai putin de 3 luni
-participarea si certificarea ISO 9001, 14001,18001 a fabricii de biodisel

01.07.2008 - 08.07.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: sef birou comercial

Responsabilitati:

-Intocmirea contractelor comerciale
-Urmarirea executiei contractelor comerciale de achizitie materii prime conform planificarilor
-Urmarirea executiei contractelor de vanzare pe piata interna si externa conform planificarilor
-Elaborarea/redactarea/monitorizarea de rapoarte, analize
-Evaluarea si implementarea unui sistem informatic integrat pentru planificarea si gestionarea activitatii, cu urmatoarele sarcini :
-evaluarea activitatilor departamentului comercial vanzari/achizitii ;
-evaluarea activitatilor silozurilor
-stabilirea fluxului informational
-evaluarea modulelor softwer
-Organizarea/reorganizarea activitatii interne a punctului de lucru Slobozia si a departamentului comercial
-Coordonarea implementarii de noi proiecte
-Asigurarea prin audituri interne mentinerea si imbunatatirea Sistemului de management integrat calitate-siguranta alimentului-mediu.

22.08.2004 - 01.07.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: manager depozit

Responsabilitati:

o Planificarea operatiilor zilnice pentru peste 100 operatori, 1 planificator de stocuri
o Responsabil de atingerea obiectivelor privind oranizarea activitatii in depozit
o Intocmirea rapoartelor de performanta
o Responsabil de planificarea verificarilor tehnice periodice si programarii reparatiilor la termenele prevazute de producator la fiecare tip de echipament
o Responsabil de achizitia materialelor specifice ambalarii si depozitarii
o Elaboreaza procedurile si instructiunile de lucru necesare desfasurarii activitatii
o Responsabil de implementarea procedurilor si instructiunilor de lucru in conformiitate cu politica companiei
o Responsabil de respectarea normelor de securitate si sanatate in munca si de utilizarea in conditiile specifice ale echipamentelor de protectie individuala
o Mentinerea unei relatii eficiente intre echipele operationale ale depozitulti, departamentului productie cat si echipele tehnice de maintenanta.

Realizari:

-optimizarea stocurilor si flexibilitate in realizarea spatiului de depozitare
-reducerea de personal prin introducerea societatilor subcontractoare
-optimizarea stocurilor de ambalare
-imbunatatirea echipamentelor de lucru si propunerea lor in catalogul de "best pracices"
-realizarea indicatorilor necesari si obiectivelor pentru autorizarea ISO 9001

studii

 

Facultati:

Universitatea Politehnica Bucuresti-Curs postuniversitar de evaluator de riscuri SSM
Universitatea Spiru Haret-Facultatea de Management BRASOV
Universitatea Bucuresti – Facultatea de chimie

Premii

- Conferinta “Cartea Verde privind calitatea produselor alimentare” 2-4 dec.2008,Bruxelles
-Atestat Logistica (Directia Tehnica Internationala SGG Paris)
-Atestat Auditor Managementul Calitatii (Bodan Consulting)
-Management (Dale Carnagie & Associates Romania)
-Atestat Inspector Securitatea Muncii (ITM Calarasi)
-Management & Comunicare (CEPER-Milano)
-5S+S"Pilonii unui loc de munca vizual si sigur"(Kaizen Consulting)
-Kick Up Start Management(Shell Gas Romania)
-Selling Skills (Shell Gas Romania)
-Financial Skills for non-financial Persons(Shell Gas Romania)
-Safety Driving Course of Gherhard Berger Technical Driving Centre,Hungaroring (Beiersdorf Romania)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close