Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.08.1991

obiectiv

 

Sa dezvolt o cariera de succes in domeniul Marketingului, Economiei sau cel al Finantelor-Banci in care sa ajut la cresterea productivitatii angajatorului.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Marketing, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - 31.01.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager hotel

Responsabilitati:

- tot ce face referirie la buna functionare a activitatii hotelului
- pregatirea si trimiterea comenzilor pentru achizitia alimentelor necesare servirii micului- dejun
- intocmirea documentelor situatiei de mic dejun
- verificarea rapoartelor hoteliere zilnice
- pregatirea si trimiterea comenzilor pentru produsele de mini-bar
- intocmirea ofertelor de pret cu privire la solicitarile primite din partea clientilor
- verificarea facturilor de comision ale agentiilor de turism: Booking, Tourneo, Travel, etc.
- imbunanatirea conditiilor hoteliere.
- mentinerea bunei colaborari intre departamente
- indeplinirea pe cat de mult posibil a cerintelor clientilor
- urmarirea si corectarea tuturor documentatiilor si a gestiunilor
- verificarea vanzarilor si a inchiderileor zilnice
- intocmirea pontajului personalului
- supravegherea departamentului tehnic in vederea rezolvarii problemelor aparute

01.02.2016 - 28.02.2017

Departament: marketing

Titlu Job: asistent manger

Responsabilitati:

- pregatirea si depunerea de documente in vederea obtinerii avizelor necesare desfasurarii activitatii firmei de institutii precum Administratia Strazilor, Brigada Rutiera, Primarie Sector 2, Primarie Sector 6, Primaria Capitalei.
- publicare anunturi de angajare pentru diferite posturi;
- - programare interviuri, sustinerea acestora si selectarea candidatilor potriviti;
- - verificarea tuturor rapoartelor hoteliere;
- urmarirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct;
- mentinerea legaturii cu clientii, partenerii firmei sau colegii, atat prin e-mail, cat si telefonic;
- persoana de legatura dintre colaboratorii interni si externi;
- pregatirea materialelor inaintea unor intalniri importante, sedinte, precum si managementul departamentului administrative: corespondenta, preluare apeluri, gestionarea documentelor, primirea/transmiterea actelor prin posta/curier;
- rapoarte specifice, prezentari, oferte, asigurarea protocolului si confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei;
- informare eficienta manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite;
- pastrarea unei agende de lucru la zi;
- redactarea si gestiunea contractelor;
- redactare si analiza de proiecte, planuri de afaceri si de finantare;
- achizitionarea unor produse si servicii necesare desfasurarii activitatii;
- solicitari oferte materiale de constructii
- sustinut vizionari cu persoanele interesate sa achizitioneze garsoniere si apartamente.
- promovare si publicitate online a imobilelor construite

01.02.2014 - 29.02.2016

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- efectuare diverse plati cu numerar sau prin ordin de plata
- pregatirea dosarelor si depunerea acestora in vederea obtinerii permiselor de sedere sau prelungirea acestora de la institutii precum Inspectoratul General de Imigrari, Ambasada Irakului la Bucuresti.
- Legalizari documente la notarii publici.
- Traduceri pentru documetele
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati.
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice.
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizarea bazei de date si documente
- rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
- intocmirea, evidenta si urmarirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare.
- asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise.
- Verificarea documentelor contabile primite de la furnizori: facturi, chitante, etc

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: FINANTE-BANCI la UNIVERSITATEA VALAHIA din TARGOVISTE.
2006 - 2010 Liceu: SERVICII - CONTABILITATE la GRUP SCOLAR GOGA IONESCU din TITU. Diploma obtinuta: TEHNICIAN IN ACTIVITATI ECONOMICE
1998 - 2006 Scoala Generala: SCOALA GENERALA la SCOALA GENERALA NR. 1 din POIANA.

Premii

Traininguri
Apr 2012 - Jul 2016: PRACTICA
Participarea la Cercul de Economie in cadrul universitatii, departamentului Finante-Banci anul 2011 obtinand locul 3.
Stagiu de practica la Raiffeisen Bank Targoviste in perioada aprilie-iulie 2012.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20