Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.09.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.1996

obiectiv

 

Sa fac parte dintr-o echipa profesionista, sa imi pot dezvolta abilitatile si sa particip activ in procesele companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Breaza, Campina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2010 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager operatiuni

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL COMENZILOR si organizarea DISTRIBUTIEI MARFURILOR
• Receptia , gestionarea , procesarea comenzilor la aprx 200 client activi.
• Organizarea si planificarea fluxurilor saptamanale de comanda / livrare.
• Monitorizarea performantei in livrari.
• Interfata si coordonare interdepartamentala, intre departament vanzari si departamentele de support, respectiv cu providerul extern de servicii logistice .
• Elaborare forme si proceduri pentru raportare activitati in cadrul dpt de vanzari.
• Elaborare forme si proceduri pentru optimizarea logistica a comenzilor .
• Organizarea mentinerii si aplicarii listelor de preturi si a conditiilor comerciale.
• Gestionarea bazelor de date preturi / clienti ; mentinerea in sistemul informatic
• Gestionarea contractelor cu clientii
• Organizarea circulatiei documentelor de livrare.
• Implementarea procedurii de RECLAMATII CLIENTI
• Monitorizarea calitatii livrarilor la client
• Solutionarea reclamatiilor
DEPOZITARE
• Coordonare operationala a 5 depozite proprii .
• Organizarea activitatilor de IN/OUT, respectiv gestioanrea materialelor si procese de inventariere a marfurilor in cadrul depozitelor proprii.
• Organizarea FLUXULUI DE DOCUMENTE : emitere si inregistrari in sistemul informatic.
• Organizarea activitatilor de depozitare, controlul nivelului de stocare respectiv a timpilor de epuizare.
• Gestionarea situatiilor de stocuri limitate, alocare stocuri disponibile, analiza si prioritizare comenzi .
ACHIZITII -
• Organizarea fluxului de comenzi de achizitii.
• Organizarea operatiunilor de IMPORT din tari UE / NON UE
• Organizarea activitatilor de inregistrare in sistemul informatic a facturilor de achizitii; Controlul costurilor, a preturilor si conditiilor comerciale aplicate.

FACTURARE
• Organizarea si planificarea fluxului de emitere si circulatie a documentelor de insotire a marfurilor.
• Gestionarea circuitului documentelor .
• ARHIVARE
CONTRACTARE
• Contractarea serviciilor logistice cu parteneri terti furnizori de servicii in domeniile DEPOZITARE / TRANSPORT.
RAPORTARE
• Statistici de vanzari, ca Achizitii si Sell Out

REIMPLEMENTARE ERP : ORACLE
cu rol de Team Leader pentru modulele: INVENTORY, ORDERS MANAGEMENT, PURCHASING
• Analiza situatiei curente, respectiv corelarea intre procesele scriptice si procesele faptice.
• Elaborarea documentelor privind Descrierea proceselor si a fluxurilor operationale pe parcursul intregului lant , de la planificare – aprovizionare- distributie.
• Furnizarea documentelor privind Chestionare pe Procese AS –IS.
• Elaborarea documentelor privind Cerinte .
• Analiza folosirii sistemului in procesele scriptice, analiza posibilitatilor oferite de system, analiza bazelor de date: status actual privind mentineri MATERIALE , CLIENTI, CONDITII COMERCIALE, versus Cerinte versus potential oferit de system, respectiv procese TO-BE ale sistemului.
• Elaborare propuneri de imbunatatire a gradului de folosire a sistemului, proiecte de standardizare si reorganizare ale bazelor de date, ale gestiunilor, ale listelor de preturi si setarilor conditiilor comerciale, ale fluxurilor si documentelor inregistrate pe parcursul operatiunilor scriptice.
• Proiecte privind completare MASTER DATA pe MATERIALE si CLIENTI, in vederea acoperii cerintelor emise.
• Elaborare cerinte pentru upgrade ale sistemului de raportare la nivel de baze de date STOCURI / VANZARI / SOLDURI.
• Definire PARAMETRI si MASURI pentru noul sistem de raportare. Definire alte rapoarte tip standard.
• Definire KPI si alte obiective masurabile in activitatea Logistica si Comerciala, pe modulele: Account Receivable, Planning, Purchasing, Inventory si Orders Management.
Oferirea de solutii actuale privind modul de functionare a sistemului informatic , care au concretizat viziunea generala asupra rezultatelor reimplementarii.

