de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.02.1956

obiectiv

 

Realizarea de lucrari de tinuta in conformitate cu legislatia in vigoare, care sa vina in intampinarea cerintelor clientilor

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: negociabile in functie de oferta clientului

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2010 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar fonduri europene

Responsabilitati:

MANAGER FINANCIAR PT. CELE 3 PROGRAME CU FINANTARE DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE AFLATE IN DERULARE
TOATE CHELTUIELILE CERUTE LA RAMBURSARE PE CELE 3 PROGRAME DIN F.E.N. AU FOST RAMBURSATE 100%
Dionisie Daniel Ardelean - director general; Marcel Otoiu - director gen. adj. Unitatea de Implementare a proiectelor
TEL. DE SERVICIU, LAPTOP, PERMISE DE CALATORIE CFR

01.09.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

intocmire centralizari lunare si balanta de verificare, intocmire declaratii si ordine de plata, alte documente pentru banci, intocmire si verificare bilant, alte situatii cerute de clienti; expertiza contabila judiciara si extrajudiciara; consultanta si manageriat fonduri europene POSDRU; contabilitate fonduri europene
manager financiar 3 fonduri de tip POSDRU; expert contabil fonduri europene
Baicu Nicu, Icodin Cleopatra, Mirica Elena, Obreja Silvia - colaborare

21.07.2008 - 09.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

tinerea contabilitatii si supervizare lucrari

Realizari:

asociat

01.03.2008 - 01.09.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: cenzor

Responsabilitati:

verificare lunara a documentelor financiar contabile, a situatiilor si declaratiilor intocmite de firma de contabilitate si intocmirea raportului comisiei de cenzori

01.02.2008 - 31.05.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist expert contabil

Responsabilitati:

lucrari specifice domeniului, de la introducere documente primare in soft-ul contabil( RSI si Winmentor), verificarea balantei lunare, intocmire state de plata si a declaratiilor aferente, mentinerea legaturii cu AFP, elaborarea de raportari statistice si transmiterea lor catre Directia de Statistica, consultanta financiar - contabila telefonic sau cu deplasare la sediul clientului, intocmire si verificare bilant si alte raportari cerute de managerii clienti

17.04.2007 - 31.01.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

executarea de lucrari pentru clientii firmei ( peste 90)- introducere documente primare in soft-ul contabil(Easycont), elaborare si analiza balanta de verificare lunara, intocmire declaratii si ordine de plata, urmarire clienti si furnizori, mentinerea legaturii cu AFP de domiciliu fiscal al clientului, urmarirea creditelor clientului si mentinerea legaturii cu bancile, intocmire si certificare bilant, intocmire documente de credit, consultanta, alte situatii cerute de managerii clienti

01.09.2006 - 05.03.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef departament salarizare

Responsabilitati:

coordonare departament salarizare pentru tot grupul de firme, mentinerea legaturii permanente cu sefii punctelor de lucru din tara, verificare situatii trimise din tara, urmarire debitori, verificare declaratii salariale pentru toata tara, mentinerea unei permanente legaturi cu departamantul financiar pe linia taxelor si impozitelor salariale precum si cu departamentul contabilitate pe linia inregistrarii salariilor si a taxelor si impozitelor aferente, mentinerea legaturii cu ANAF-Mari Contribuabili, mentinerea legaturii cu Dep. HR pentru a urmari fluctuatia de personal si modificarile salariale, mentinerea legaturii cu Dep. IT privind implementarea programului Charisma

Realizari:

implementarea programului Charisma modulul de salarii

01.04.2006 - 31.08.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

conducerea contabilitatii, introducerea documentelor primare in soft-ul contabil(Sava), urmarire incasari si plati, intocmire facturi si urmarire clienti, urmarire furnizori, intocmire state de plata salarii si a declaratiilor privind contributiile salariale lunare, intocmire declaratii catre AFP, asistenta in cazul controalelor efectuate de diferite organe ale statului, plati prin internet banking, intocmire documente factoring, intocmire ordine de plata in lei si in valuta, alte situatii cerute de managerii firmei

19.12.2005 - 01.01.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: cenzor

Responsabilitati:

verificare registru de casa, facturi de la furnizori, urmarire incasari de la locatari si plati catre furnizori, urmarire rau platnici si penalitati calculate, verificare situatii intocmite de administratorul asociatiei si a calculului cheltuielilor de intretinere ce revin fiecarui apartament, verificare balanta lunara si declaratii intocmite de firma de contabilitate, intocmire raport lunar al comisiei de cenzori

17.11.2005 - 05.02.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

economist implementare program softeh, verificare gestiuni de materiale de constructii, verificare investitii, urmarire incasari zilnice raportate de casele de marcat

17.11.2003 - 19.05.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

coordonarea contabilitatii firmei, urmarire contracte, elaborare si urmarire BVC, introducere documente primare in soft-ul contabil( Ciel), intocmire declaratii catre organele fiscale si fondurile speciale, elaborare si verificare balante lunare, urmarire zilnica incasari si plati prin casa si prin banca, intocmire facturi clienti, urmarire si mentinere legaturi cu principalii furnizori si clienti, intocmire si verificare bilant, alte acte cerute de managerul firmei

Realizari:

am imbunatatit sistemul de urmarire a contractelor si realizarilor salariatilor firmei

15.09.1993 - 31.08.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor economist gr. ii

Responsabilitati:

formarea de priceperi si deprinderi elevilor de liceu si scoala postliceala in domeniul stiintelor economice(contabilitate, finante, informatica economica) atat din punct de vedere teoretic dar si practic

Realizari:

pregatirea unui numar de peste 300 elevi in domeniul economic incepand de la elevi de clasa a IX-a si teminand cu actuali functionari din Primaria mun. Rm.-Sarat si banci

23.03.1992 - 14.09.1993

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: revizor contabil

Responsabilitati:

verificare gestiuni la sectii de productie si de prestari servicii, verificare lunara si asistenta operatiuni topire aur la atelier de productie si reparatii obiecte din metale pretioase( aur si argint), verificare documente contabile, secretar consiliu de administratie

12.10.1981 - 23.03.1992

Departament: it software

Titlu Job: analist

Responsabilitati:

economist de sectie; administrator baze de date;
verificare salarii brute pe fabrica cu detaliere pe sectii, ateliere si formatii de lucru;
lansare si urmarire productie si intretinere baza de date modul productie;
urmarire aprovizionare

Realizari:

am intretinut si imbunatatit nomenclatorul de produse facilitand lansarea productiei de pe calculator ; am efectuat studiu statistic privind consumul de energie la cuptoarele electrice din At. Tratament termic

studii

 

Facultati:

1976 - 1981 Facultate / Colegiu: PLANIFICARE SI CIBERNETICA ECONOMICA la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE - BUCURESTI din BUCURESTI. EXAMEN DE STAT CU MEDIA 10

Premii

Certificari
Nov 2011 - Dec 2011: EXPERT ACHIZITII PUBLICE

Sep 2010 - Oct 2010: MANAGER FONDURI EUROPENE

Mar 2006 - Apr 2006: CECCAR - EXPERT CONTABIL JUDICIAR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(incepator,incepator,incepator)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close