Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.12.2007

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

-Planific, organizez si supervizez activitatile de resurse umane
-Organizez si coordononez intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii
-Asigur anuntarea la AJOFM a locurilor vacante
-Particip la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si se asigura de corecta desfasurare a concursurilor scrise; comunicrezultatele candidatilor
-Planific si coordonez orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie
-Tin evidenta documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate
-Controlez activitatea de evidenta a tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de munca, prestari servicii, evidenta concediilor medicale, pontajul, verifica corecta intocmire a dosarelor de pensionare, conform legislatiei in vigoare
-Realizez si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.
-Elaborez proceduri de lucru in cadrul biroului, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performantelor profesionale) si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul biroului
-Execut calitativ si la termen sarcinile de serviciu
-Pastrez confidentialitatea rezultatelor obtinute
- Supervizez intretinerea bazei de date a angajatilor

01.05.2015 - 30.06.2016

Departament: import - export

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-coordonarea contactelor de afaceri pe plan intern si extern
-corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei,
-comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor,
- gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat,
- analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat,
-administrarea documentatiei,
-planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine,
-adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine,
-optimizarea fortei de munca din subordine,
- promovarea initiativelor personalului din subordine,
- raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere.
Tinerea evidentei contabile primare
- Intocmire documente aferente intrarii si iesirii cerealelor din baza de depozitare (aviz insotire, documente receptie, scrisoare de trasura, etc.)
- Relatia cu banca.

01.09.2014 - 31.05.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: cadru didactic (profesor lb franceza)

Responsabilitati:

-ATRIBUTII SPECIFICE FISEI POSTULUI

01.11.2011 - 30.09.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

Am indeplinit toate responsabilitatile postului:

-am avut obligaţia de îndeplinirea a sarcinilor cu privire la îndeplinirea buget - ului de vânzări însuşit;
- am răspuns de activitatea pe care o desfăşoară şi acţionează pentru aplicarea prevederilor din normele şi procedurile băncii şi a altor dispoziţii primite de la conducerea băncii / respectiv conducerea unităţilor teritoriale privind activitatea de vânzăre produse şi servicii bancare.
- am identificat, cuantificat, monitorizat şi controlat riscurile de piaţă, contribuind la stabilitatea, siguranţa şi eficienţa băncii.
- am desfăşurat activitatea de analiză a concurenţei de pe piaţa locală şi m-am ocupat de culegerea de informaţii din piaţă, în vederea adaptării produselor şi serviciilor băncii la cerinţele clienţilor;
- am asigurat consultanţă de specialitate clienţilor, oferind informaţii referitoare produsele şi serviciile băncii, simulări de rate, etc.
- am furnizat formulare şi asigură consultanţă în completarea formularelor aferente serviciilor oferite de bancă ( deschidere cont, cereri emitere card, etc. )
-am urmarit modul de aplicare a normei interne privind standardele de cunoaştere a clientelei ;
-am stabilit legături continue între conducerea sucursalei şi agenţii economici din raza de acţiune a unităţii ;
- m-am deplasat în teren, pentru promovarea produselor şi serviciilor unitatii, precum şi pentru atragerea de noi clienţi, având în vedere permanent bonitatea şi calitatea acestora;
-am acordat consultanţă bancară clienţilor unitatii;
-am facut propuneri privind îmbunătăţirea produselor şi serviciilor oferite de institutie;
-am facut propuneri privind îmbunătăţirea normelor de acordare, urmărire şi rambursare a creditelor angajate de clienţi;
- am realizat orice alte sarcini referitoare la activitatea de marketing şi vânzări la solicitarea Directorului Direcţiei Marketing şi Vânzări ;
- am asigurat arhivarea documentelor ;

01.12.2004 - 01.10.2011

Departament: marketing

Titlu Job: referent marketing

Responsabilitati:

partciparea activa la procesul de vanzare;

-prezentarea produselor si serviciilor firmei;

-elaborarea ofertelor personalizate si calcularea preturilor, respectand procedurile interne;

-formearea bazei de date cu clientii firmei si mentinerea colaborarii cu acestia;

-consilierea clientilor;

-responsabilitatea incasarii lucrarilor aferente portofoliului meu de clienti;

-respectarea imaginii si politicii firmei in relatia cu terti

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 Masterat: CURS PROTECTIE CIVILA la CAMERA DE AGRICULTURA SI COMERT din BRAILA.
2017 - 2017 Masterat: CURS PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR la CAMERA DE AGRICULTURA SI COMERT din BRAILA.
2015 - 2016 Masterat: CURS INSPECTOR RESURSE UMANE la Camera de Comert,Industrie si Agricultura Braila din BRAILA. - Intocmirea documentelor de evidenta a personalului;
- Gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- Organizarea recrutarii personalului;
- Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
- Intocmirea statului de plata pentru personalul angajat;
- Administrarea bazei de date de evidenta a personalului.
2014 - 2015 Facultate: CURSURI PSIHOPEDAGOGICE la UNIVERSITATEA DUNARE DE JOS din GALATI. STUDII POSTUNIVERSITARE
2007 - 2010 Facultate: MARKETING SI AFACERI ECONOMICE INTERNATIONALE la Universitatea SPIRU HARET din BUCURESTI. SPECIALIZARE: MARKETING
2002 - 2006 Facultate: FACULTATEA DE LITERE la UNIVERSITATEA DUNARE DE JOS din GALATI. SPECIALIZARE: ROMANA - FRANCEZA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close