01.03.2000 - 31.07.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director logistic / sef dpt desfacere / asistent vanzari

Responsabilitati:

� Coordonarea activitatilor departamentului de logistica pentru atingerea obiectivelor.
� Planificarea si implementarea strategiilor de depozitare /distributie / transport in concordanta cu obiectivele si cerintele generale ale companiei.
� Dezvoltarea proceselor si a procedurilor scriptice in implementarea sistemelor ERP: SAP si SOCRATE, pe modulele VANZARI & DISTRIBUTIE / MANAGEMENTUL MATERIALELOR / INCASARI, cu rol de SD Bussines Owner.
� Evaluarea gradului de eficienta si de risc in procesele operationale, stabilirea autorizarilor si a restrictiilor pentru optimizarea proceselor si eliminarea factorilor de risc.
� Monitorizarea si controlul permanent al operatiunilor si a fluxului de documente, pentru a asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu reglementarile legislative in vigoare si a standardelor ISO/HACCP.
� Participarea la implementarea procedurilor ISO afferent proceselor departamentului de logistica.
� Coordonarea proceselor specifice de depozitare in conformitate cu reglementarile fiscale privind produsele supuse accizelor.
� Pregatirea si urmarirea realizarii bugetului departamentului.
� Emiterea rapoartelor specifice catre organele de Audit financiar, sau corpuri de control.
� Instruirea si evaluarea personalului.
� Stabilirea indicilor de performanta ai departamentului, dezvoltarea criteriilor de evaluare, implementare actiuni corective pentru imbunatatirea performantelor masurate.
� Monitorizarea executarii procedurilor specifice de protectia muncii si contra incendiilor.
CUSTOMER SERVICE
Planificarea si programarea fluxului de comenzi / livrari pentru clientii interni.
Creearea sistemului de centralizare / procesare /aprobare comenzi, cu scop de atingere a celor mai buni indici de performanta: timpi de livrare si procentele de onorare a comenzilor.
Dezvoltarea unor procese adecvate, complementare distributiei standard, pentru sustinerea politicii comerciale ale companiei (distributie POSM).
Managementul stocurilor limitate, evaluarea riscurilor de out-of-stock, aplicarea restrictiilor/prioritatilor in distributie.
Stabilirea procedurilor aplicarii preturilor si conditiilor conform politicii comerciale, in conditii de eficienta si siguranta inregistrarilor.
Organizarea proceselor de inregistrare comenzi / emitere a documentelor de livrare, corespunzator organizarii depozitelor sub diferite reglementari fiscale.
Monitorizarea si raportarea statusului incasarilor de la clienti.
Organizarea proceselor de after sales si solutionarea reclamatiilor clientilor.
Controlul soldurilor clientilor.

MANAGEMENTUL STOCURILOR / LOGISTICA DEPOZITELOR
Organizarea fluxurilor logistice pentru materiale de ambalare / marfuri / produse finite: intrari/transfer/iesiri.
Creearea gestiunilor scriptice si coordonarea fluxurilor de documente privind circulatia materialelor in locatiile de gestiune, corespunzator reglementarilor legislative specifice miscarilor produselor accizabile, neaccizabile.
Planificarea proceselor de receptie, aprovizionare a sectiei de productie, predarea produselor finite, pregatirea comenzilor, distributie catre clienti.
Evaluarea punctelor critice, implementare actiuni corective pentru minimizarea factorilor de risc in procesele de picking/livrare.
Elaborarea planului logistic de depozitare / depozite materiale, depozite tampon si spatii de mixare.
Managementul stocurilor: implicare in procesul planificarii achizitiilor si a productiei, in scopul de asigurare a cantitatilor optime de stocare si distributie.
Planificarea proceselor de productie pentru impachetari speciale.
Solutionarea epuizarii stocurilor fara miscare: materiale inactive sau cu deficiente calitative.
Organizarea si urmarirea proceselor privind circulatia ambalajelor in regim de restituire.
Coordonarea proceselor de colectare, depozitare, vanzare deseuri.
Planificarea proceselor de inventariere.
Urmarirea rezultatelor inventarierii, a pierderilor inregistrate pe depozitare si actiuni corective.
.
TRANSPORT si DISTRIBUTIE (INTERN)
Contractarea serviciilor de transport.
Estimarea necesarului de masini si asigurarea acestora pentru efectuarea distributiei/aprovizionarii.
Elaborarea planului saptamanal de transport.
Optimizarea livrarilor: organizarea grupajelor si a rutelor de livrare, urmarirea atingerii capacitatii maxime de incarcare, timpi optimi de livrare si eficienta costurilor.
Emiterea planului zilnic de incarcari si urmarirea executarii incarcarilor.
Monitorizarea costurilor de transport, statistici si proiecte de optimizare a costurilor

RAPORTARI
Coordonarea activitatilor de dezvoltare si implementare a sistemelor de raportare OLAP si BUSINESS OBJECT, pe modulele VANZARI / STOCURI / SOLDURI;
Organizarea bazelor de date, elaborarea sistemelor de clasificare a ierarhiilor pentru CLIENTI/MATERIALE.
Dezvoltarea unitatilor alternative in DEFINIRI, care au permis emiterea rapoartelor in 6 unitati de masura.
Raportari zilnice consolidate privind statusul curent: Comenzi / Livrari / Stocuri; Forecast/ Realizat;
Raportari Solduri clienti;
Dezvoltare raport ierarhic la nivel de clienti/zona/tara pe Termene de plata ponderate;
Mentinerea statistici istorice de vanzari, la nivel de brand/articol, litri/bax standard;
Coordonarea unei echipe de 34 de oameni ai departamentului logistic.
Coordonarea fluxului logistic a materialelor de ambalare si produse finite, cu gestionare a peste 1000 de articole. Coordonarea activitatii paralele a multiple depozite sub diverse reglementari fiscale corespunzatoare materialelor supuse accizelor.
Organizarea unui sistem de livrari saptamanal, care a permis executarea completa a 150 comenzi pe parcursul a 3 zile.
Creearea unor proceduri de procesari comenzi si picking care asigura risc minim de erori la livrare, cu rezultate inregistrate pe reclamatii clienti de max 1/luna si diferente de inventar inregistrate lunar de 0.002%.

Dezvoltarea bazelor de date si implementarea unui sistem eficient de clasificari, care poate oferi o imagine rapida, relevanta si concisa asupra rezultatelor companiei.

Orientata spre rezultate concrete, am obtinut realizari privind eficienta proceselor si a resurselor umane, calitatea proceselor, masurate prin analiza satisfactiei clientilor, procentele de fill rate, timpi de livrare, acuratetea inventarelor, pierderile inregistrate pe depozite, costuri transport.

01.11.1992 - 29.02.2000

Departament: inginerie

Titlu Job: programarea, planificarea si urmarirea productiei

Responsabilitati:

Centralizarea contractelor, comenzilor.
Planificarea LIVRARILOR- LUNARE / ZILNICE, pe tip de transport.
Intocmirea lunara a PROGRAMULUI zilnic de PRODUCTIE, pe fiecare tip de produse, masini si utilaje, cu scop de optimizarea functionarii masinilor, si asigurarea stocurilor optime.
Emiterea FISELOR TEHNICE de LANSARE in PRODUCTIE- pentru fiecare reper.
Elaborarea FISELOR TEHNICE ale produselor.

Consultant tehnic pentru clienti.
Organizarea PORTOFOLIULUI de desene tehnice ale produselor.
Implicare in procesele de INVENTARIERE al companiei.
Urmarirea incasarilor si emiterea demersurilor pentru concilierea soldurilor.
Coordonarea activitatii de vanzare, transport, planificare stocuri, planificare optima a productiei pentru cca 1000 de repere distincte, cu formate si caracteristici standard sau personalizate.
Elaborarea CATALOGULUI TEHNIC de PRODUSE al companiei.

studii

 

Facultati:

1987 - 1992 Facultate: la din Bucharest.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close